Εκτός από την ασφάλεια, οι σύγχρονες τεχνολογίες φροντίζουν για την έξτρα άνεση των επιβατών ακόμα σε δύσκολες συνθήκες, όπως σε περιπτώσεις καύσωνα. Οι τεχνολογίες απομακρυσμένου ελέγχου στα ηλεκτρικά επιβατικά οχήματα Ford εξοικονομούν ενέργεια και κρατούν την καμπίνα δροσερή, τη στιγμή που έξυπνα συστήματα διασφαλίζουν γρήγορη φόρτιση παρά τις εξαιρετικά υψηλές θερμοκρασίες.
Οι υψηλές θερμοκρασίες του καλοκαιριού είναι μια δυνατή πρόκληση για ανθρώπους και μηχανές, ωστόσο τα ηλεκτρικά Ford, σε συνδυασμό με την προηγμένη εφαρμογή FordPass, διαθέτουν όλες τις απαραίτητες λειτουργίες για να βοηθήσουν στη διατήρηση της δροσιάς στην καμπίνα. Μία από αυτές είναι η λειτουργία pre-conditioning, με τη οποία οι οδηγοί μπορούν να ρυθμίσουν την επιθυμητή θερμοκρασία στο εσωτερικό του αυτοκινήτου τους εν όψει του ταξιδιού όσο το όχημα φορτίζει.
Μάθετε περισσότερα για το νέο Ford Puma Gen-E κάνοντας κλικ εδώ.

Χάρη σε αυτή τη λειτουργία, οι επιβάτες έχουν τη δυνατότητα να επιβιβαστούν στην καμπίνα απολαμβάνοντας την ιδανική θερμοκρασία, διατηρώντας ταυτόχρονα τα απαιτούμενα επίπεδα φόρτισης στη μπαταρία ώστε να ολοκληρώσουν απροβλημάτιστα το ταξίδι τους – και μάλιστα ακριβώς την ώρα που θέλουν. Και επειδή με τη λειτουργία αυτή καθένα από τα ηλεκτρικά της Ford χρησιμοποιεί την ενέργεια που παρέχει η πρίζα (ή ο φορτιστής), αντί εκείνη από την μπαταρία του οχήματος, η κατανάλωση στο δρόμο θα είναι μικρότερη.
Στην περίπτωση τώρα που τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της Ford, όπως το Puma Gen-E, το Capri, το Explorer και η Mustang Mach-E, δεν είναι συνδεδεμένα για φόρτιση, οι οδηγοί μπορούν να ενεργοποιήσουν το σύστημα του κλιματισμού από απόσταση μέσω της εφαρμογής Ford Pass, κάτι που αποδεικνύεται ιδανικό όταν επιστρέφει κανείς σε ένα όχημα που έχει μείνει σταθμευμένο για ώρες κάτω από τον καυτό ήλιο.
Όπως και να έχει, τα ηλεκτρικά οχήματα της Ford μπορούν να φορτίσουν την μπαταρία τους ακόμα και όταν η εξωτερική θερμοκρασία φτάσει τους 50ο C. Ωστόσο, όσο πιο υψηλή είναι η θερμοκρασία, τόσο περισσότερος είναι ο χρόνος που θα διαρκέσει η φόρτιση. Η δυνατότητα προγραμματισμού της φόρτισης που παρέχουν τα ηλεκτρικά της Ford, επιτρέπει στον οδηγό να ρυθμίσει την έναρξη της φόρτισης αργότερα μέσα στην ημέρα ή ακόμα και κατά τη διάρκεια της νύχτας όταν οι θερμοκρασίες είναι χαμηλότερες, και κατά συνέπεια η φόρτιση πιο αποδοτική.
Επίσης, οι οδηγοί των ηλεκτρικών μοντέλων της Ford που διατηρούν το όχημά τους συνδεδεμένο σε φορτιστή (ή σε οικιακή πρίζα) στις περιπτώσεις που η εξωτερική θερμοκρασία είναι υψηλή, βοηθούν το σύστημα του αυτοκινήτου να διατηρεί συνεχώς τη θερμοκρασία της μπαταρίας στο βέλτιστο επίπεδο.
Από κει και πέρα, σε πολλές περιπτώσεις όπου η ζέστη είναι πολύ μεγάλη, μια στιγμή απροσεξίας αρκεί ώστε να συμβεί το μοιραίο ακόμα και όταν το αυτοκίνητο είναι σταθμευμένο. Για παράδειγμα, δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις όπου μπορεί να ξεχάσει κανείς ένα μικρό παιδί ή ένα κατοικίδιο στο πίσω κάθισμα ενός κλειδωμένου οχήματος κάτω από τον ήλιο. Όμως, όλα τα επιβατικά οχήματα της Ford, καθώς και το σκληροτράχηλο Ranger, προσφέρουν την λειτουργία Rear Occupant Alert, η οποία είναι σχεδιασμένη για να βοηθά στην πρόληψη μιας τέτοιας κατάστασης. Έτσι, στην περίπτωση που ανοίξει η πίσω πόρτα στην αρχή ενός ταξιδιού, το σύστημα παρέχει μια οπτική και ηχητική προειδοποίηση όταν το όχημα είναι σταματημένο και η ανάφλεξη είναι απενεργοποιημένη, ώστε να υπενθυμίσει στον οδηγό να ελέγξει με προσοχή τα πίσω καθίσματα.
Ανεξαρτήτως συστήματος κίνησης και μοντέλου, υπάρχουν κάποια tips που μοιράστηκε μαζί μας η Ford και τα οποία θα βοηθήσουν στη διατήρηση της δροσιάς στην καμπίνα ενός αυτοκινήτου. Για παράδειγμα, η στάθμευση του οχήματος σε ένα σκιερό μέρος μπορεί να μειώσει αρκετά τη θερμοκρασία της καμπίνας. Ωστόσο, αν πρέπει να παρκάρετε το αυτοκίνητό σας κάτω από τον καυτό ήλιο, η τοποθέτηση ενός πτυσσόμενου συστήματος ηλιοπροστασίας στο εμπρός παρμπρίζ μπορεί να βοηθήσει να διατηρηθεί το εσωτερικό πιο δροσερό - ειδικά αν αυτό διαθέτει ανακλαστική επένδυση. Αν επιστρέφετε σε ένα όχημα που… καίει, καλό είναι να ενεργοποιήσετε τον κλιματισμό στην πιο κρύα ρύθμιση. Η αποτελεσματικότητα ψύξης θα ενισχυθεί αν κατεβάσετε όλα τα παράθυρα καθώς ξεκινάτε να κινείστε. Το αεράκι που μπαίνει στο εσωτερικό θα «διώξει» τον ζεστό αέρα που μέχρι τότε ήταν εγκλωβισμένος στο εσωτερικό - έτσι ο κλιματισμός λειτουργεί πιο γρήγορα.
Η λειτουργία «max» είναι η πιο αποτελεσματική ρύθμιση του κλιματισμού για γρήγορη ψύξη, στην περίπτωση που ο τελευταίος είναι αυτόματος. Αν είναι χειροκίνητος, τότε ο οδηγός καλό είναι να επιλέξει τη λειτουργία ανακυκλοφορίας του αέρα - αυτό σημαίνει ότι ο ψυχρότερος αέρας από το σύστημα ανακυκλώνεται στην καμπίνα. Χωρίς αυτή τη ρύθμιση, το σύστημα κλιματισμού θα προσπαθεί να ψύξει τον ζεστό αέρα από έξω, επομένως θα χρειαστεί περισσότερος χρόνος για να φτάσει στην απαιτούμενη θερμοκρασία.