Η ΑΒ Βασιλόπουλος αναπτύσσει συνεχώς το δίκτυό της για να βρίσκεται σε κάθε γωνιά της Ελλάδας, δίπλα στους 2,2 εκατομμύρια πελάτες της
       
                                                    Η επένδυση στην ανάπτυξη του δικτύου της ΑΒ Βασιλόπουλος είναι πρωταρχικής σημασίας για την αλυσίδα σουπερμάρκετ. Η επένδυση για τα δυο νέα καταστήματα της Πειραιώς και του Αεροδρομίου ξεπέρασε τα 3 εκατ. ευρώ.  Με τα νέα καταστήματα, δε, η ΑΒ συμβάλλει επίσης στην ανάπτυξη της οικονομίας και στην ενίσχυση της απασχόλησης, με τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας.