Η Google παρουσιάζει μια λειτουργία AI σε μορφή ερωταπαντήσεων στους χρήστες στην Ινδία
Shutterstock
Shutterstock
TechCrunch

Η Google παρουσιάζει μια λειτουργία AI σε μορφή ερωταπαντήσεων στους χρήστες στην Ινδία

Η Google παρουσίασε την Τρίτη (24/06) στους χρήστες της στην Ινδία το AI Mode, ένα εργαλείο αναζήτησης βασισμένο στην Τεχνητή Νοημοσύνη, το οποίο λειτουργεί σε μορφή ερωταπαντήσεων.

Σύμφωνα με το TechCrunch, η εταιρεία ανέφερε ότι το εργαλείο βρίσκεται ακόμη σε πειραματικό στάδιο, και οι χρήστες θα πρέπει να εγγραφούν οικειοθελώς μέσω του Search Labs για να το χρησιμοποιήσουν.

Αφού ένας χρήστης ενεργοποιήσει τη λειτουργία, μπορεί να υποβάλει ερωτήματα στα αγγλικά. Η Google δεν διευκρίνισε εάν σχεδιάζει να υποστηρίξει τοπικές γλώσσες, ούτε πότε μπορεί να γίνει αυτό.

Οι χρήστες μπορούν να κάνουν περίπλοκες και πολυμερείς ερωτήσεις, όπως:

«Τα παιδιά μου είναι 4 και 7 ετών και έχουν πολλή ενέργεια. Πρότεινέ μου δημιουργικούς τρόπους να τα κρατήσω δραστήρια μέσα στο σπίτι, ειδικά τις ζεστές μέρες, χωρίς να χρειάζεται πολύς χώρος ή ακριβά παιχνίδια.»

Επιπλέον, οι χρήστες μπορούν να υποβάλουν συμπληρωματικές ερωτήσεις για να βελτιώσουν τα αποτελέσματα.

Η Google ξεκίνησε να δοκιμάζει το AI Mode με συνδρομητές premium στις ΗΠΑ νωρίτερα φέτος. Στη συνέχεια, μετά το συνέδριο Google I/O, προχώρησε στην ευρεία διάθεση του εργαλείου σε όλους τους χρήστες στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Με την πάροδο του χρόνου, πρόσθεσε λειτουργίες όπως αγορές, υποστήριξη φωνητικής και οπτικής αναζήτησης, καθώς και διαφημίσεις.

Η εταιρεία ανέφερε ότι οι λειτουργίες φωνητικής και οπτικής αναζήτησης υποστηρίζονται στην Ινδία, καθώς η φωνητική αναζήτηση είναι ιδιαίτερα δημοφιλής στη χώρα.

Το AI Mode τροφοδοτείται από μια προσαρμοσμένη έκδοση του Gemini 2.5, και σύμφωνα με τη Google, οι πρώτοι χρήστες του εργαλείου υποβάλλουν ερωτήματα 2 έως 3 φορές μεγαλύτερα από τα συνηθισμένα.

Με πάνω από 870 εκατομμύρια χρήστες διαδικτύου, η Ινδία αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες αγορές για τη Google, αλλά και πεδίο δοκιμών για το πώς χρησιμοποιούν τα προϊόντα της οι πολύγλωσσοι χρήστες.

Αν και η Google εξακολουθεί να κατέχει τη μερίδα του λέοντος στην αγορά αναζήτησης, οι χρήστες στρέφονται όλο και περισσότερο σε εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης τύπου συνομιλίας, όπως το ChatGPT και το Perplexity, στην καθημερινότητά τους. Μέσω του AI Mode, η Google θέλει να προσελκύσει αυτό το κοινό με το δικό της εργαλείο.

Εκτός από το AI Mode, η Google προωθεί και άλλα προϊόντα τεχνητής νοημοσύνης, όπως τα AI Overviews, τα οποία παρέχουν συνοπτικές απαντήσεις στα ερωτήματα των χρηστών.

Τον Απρίλιο, η εταιρεία ανέφερε ότι πάνω από 1,5 δισεκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούν παγκοσμίως τα AI Overviews.

Ωστόσο, σύμφωνα με δημοσίευμα της Wall Street Journal νωρίτερα αυτόν τον μήνα, τα χαρακτηριστικά αυτά έχουν αρνητικές επιπτώσεις στους εκδότες, οι οποίοι βλέπουν πτώση στην οργανική επισκεψιμότητα από την αναζήτηση.