«Μικρές Οικογενειακές Φάρμες» της ΔΕΛΤΑ: καινοτομία και ευθύνη

«Μικρές Οικογενειακές Φάρμες» της ΔΕΛΤΑ: καινοτομία και ευθύνη

Η ποιότητα ανεβαίνει συνεχώς στην κλίμακα των κριτηρίων του σύγχρονου καταναλωτή, και μάλιστα απαιτείται σε όλες τις διαστάσεις των προϊόντων. Γι’ αυτό και αποτελεί, όλο και περισσότερο, προτεραιότητα από την πλευρά των επιχειρήσεων, οι οποίες οφείλουν να ενσωματώνουν σε διαρκώς αυξανόμενο βαθμό την κοινωνική, εταιρική και περιβαλλοντική ευθύνη.

Εδώ και χρόνια, πριν ακόμη αυτή η απαίτηση καταστεί κοινός τόπος, η ΔΕΛΤΑ, η κορυφαία ελληνική εταιρεία τροφίμων, πρωτοπορεί: ενσωματώνει συνεχώς την καινοτομία και την ποιότητα στα ελληνικά τρόφιμα παραγωγής της, δίνει προτεραιότητα στην ελληνική διατροφή, στηρίζει τους μικρούς Έλληνες παραγωγούς και μετατρέπει τον σεβασμό στον άνθρωπο, την κοινωνία και το περιβάλλον σε πυρήνα της υπεύθυνης λειτουργίας της.

Η σειρά «Μικρές Οικογενειακές Φάρμες» της ΔΕΛΤΑ, χρόνια τώρα, διακρίνεται και πρωτοπορεί με τα γάλατα και τα αυθεντικά γιαούρτια, λόγω της πλούσιας παραδοσιακής γεύσης τους «όπως παλιά». Τώρα εμπλουτίστηκε με δύο ακόμη καινοτόμες προτάσεις: το νέο φρέσκο βιολογικό γάλα από πιστοποιημένες βιολογικές φάρμες και το νέο φρέσκο κατσικίσιο γάλα.

Επειδή όμως η ποιότητα και η ευθύνη αποτελούν στοιχεία της ταυτότητάς της, η ΔΕΛΤΑ κάνει ένα ακόμη βήμα και φέρνει πρώτη τη συσκευασία γάλακτος με έως και 35% rPet, ανακυκλωμένο πλαστικό, στη σειρά προϊόντων «Μικρές Οικογενειακές Φάρμες». Κάνει έτσι πράξη την υπόσχεσή της να προστατεύει και, κυρίως, να ενισχύει «κάθε τι που αξίζει»: τον καταναλωτή, το περιβάλλον, τους πρωταγωνιστές του πρωτογενούς τομέα, την ελληνική περιφέρεια, την ποιότητα των προϊόντων.

Για να εξασφαλίσει μάλιστα ισχυρότερη προστασία και υψηλότερη ποιότητα για τα προϊόντα της, η νέα συσκευασία της ΔΕΛΤΑ ενσωματώνει μια ακόμη καινοτομία: το μεταλλικό καπάκι, το οποίο χρησιμοποιείται πρώτη φορά στην κατηγορία του γάλακτος.

Η κορυφαία ελληνική εταιρεία τροφίμων, με αυτόν τον τρόπο, διατηρεί το προβάδισμα στην καινοτομία, πρωτοπορεί ακόμη μια φορά στην ευθύνη έναντι της κοινωνίας, του περιβάλλοντος και της τοπικής οικονομίας, ενισχύει το ποιοτικό της αποτύπωμα και ανταποκρίνεται στις διαρκώς υψηλότερες απαιτήσεις και προτεραιότητες του σύγχρονου καταναλωτή.