Σύσκεψη για το συντονισμό Ενεργειών Υπουργείου Τουρισμού, EOT, Περιφερειών
Με στόχο τον καθορισμό συντονισμένων δράσεων προώθησης και συμφωνιών σε εθνικό επίπεδο για τη νέα χρονιά, πραγματοποιήθηκε, στο υπουργείο Τουρισμού σύσκεψη υπό την προεδρία της κας Έλενας Κουντουρά, με τον ΕΟΤ, τους εκπροσώπους των 13 Περιφερειών και των φορέων του τουρισμού.