Όταν το οδηγοκεντρικό προφίλ, η ασυναγώνιστη ευρυχωρία και το ξεχωριστό στυλ του Puma συνάντησαν την μοντέρνα τεχνολογία ηλεκτροκίνησης και την ασυμβίβαστη αυτονομία, δημιουργήθηκε το νέο, αμιγώς ηλεκτρικό Ford Puma Gen-E, που φέρνει την επανάσταση στους δρόμους της πόλης και δίνει νέα διάσταση στην έννοια του αποδοτικού και απολαυστικού στην οδήγηση compact ηλεκτρικού SUV.
Με την ηλεκτροκίνηση να πατάει «γκάζι» στην καθημερινότητά, το best-seller compact SUV της Ford επανασυντήνεται: Το νέο Puma Gen-E έρχεται εξοπλισμένο με την προηγμένη τεχνολογία της Ford και το επιτυχημένο DNA και την ταυτότητα του Puma σε ένα πλήρως ηλεκτρικό πακέτο, ιδανικό για όσους αναζητούν μια συναρπαστική οδηγική εμπειρία χωρίς δέσμευση από τη βενζίνη και που είναι σε θέση να καλύπτει τις ανάγκες της καθημερινής μετακίνησης.
Το στυλ του Ford Puma Gen-E ξεχωρίζει, αλλά δεν απομακρύνεται από τη γνωστή, δυναμική σιλουέτα του Puma, έχοντας αποκτήσει πιο αεροδυναμικές γραμμές, ειδικά διαμορφωμένες για την ηλεκτρική του φύση – κλειστή και βαμμένη στο χρώμα του αμαξώματος μάσκα, νέας σχεδίασης LED φώτα, ειδικές ζάντες αλουμινίου υψηλής αισθητικής, μεγαλύτερη πίσω αεροτομή υπογραμμίζουν τον premium χαρακτήρα και την αεροδυναμική βελτιστοποίηση του Ford Puma Gen-E.
Το νέο Ford Puma Gen-E είνα βασισμένο πάνω στην πλατφόρμα του ήπια υβριδικού μοντέλου και φυσικά αντί για ρεζερβουάρ βενζίνης διαθέτει μια μπαταρία ιόντων λιθίου με ωφέλιμη χωρητικότητα 43,6 kWh. Το μέγα όφελος της συγκεκριμένης επιλογής είναι βέβαια το περιορισμένο μέγεθος, που κλέβει λιγότερο ωφέλιμο χώρο, αλλά και η μικρότερη επιβάρυνση σε μόνιμο φορτίο (με το βάρος του οχήματος να περιορίζεται στα 1.563 κιλά).
Και αν η ενεργειακή χωρητικότητα της μπαταρία δεν σας εντυπωσίασε, θα πρέπει να σας ενημερώσουμε ότι με μέση κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας 13,1 kWh/100 km το πλήρως ηλεκτρικό Ford Puma GEN-E προσφέρει μεγάλη ελευθερία κίνησης με αυτονομία 376 χιλιόμετρα, ενώ μέσα στην πόλη μάλιστα μπορεί κανείς να κινηθεί με αυτό για έως και 523 χλμ. με μία φόρτιση - και μάλιστα χωρίς συμβιβασμούς στις επιδόσεις. Χάρη δε στις προηγμένες τεχνολογίες που ενσωματώνει, όπως η οδήγηση με ένα πεντάλ (one pedal drive) και το σύστημα αναγεννητικής πέδησης, το ηλεκτρικό Puma πρωτοπορεί με την αποδοτικότητα που εξασφαλίζει σε όλες τις συνθήκες οδήγησης.
