Σκηνές πολιτικής υποκρισίας και σκηνές αλήθειας

Σκηνές πολιτικής υποκρισίας και σκηνές αλήθειας

Της Έλενας Κορρέ

- Σκηνή 1: Η τραγουδίστρια Τάνια Τσανακλίδου δηλώνει προκλητικά σε συνέντευξη «Ελπίζω σε μια μεγάλη, ωραία εξέγερση η οποία δυστυχώς δεν θα είναι ούτε αναίμακτη, ούτε πολιτισμένη.» Μας λέει δηλαδή ότι ελπίζει σε βία και ένοπλο αντάρτικο πόλεων. Ότι η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ δεν πήρε μίζες. Ξεχνάει όμως το σκάνδαλο Πετσίτη, την χρηματοδότηση από τους Podemos και τον Μαδούρο. Μιλάει για την λασπολογία των ΜΜΕ ξεχνώντας την λάσπη του Documento και την λασπολογία των έμμισθων τρόλ των 0,60 ευρώ. Επιθυμεί να «κλείσει η τηλεόραση», η παρηγοριά των ηλικιωμένων και όσων δεν μπορούν να πληρώσουν για συνδρομητικά κανάλια. Αλλά το θέλει τώρα που άλλαξε η κυβέρνηση και μέσω της τηλεόρασης αποκαλύπτεται το κατασκευασμένο από την Αριστερά και τον «Ρασπούτιν» Σκάνδαλο Novartis, το μεγαλύτερο από συστάσεως του Ελληνικού Κράτους, με στόχο να πλήξει τους πολιτικούς της αντιπάλους. Αυτό που οδήγησε τον πιο έντιμο δημόσιο λειτουργό Τάκη Πικραμένο, ο οποίος σε όλη του την ζωή υπηρέτησε την Ελλάδα, να ξεσπάει με απόγνωση στο βήμα της Βουλής λέγοντας «Σας παρακαλώ να καθαρίσετε το όνομα μου!»

- Σκηνή 2: Η κόρη της αναρχικής Ουλρίκε Μάινχοφ θυμάται ότι ενώ η μητέρας της ξενυχτούσε σε ολονύκτια πάρτι στο σπίτι τους συζητώντας για την πείνα των παιδιών στην Αφρική, ξεχνούσε να ταΐσει για δύο μέρες αυτήν και την μικρή αδερφή της.

- Σκηνή 3: Στη δίκη αναρχικού γιου πολιτικού της Αριστεράς, για ληστεία τράπεζας, ο δικαστής ρωτάει την μητέρα του γιατί το έκανε. «Γιατί πιστεύει στην απαλλοτρίωση του πλούτου», απαντάει εκείνη. «Και τότε γιατί δεν απαλλοτριώνει τον δικό του πλούτο;», απαντάει ο δικαστής.

- Σκηνή 4: Αριστεροί, άθεοι μέχρι πρότινος κατηγορούν την κυβέρνηση και την Υπουργό Παιδείας ως «Αθεόφοβους» για την απόφαση της στην γιορτή των Τριών Ιεραρχών να γίνουν γιορτή και μαθήματα κανονικά στα σχολεία, αντί για αργία.

- Σκηνή 5: Αναρχικοί στην κατάληψη της οδού Ματρόζου στο Κουκάκι πετούν τσιμεντόλιθους στα κεφάλια των αστυνομικών επιχειρώντας ανθρωποκτονία- που έγινε τελικά πλημμέλημα- σε δημόσιους δηλαδή λειτουργούς των 800 ευρώ, αδιαφορώντας για το δικαίωμα τους στην ζωή, για τις οικογένειες τους,και καταστρέφοντας εξοπλισμό 12.000 ευρώ που έχουμε πληρώσει εμείς οι φορολογούμενοι και οι αστυνομικοί από το υστέρημα τους. Γι' αυτούς όμως υπάρχει ασυλία. « Εδώ υπάρχει το δικαίωμα του τσιμεντόλιθου. Ο αστυνομικός δεν μπορεί να δολοφονηθεί ή να σκοτωθεί», σχολίασε ο Υπουργός Μ. Χρυσοχοΐδης.

- Σκηνή 6: ( Από το εξωτερικό) Η έφηβη ακτιβίστρια Γκρέτα Τούνμπεργκ φωτογραφίζεται με τα πολλά μπαγκάζια της, καθισμένη και καλά στο πάτωμα του τρένου προς εντυπωσιασμό, ενώ η Εταιρεία Σιδηροδρόμων μας ενημερώνει ότι ταξίδεψε στην πρώτη θέση και την εξυπηρέτησαν άψογα.

