Ο κορονοϊός συρρίκνωσε τα έσοδα του Facebook από διαφημίσεις

Ο κορονοϊός συρρίκνωσε τα έσοδα του Facebook από διαφημίσεις

Ο κολοσσός των μέσων κοινωνικής δικτύωσης Facebook ανακοίνωσε ότι η επιδημία του κορονοϊού συρρίκνωσε τα διαφημιστικά έσοδα την ώρα που οι χρήστες ξοδεύουν παραπάνω χρόνο σε περιοχές όπου υπάρχει περιορισμός κίνησης.

«Παρά την αυξημένη μας κίνηση σε διάφορα από τα κοινωνικά μας μέσα, παρατηρούμε σοβαρή μείωση της διαφημιστικής δραστηριότητας σε χώρες που εφάρμοσαν δραστική πολιτική για την μείωση της εξάπλωσης του κορονοϊού" δήλωσε ο αντιπρόεδρος της Facebook Analytics Άλεξ Σουλτς.

"Δεν κερδίζουμε έσοδα από πολλές υπηρεσίες, όπου βλέπουμε αυξημένη εμπλοκή και παρατηρήσαμε εξασθένιση της δραστηριότητας των διαφημίσεών μας σε χώρες που έκαναν επιθετικές ενέργειες για τη μείωση της εξάπλωσης του COVID-19", πρόσθεσε.  

Στις χώρες που έχουν χτυπηθεί περισσότερο από τον κορονοϊό, τα μηνύματα αυξήθηκαν κατά 50% σε Messenger και WhatsApp. Μάλιστα στην Ιταλία πέρα από την αύξηση των μηνυμάτων, βλέπουν αύξηση του χρόνου ομαδικών βιντεοκλήσεων κατά 1.000%.

Το Facebook αρνήθηκε να σχολιάσει ακριβώς ποιοι κλάδοι έχουν μειώσει τις διαφημιστικές καμπάνιες τους, καθώς και το μέγεθος της μείωσης.

Σημειώνεται ότι τον περασμένο μήνα, το Facebook, ο δεύτερος μεγαλύτερος πωλήσεων online διαφημίσεων παγκοσμίως, στο τέταρτο τρίμηνο του 2019 παρουσίασε επιβράδυνση της αύξησης των εσόδων του (25% σε σχέση με πριν ένα έτος), ενώ και οι δαπάνες του παρέμειναν πολύ υψηλές (αύξηση 34% στα 12,2 δισεκατομμύρια δολάρια).