Σημειώστε δε πως όταν η μπαταρία αδειάζει, ο οδηγός του ηλεκτρικού Ford δεν χρειάζεται να περιμένει πολύ, αφού σε ταχυφορτιστή 100 kW το Ford Puma Gen-E κερδίζει 124 χλμ. αυτονομίας σε 10 λεπτά (10-80% της χωρητικότητας της μπαταρίας σε 23,2’), ενώ η υποδοχή φόρτισης AC 11 kW εξασφαλίζει «γέμισμα» της μπαταρίας, σε αντίστοιχο Wallbox, σε λιγότερο από 4 ώρες.
Ο προηγμένος ηλεκτροκινητήρας προσφέρει αθόρυβη, άμεση και απολαυστική απόδοση 168 ίππων και 290 Nm ροπής. Αν θελήσεις υπάρχει διαθέσιμος και τεχνητός ήχος που μοιάζει με αυτόν του πολυβραβευμένου 1,0 Ecoboost και ενισχύει την αίσθηση της επιτάχυνσης. Με 0–100 km/h σε 8 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 160 km/h, το Ford Puma Gen-E συνδυάζει άψογα τη σπιρτάδα που χρειάζεται κανείς στην πόλη με την άνεση που απαιτεί η οδήγηση στον αυτοκινητόδρομο.
Το εσωτερικό του Ford Puma Gen-E αποτελεί ένα ψηφιακό καταφύγιο άνεσης και τεχνολογίας, με άκρως ποιοτικό διάκοσμο και όντας σχεδιασμένο για να εξυπηρετεί τον σύγχρονο τρόπο ζωής. Όπως το εσωτερικό κάθε Puma άλλωστε. Πίσω από το τετραγωνισμένο τιμόνι δεσπόζει ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,8 ιντσών με νέα γραφικά και δεξιά, κάτω από τους κεντρικούς αεραγωγούς στο ταμπλό, ξεχωρίζει η οθόνη αφής 12 ιντσών που χρησιμοποιείται ως πύλη για το τελευταίας γενιάς σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας SYNC 4 της μάρκας. Υπάρχει και ένα sound-bar που γεφυρώνει τις δύο οθόνες και υποστηρίζει το διαθέσιμο, προηγμένο ηχοσύστημα της B&O.
Παρά την ηλεκτρική του διαμόρφωση, το Puma Gen-E δεν ξεχνά την πρακτικότητα. Με τον επιλογέα κίνησης να είναι στην κολώνα του τιμονιού, η αναδιαμόρφωση του χώρου στη βάση της κεντρικής κονσόλα δημιούργησε αρκετές θήκες για μικροαντικείμενα, αξιοποιώντας το διαμέρισμα ανάμεσα στα πόδια οδηγού-συνοδηγού.
Η ασυναγώνιστη ευρυχωρία τονίστηκε με την απουσία κεντρικού τούνελ και κόντρα στην πρακτική που θέλει τα ηλεκτρικά να έχουν μικρότερο από τα θερμικά τους αδέρφια χώρο αποσκευών, το Puma Gen-E έχει μεγαλύτερο, μιας και εκμεταλλεύεται ιδανικά την έλλειψη του παραδοσιακού συστήματος εξάτμισης για να μετατρέψει το Megabox του Puma (80 λίτρα) σε GigaBox με 145 λίτρα στον πίσω χώρο φόρτωσης του οχήματος. Πρόκειται για μια καινοτόμο και μοναδική στην κατηγορία αποθηκευτική λύση, η οποία προσφέρει επιπλέον χώρο κάτω από το πάτωμα του πορτ-μπαγκάζ, δημιουργώντας περαιτέρω ευελιξία ώστε να χωρέσουν αντικείμενα όπως αθλητικός εξοπλισμός, εργαλεία ή ακόμα και βρεγμένα ρούχα.
Συνολικά, οι επιβάτες έχουν στη διάθεσή τους έναν χώρο αποσκευών με διαμορφώσιμο πάτωμα και χωρητικότητα έως και 566 λίτρα σε 5θέσια διαμόρφωση, συμπεριλαμβανομένου και του εμπρόσθιου πορτμπαγκάζ, του λεγομένου “frunk” (εκ του front trunk) των 43 λίτρων. Θυμίζουμε στο σημείο αυτό τις compact εξωτερικές διαστάσεις (ΜxΠxΥ): 4.214x1.805x1.555 mm.
