Αυστραλία: Η Canva επεκτείνεται στην Ευρώπη με τη βοήθεια της Tεχνητής Νοημοσύνης
Shutterstock
Shutterstock

Αυστραλία: Η Canva επεκτείνεται στην Ευρώπη με τη βοήθεια της Tεχνητής Νοημοσύνης

Η αυστραλιανή εταιρεία γραφιστικής σχεδίασης Canva πιστεύει ότι βρίσκεται σε μοναδικά ισχυρή θέση για να αντέξει τους αντίθετους ανέμους του κλάδου, καθώς ξεκινάει την ευρωπαϊκή επέκτασή της.

Η εταιρεία λογισμικού με έδρα το Σίδνεϊ άνοιξε τα νέα της ευρωπαϊκά κεντρικά γραφεία στο Λονδίνο τον περασμένο μήνα, καθώς ανταγωνίζεται τα τεχνολογικά μεγαθήρια Adobe και τη Microsoft για να προσελκύσει μεμονωμένους και εταιρικούς χρήστες στη «σουίτα» σχεδιασμού της.

Αυτό συμβαίνει καθώς το υψηλότερο κόστος δανεισμού και οι αποδυναμωμένες οικονομικές προοπτικές έχουν ωθήσει τις εταιρείες τεχνολογίας να περικόψουν θέσεις εργασίας κατά το περασμένο έτος. Ωστόσο, η συνιδρύτρια και διευθύνουσα σύμβουλος Μέλανι Πέρκινς δήλωσε ότι η εννιάχρονη εταιρεία είναι καλά τοποθετημένη εν μέσω ευρύτερων πιέσεων.

«Η κερδοφορία τα τελευταία έξι χρόνια, το ισχυρό ταμειακό ισοζύγιο, όλα αυτά τα πράγματα ήταν εξαιρετικά σημαντικά», δήλωσε ο Perkins στο CNBC.

Η Canva, η οποία προσφέρει τόσο δωρεάν όσο και επί πληρωμή εργαλεία για τον σχεδιασμό ιστοσελίδων, παρουσιάσεων και κοινωνικού περιεχομένου, είχε ετήσια έσοδα 1,5 δισ. δολαρίων κατά το έτος έως το Μάιο. Διαθέτει επίσης 700 εκατ. δολάρια σε ταμειακά αποθέματα, δήλωσε η εταιρεία. Από τα 135 εκατομμύρια χρήστες της παγκοσμίως, το 16% βρίσκεται στην Ευρώπη. 

Ποντάρισμα στη «μαγική» Τεχνητή Νοημοσύνη

Ωστόσο, η Canva, ένας από τους Disruptor του 2023 του CNBC, δεν έχει μείνει ανεπηρέαστη από τις αναποδιές του κλάδου.

Παρά το γεγονός ότι η ιδιωτική εταιρεία έφτασε σε μια μέγιστη αποτίμηση 40 δισ. δολαρίων το 2021, έκτοτε οι επενδυτές έχουν δει να μειώνουν τις αποτιμήσεις τους εν μέσω των σκοτεινότερων προοπτικών. Απέφυγε επίσης οριακά την εμπλοκή στην κατάρρευση της χρηματοδοτούσας νεοφυείς επιχειρήσεις Silicon Valley Bank τον Μάρτιο.

Αν και οι ειδικοί της τεχνολογίας κρούουν ολοένα και περισσότερο τον κώδωνα του κινδύνου για τις απειλές που θέτει η Τεχνητή Νοημοσύνη στην κοινωνία, η Canva έχοντας συνεργαστεί με την OpenAI για το εργαλείο Magic Write, σηλώνει ότι η εταιρεία κάνει προσεκτικά και σταθερά βήματα, δείχνοντας της εμπιστοσύνη.