Google: Διόρθωσε σφάλμα που έκανε το AI Overviews και έλεγε ότι βρισκόμαστε στο 2024
Shutterstock
Shutterstock
Techcrunch

Google: Διόρθωσε σφάλμα που έκανε το AI Overviews και έλεγε ότι βρισκόμαστε στο 2024

Τα εργαλεία Τεχνητής Νοημοσύνης προβάλλονται ως ικανοί βοηθοί που μπορούν εύκολα να σας βοηθήσουν στην έρευνα, την κωδικοποίηση, τη σύνοψη, τη συγγραφή και την απόκτηση γνώσης κάθε είδους. Ωστόσο, μερικές φορές μπερδεύονται ακόμα και σε απλά πράγματα.

Για παράδειγμα, η λειτουργία AI Overviews της Google μπερδεύτηκε σχετικά με το ποιο έτος διανύουμε. Αρκετοί χρήστες ανέφεραν τις τελευταίες ημέρες ότι όταν ρώτησαν τη Google ποιο είναι το τρέχον έτος, τα AI Overviews απάντησαν ότι είναι το 2024.

Μετά από πολλές αναφορές, η Google διόρθωσε τελικά το σφάλμα αργά το βράδυ της Πέμπτης.

Τι προκάλεσε το «κόλλημα»

Όταν ρωτήθηκε γιατί συνέβη αυτό, η Google δεν έδωσε συγκεκριμένο λόγο, δηλώνοντας μόνο ότι εργάζεται σε μια ενημέρωση για να αποφύγει παρόμοια προβλήματα στο μέλλον.

«Όπως συμβαίνει με όλες τις λειτουργίες της αναζήτησης, κάνουμε αυστηρές βελτιώσεις και χρησιμοποιούμε παραδείγματα όπως αυτό για να ενημερώνουμε τα συστήματά μας. Η συντριπτική πλειονότητα των απαντήσεων από τα AI Overviews παρέχει χρήσιμες και ακριβείς πληροφορίες, και εργαζόμαστε ενεργά πάνω σε μια ενημέρωση για να αντιμετωπίσουμε αυτού του είδους τα ζητήματα», δήλωσε εκπρόσωπος της Google.

Η Google εργάζεται πάνω στα AI Overviews εδώ και μερικά χρόνια, αλλά το χαρακτηριστικό έχει ήδη κάνει αρκετά αξιοσημείωτα λάθη - ενδεικτικά, πρότεινε στους χρήστες να τρώνε «ένα μικρό πετραδάκι την ημέρα» ως πηγή βιταμινών και μετάλλων, ενώ σε άλλη περίπτωση πρότεινε να προσθέσουν κόλλα στην πίτσα για να κολλήσει καλύτερα το τυρί. Όταν η Google παρουσίασε τη λειτουργία στα Χίντι στην Ινδία, το TechCrunch διαπίστωσε ότι οι απαντήσεις ήταν συχνά ασυνεπείς και μπερδεμένες.

Τις τελευταίες εβδομάδες, ο CEO της Google, Σούνταρ Πιτσάι, επαίνεσε τη χρήση των AI Overviews, δηλώνοντας ότι η λειτουργία χρησιμοποιείται πλέον από 1,5 δισεκατομμύριο χρήστες σε περισσότερες από 100 χώρες.

Πρόσθεσε επίσης ότι σε αγορές όπως οι ΗΠΑ και η Ινδία, το χαρακτηριστικό ευθύνεται για πάνω από το 10% των σχετικών ερωτημάτων στην Αναζήτηση. Η εταιρεία στηρίζεται ιδιαίτερα στην προώθηση της χρήσης των δυνατοτήτων αναζήτησης και ερωταπαντήσεων που βασίζονται στην τεχνητή νοημοσύνη.