7ος χρόνος, ημέρα 2096η
Τετάρτη, 28 Ιουλίου 2021

Νέα αισθητική ταυτότητα για τη Dacia

Νέα αισθητική ταυτότητα για τη Dacia

Από την ίδρυσή της, η Dacia κινήθηκε κόντρα στο κατεστημένο, ενώ σήμερα το επιχειρεί για ακόμα μία φορά με έναν πιο εμφατικό, πιο μοντέρνο και πιο πρωτότυπο τρόπο. Ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία της Dacia μόλις άνοιξε. 

Καινούργιες φιλοδοξίες

Από τις αρχές του 2021, οπότε και η Dacia ανακοίνωσε τη νέα στρατηγική της, ξεκαθάρισε ότι ανοίγει ένα καινούργιο κεφάλαιο στην ιστορία της! Ένα νέο κεφάλαιο που αντανακλάται σήμερα στο νέο λογότυπο, το νέο σήμα, τα νέα χρώματα και τα νέα πεδία δράσης…

Η μάρκα παραμένει πιστή στις αξίες που την καθιέρωσαν. Ωστόσο, παρά το γεγονός ότι τα συστατικά της επιτυχημένης συνταγής της μάρκας παραμένουν τα ίδια, πλέον αυτά παρουσιάζονται μέσω μίας νέας αισθητικής που αντανακλά πλήρως αξίες όπως είναι η απλότητα, η αυθεντικότητα, η αξιοπιστία και, φυσικά, το ασυναγώνιστο value for money.

Ο CEO της Dacia, κ. Denis Le Vot, την περιγράφει ως «τη μάρκα που προσδιορίζει με συνέπεια την έννοια του απαραίτητου στην αυτοκινητοβιομηχανία». Μία μάρκα η οποία μπορεί να είναι ταυτόχρονα «προσιτή» και «ελκυστική». Η τοποθέτησή της στην αγορά παραμένει το ίδιο μοναδική όσο και την ημέρα που ιδρύθηκε, ενώ οι βάσεις για τη μελλοντική της εξέλιξη αναλύονται στο video που επισυνάπτεται στο Δελτίο Τύπου.

Νέα αισθητική ταυτότητα

Η ανανέωση της Dacia αντικατοπτρίζεται στο νέο λογότυπο και στο νέο σήμα, που και τα δύο σηματοδοτούν την εικόνα μίας ξεχωριστής και δυναμικής μάρκας.

Τα δύο αυτά καινούργια στοιχεία δημιουργήθηκαν από την σχεδιαστική ομάδα, με σκοπό να εκφραστεί το πνεύμα της μάρκας, που αποτελεί το φωτεινό φάρο της Dacia από τα πρώτα της βήματα.

Το λογότυπο, βρίσκεται στο κέντρο της νέας αισθητικής ταυτότητας, αντανακλώντας μια αίσθηση στιβαρότητας και σταθερότητας. Η μορφή των γραμμάτων έχει συγκεκριμένο λόγο που αναβαθμίστηκε. Το ‘D’ και το ‘C’ αποτελούν μια αντανάκλαση του ενός με το άλλο και αναπαριστούν την ευφυΐα και τη δημιουργικότητα στον τρόπο σκέψης της μάρκας. Τα γεωμετρικά σχήματα του λογότυπου δίνουν την αίσθηση της μηχανικής κίνησης.

Το σήμα της μάρκας προέρχεται από το λογότυπο, καθώς τα αντικριστά ‘D’ και ‘C’, παραπέμπουν στους κρίκους μίας αλυσίδας που τους ενώνει ένας πανίσχυρος δεσμός. Το νέο σήμα της Dacia αποπνέει δύναμη και γίνεται άμεσα αναγνωρίσιμο από μακριά.

Αυτά τα δύο νέα γραφικά αντικατοπτρίζουν την στιβαρότητα των αυτοκινήτων της Dacia, αλλά και την ποιότητα που συνεχίζει να ικανοποιεί εκατομμύρια πελάτες κάθε μέρα.

Ο σχεδιασμός όλων των γραφικών αποτελεί υπενθύμιση ότι η Dacia είναι μια μάρκα που εστιάζει στα απαραίτητα. Κάθε μεμονωμένο στοιχείο τους ενώνεται με τα υπόλοιπα, σχηματίζοντας ένα ενιαίο σύνολο και συντελώντας στη δημιουργία μιας ‘ψηφιακής’ εικόνας.

Όπως και η μάρκα που αντιπροσωπεύουν, τα γραφικά στοιχεία είναι στιβαρά και ευέλικτα. Για παράδειγμα: η μορφή βέλους που δίνει την αίσθηση ότι δημιουργείται από το γράμμα ‘D’ στο λογότυπο, προσελκύει το βλέμμα στο κέντρο του όλου γραφήματος και προϊδεάζει για μία μάρκα που κινείται με δυναμισμό προς το μέλλον.

Η Dacia γίνεται «πράσινη»

Η παλέτα των χρωμάτων που εξελίχθηκε με βάση το χακί-πράσινο, αντικατοπτρίζει τη σχέση της μάρκας με τη φύση. Παράλληλα, αποτελεί ένα φόρο τιμής στους πελάτες Dacia, αλλά και μία σαφή αναφορά στις εκτός δρόμου ικανότητες των μοντέλων Dacia, όπως αυτές του εμβληματικού Duster.

Τα δευτερεύοντα χρώματα εμπνέονται από τρείς πιο γήινες επιλογές: σκούρο χακί, terracotta, της άμμου. Παράλληλα, υπάρχουν και δύο ακόμα επιλογές: το έντονο πορτοκαλί και το πράσινο συμπληρώνουν την παλέτα μέσω μιας πιο τεχνολογικά προσανατολισμένης προσέγγισης.

Η ουσία της μάρκας αποτυπώνεται επίσης στα νέα γραφικά της, που συμβολίζουν την ανάγκη για απελευθέρωση, για αποφόρτιση από τις έγνοιες της καθημερινότητας, για την επιστροφή στα ουσιώδη. Αυτές οι θεμελιώδεις ανάγκες ενισχύονται από το γενικό αίσθημα αβεβαιότητας που νιώθει ο σύγχρονος άνθρωπος, ενώ μας ωθούν να επικεντρωθούμε σε αυτό που πραγματικά έχει σημασία και να απαλλαγούμε από οτιδήποτε περιττό. Αυτή η συνθήκη μπορεί να αποδοθεί με τον καλύτερο τρόπο από τη φράση «less is more».