- Σκηνή 7: Η βραβευμένη με Κρατικό Βραβείο συγγραφέας, μεταφράστρια και αρθογράφος Σώτη Τριανταφύλλου, πρότυπο αγωνιζόμενης διαννοουμένου, και ανεξάρτητης γυναίκας η οποία ουδέποτε στηρίχθηκε στις πλάτες κανενός, γράφει από το Παρίσι τα δύο τελευταία της άρθρα: Στο «Σκάσε και κολύμπα» προειδοποιεί ότι παρά την εθελοντική μας έκθεση στο διαδίκτυο υποκύπτουμε στο φαινόμενο της Χιονονιφάδας «Snowflake», αγχωνόμαστε και ταραζόμαστε από την κρίση των άλλων σαν ασθενικοί και πληγωμένοι ήρωες της βικτοριανής εποχής, ζητώντας ειδική μεταχείριση από τους άλλους. Συνεχίζει ότι αυτό ξεκινάει από τα αμερικανικά πανεπιστήμια που δίνουν τον τόνο στην πολιτική ορθότητα. Στο πανεπιστήμιο του Γέιλ κατά το Χάλογουιν έφτασαν να κατακρίνουν τις μεταμφιέσεις ως προσβλητικές για τις μάγισσες. Στο άρθρο της «Η ταυτοτική εκτροπή» γράφει ότι η ταυτοτική μανία δημιούργησε μια καινούργια γενιά υπερευαίσθητων ατόμων που προσβάλλονται με το παραμικρό. Και ότι τελικά το ταυτοτικό κίνημα παίζει το παιχνίδι των εξτρεμιστών. Ο ένας εξτρεμισμός τροφοδοτεί τον άλλον.

- Σκηνή 8: Στην Αθήνα, ένας χρήστης του Διαδικτύου, πίσω από την ασφάλεια και την αλαζονεία της σελίδας του στο Facebook κατηγορεί την Σώτη Τριανταφύλλου, την συγγραφέα που είπε ότι το Rock and Roll δεν θα πεθάνει ποτέ, ότι «έχει χάσει την επαφή της με την νεολαία.»

- Σκηνή 9: Στο Αγγλικό Κοινοβούλιο η Μάργκαρετ Θάτσερ λέει «Ο αξιότιμος κύριος μας λέει ότι θα προτιμούσε οι φτωχοί να ήταν φτωχότεροι φτάνει οι πλούσιοι να είναι λιγότερο πλούσιοι. Με αυτόν τον τρόπο δε θα δημιουργηθεί ποτέ ο δρόμος για καλύτερες κοινωνικές υπηρεσίες όπως κάναμε εμείς. Εμείς θέλουμε με την πολιτική μας οι φτωχοί να αποκτήσουν περισσότερα χρήματα.»

Τι κοινό έχουν οι σκηνές 1,2,3,4,5,6,8 και τι κοινό οι σκηνές 7 και 9; Οι υποστηρικτές των πρώτων θεωρούν ότι είναι ή κοινωνικά ευαίσθητοι ή ανθρωπιστές και πολιτικά ορθοί. Ουσιαστικά θέλουν εξουσία πάνω στις ζωές των άλλων. Να ελέγχουν την σκέψη και τον λόγο μας.Παρέχουν εξιδανικευμένες εικόνες - καθρέφτες ιδεολογίας 

Τι συνδέει τις εικόνες 7 και 9; Η Θάτσερ από κοριτσάκι δούλευε στο μπακάλικο του πατέρα της. Εργάστηκε σκληρά για να μπει και να σπουδάσει στην Οξφόρδη. Με τον λόγο της δεν χάιδεψε ποτέ και δεν ζήτησε να γίνει αρεστή. Με την δουλειά, την πολιτική της και με οδηγό το φιλελεύθερο φιλόσοφο Χάγιεκ διέσωσε την αγγλική οικονομία. Η Τριανταφύλλου ζει και εργάζεται στο Παρίσι και την Αμερική. Εργάζεται σα σκυλί γράφοντας και μεταφράζοντας και δεν φοβάται να γίνει δυσάρεστη. Αρθρώνει λόγο δίνοντας, μεταφορικά, το αίμα της.

Όπως είπε και η φιλόσοφος Άυν Ραντ «Μπορείς να αγνοείς την πραγματικότητα, αλλά δεν μπορείς να αποφύγεις τις συνέπειες της πραγματικότητας... Ο δημιουργικός άνθρωπος έχει ως κίνητρο την επιθυμία να δημιουργήσει κι όχι να νικήσει ή να βλάψει τους άλλους.»