Λαμβάνοντας υπόψη την παγκόσμια επιτυχία της εφαρμογής Tik Tok, και εκμεταλλευόμενο την προσπάθεια της αποδυνάμωσής του από την αμερικανική κυβέρνηση, το Facebook αποφάσισε ότι είναι η κατάλληλη στιγμή να λανσάρει (ευρύτερα) τον ανταγωνιστή του TikTok, το Instagram Reels.
Το Reels δεν είναι κάτι καινούριο – είναι διαθέσιμο στην Βραζιλία από τον περασμένο Νοέμβριο ενώ επεκτάθηκε σε Γαλλία και Γερμανία τους τελευταίους μήνες. Όπως και στην περίπτωση της δημοφιλούς εφαρμογής TikTok το Reels του Instagram θα σου επιτρέπει να δημιουργείς βίντεο με μέγιστο χρόνο 15 δευτερόλεπτα.
Το Facebook ωστόσο κάνει το επόμενο βήμα, δεδομένων των συνθηκών, και προγραμματίζει την πρεμιέρα του στις ΗΠΑ και σε 50 άλλες χώρες για τον φετινό Αύγουστο.
Σύμφωνα με την εφημερίδα Wall Street Journal, το Facebook ιδιοκτήτρια εταιρεία του Instagram αναμένεται να προσφέρει οικονομικά κίνητρα σε χρήστες της εφαρμογής Tik Tok που έχουν εκατομμύρια ακόλουθους προκειμένου να προωθήσουν το Reels. Το Facebook εχει θέσει στο στόχαστρο την ByteDance η οποία κατέκλυζε με διαφημίσεις την διασημότερη πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης ώστε να προωθήσει το Tik Tok.
Το TikTok έχει πάνω από 2 δισεκατομμύρια ενεργούς χρήστες παγκοσμίως. Η εφαρμογή πρόσφατα απαγορεύτηκε στην Ινδία λόγω φόβων και ανησυχιών ασφαλείας. Στις ΗΠΑ, το TikTok έχει γίνει μέρος της πολιτικής συζήτησης, καθώς η κυβέρνηση Tραμπ ξεκίνησε έρευνα για λόγους εθνικής ασφαλείας. Πριν λίγες μέρες ο Υπουργός Εξωτερικών Μάικ Πομπέο δήλωσε ότι η αμερικανική κυβέρνηση εξετάζει τη απαγόρευση κινεζικών μέσων κοινωνικής δικτύωσης, συμπεριλαμβανομένου του TikTok.