Το Instagram Threads αποκτά διαφημίσεις βίντεο

Το Instagram Threads αποκτά διαφημίσεις βίντεο

Το Instagram Threads θα αρχίσει σύντομα να δοκιμάζει διαφημίσεις βίντεο, ανακοίνωσε η Meta. Η νέα αυτή πρωτοβουλία - που φέρνει την εφαρμογή ένα βήμα πιο κοντά στον ανταγωνιστή της, το X (πρώην Twitter) - επεκτείνει τις διαφημιστικές δυνατότητες του Threads, μετά το πρόσφατο άνοιγμα της πλατφόρμας σε διαφημιζόμενους, παγκόσμιους.

Η ανακοίνωση έγινε στο πλαίσιο της παρουσίασης της Meta στο συνέδριο IAB NewFronts, όπου πολλές εταιρείες κοινωνικής δικτύωσης παρουσιάζουν νέα διαφημιστικά προϊόντα σε εν δυνάμει πελάτες, όπως αναφέρει το Techcrunch.

Σύμφωνα με τη Meta, ένας περιορισμένος αριθμός διαφημιζόμενων θα συμμετάσχει αρχικά στη δοκιμή, προβάλλοντας διαφημίσεις βίντεο σε αναλογία 19:9 ή 1:1, ενσωματωμένες στη ροή οργανικού περιεχομένου του Threads. Η εταιρεία, ωστόσο, δεν έδωσε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την τιμολόγηση ή τη συχνότητα εμφάνισης αυτών των διαφημίσεων.

Η εξέλιξη αυτή έρχεται λίγες μόλις ημέρες μετά την ανακοίνωση της Meta ότι το Threads μετρά πλέον περισσότερους από 350 εκατομμύρια μηνιαίους ενεργούς χρήστες.

Παράλληλα, σύμφωνα με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της εταιρείας, Μαρκ Ζάκερμπεργκ, ο χρόνος που αφιερώνουν οι χρήστες στην εφαρμογή έχει αυξηθεί κατά 35%, χάρη στις πρόσφατες βελτιώσεις στο σύστημα προτάσεων περιεχομένου.

Οι δοκιμές στο Threads εντάσσονται σε ένα ευρύτερο πακέτο ενημερώσεων της Meta για τα διαφημιστικά της εργαλεία, όπως παρουσιάστηκαν στο NewFronts.

Μεταξύ άλλων, η εταιρεία πειραματίζεται με νέα μορφή διαφημίσεων Reels - μικρής διάρκειας βίντεο - που θα τοποθετούνται δίπλα σε κορυφαίο περιεχόμενο δημιουργών.

Στο ίδιο πλαίσιο, η Meta εξετάζει επίσης την ενσωμάτωση λειτουργίας Trends στην Αγορά Δημιουργών (Creator Marketplace) του Instagram, για να βοηθήσει τους διαφημιζόμενους να εντοπίζουν ανερχόμενες τάσεις.

Παράλληλα, θα δοκιμαστεί και η χρήση του API της Αγοράς Δημιουργών, με στόχο τη διευκόλυνση της συνεργασίας επιχειρήσεων με καταξιωμένους δημιουργούς σε μεγάλη κλίμακα.

Επιπλέον, στο Facebook Reels, η Meta λανσάρει τη λειτουργία Video Expansion, η οποία τροποποιεί δυναμικά το βίντεο προσθέτοντας εικονοστοιχεία που δεν είναι ορατά σε κάθε καρέ, με στόχο την επέκταση της αναλογίας διαστάσεων και τη δημιουργία μιας εμπειρίας προβολής πιο προσαρμοσμένης στην πλατφόρμα.

Την ίδια ώρα, ο βασικός ανταγωνιστής της Meta στον τομέα των βίντεο μικρής διάρκειας, το TikTok, ανακοίνωσε την επέκταση της δικής του διαφημιστικής πλατφόρμας Pulse Suite.

Η νέα μορφή επιτρέπει στους διαφημιζόμενους να προβάλλονται δίπλα σε δημοφιλές περιεχόμενο, ταξινομημένο ανά θεματολογία, πολιτιστικά γεγονότα ή δημοφιλείς χρονικές στιγμές, συμπεριλαμβανομένου και περιεχομένου από εκδότες στους τομείς του αθλητισμού, της ψυχαγωγίας και του lifestyle.