H οδήγηση του Ford Puma Gen-E αποδεικνύει πως η ηλεκτροκίνηση δεν σημαίνει απλώς οικονομία και βιωσιμότητα, αλλά και οδηγική απόλαυση. Χάρη στο χαμηλό κέντρο βάρους που προσφέρει η τοποθέτηση της μπαταρίας στο πάτωμα και στις ρυθμίσεις της ανάρτησης που έρχονται από συναρπαστικό Ford Puma ST, το ηλεκτρικό Puma Gen-E είναι σταθερό και ευχάριστο ακόμη και στις πιο απαιτητικές στροφές.
Προσφέροντας τον ιδανικό συνδυασμό άνεσης και δυναμισμού, λειαίνει με ευκολία τις ανωμαλίες του δρόμου χωρίς οι τροχοί να χάνουν την επαφή με την άσφαλτο. Με άμεσο και κορυφαίο σε αίσθηση τιμόνι και δυνατά φρένα, το Ford Puma Gen-E προσφέρει μια ξεχωριστή αίσθηση ελέγχου, ηρεμίας και εμπιστοσύνης, τη στιγμή που στην πόλη αποδεικνύεται το ιδανικό αγχολυτικό της καθημερινότητας χάρη στην εξαιρετική ευελίξια που προσφέρει ο μικρός κύκλος στροφής (10,5 m), η απουσία κιβωτίου, αλλά και η επαρκώς αυξημένη απόσταση από το έδαφος.
Το νέο Ford Puma Gen-E προσφέρεται σε δύο εκδόσεις εξοπλισμού. Η εισαγωγική, πλην όμως πληρέστατη Style κοστίζει 29.906 ευρώ με όφελος Ford. Ακόμα περισσότερη πολυτέλεια θα βρείτε στην έκδοση “Premium”, με αξεσουάρ όπως ηχοσύστημα B&O με 10 ηχεία και 575 Watt, είσοδο και εκκίνηση χωρίς κλειδί, ηλεκτρική πόρτα χώρου αποσκευών και ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών – όλα αυτά στη δελεαστική τιμή των 32.142 ευρώ (τιμές χωρίς την κρατική επιδότηση).
Σε κάθε περίπτωση, η Ford Finance προσφέρει ανταγωνιστικά χρηματοδοτικά προγράμματα που προβλέπουν εξαιρετικά χαμηλό επιτόκιο 3,99% (+0,6% εισφορά) και ελάχιστη προκαταβολή 20% από 5.982 ευρώ. Ενώ για αυτούς που αναζητούν τη μέγιστη διάρκεια χρηματοδότησης η Ford δίνει τη δυνατότητα εξόφλησης σε έως 84 μήνες με προκαταβολή 40% και ελάχιστη δόση 250 ευρώ.
Δείτε εδώ video σχετικό με το Ford Puma Gen-E:
Για εκείνους που αναζητούν το χαμηλότερο μηνιαίο μίσθωμα, η Ford Lease προσφέρει το νέο Puma Gen-E , επίσης από μόλις 250 ευρώ.
Το νέο Puma Gen-E – όπως και όλα τα μοντέλα της γκάμας επιβατικών οχημάτων Ford – συνοδεύεται από την μοναδική Εργοστασιακή Εγγύηση 8 ετών της Ford Protect, η οποία είναι πλήρως μεταβιβάσιμη στον επόμενο ιδιοκτήτη, προσφέροντας έτσι σε όλους ξεγνοιασιά, ηρεμία και ασφάλεια για απροβλημάτιστα χιλιόμετρα.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το νέο Ford Puma Gen-E ή ακόμα και για να προγραμματίσετε ένα test drive κάντε κλικ εδώ.
Δείτε εδώ video σχετικό με το Ford Puma Gen-E: