Το προσεχές διάστημα ενεργοποιεί το υπουργείο Ανάπτυξης νέα ψηφιακά εργαλεία μέσα από την πλατφόρμα e-katanalotis, προκειμένου να ενισχύσει τους καταναλωτές στη μάχη κατά της ακρίβειας.
Στην ανανεωμένη πλατφόρμα θα περιλαμβάνονται περισσότεροι από 3.500 κωδικοί προϊόντων και τα νοικοκυριά θα μπορούν να προχωρούν σε σύγκριση των τιμών ώστε να εντοπίσουν σε ποια αλυσίδα σούπερ μάρκετ, που βρίσκεται κοντά τους, διατίθενται φθηνότερα.
Το υπουργείο Ανάπτυξης εκτιμά ότι η καλύτερη πληροφόρηση των καταναλωτών θα οδηγήσει σε περαιτέρω ένταση του ανταγωνισμού.
«Στόχος της αναβαθμισμένης πλατφόρμας e-katanalotis είναι η διευκόλυνση όλων των νοικοκυριών να μπορούν να συνθέτουν το δικό τους καλάθι με βασικά προϊόντα και να γνωρίζουν από που μπορούν να το προμηθευτούν φθηνότερα, μέσα από τη δυνατότητα σύγκρισης που τους παρέχεται» δήλωσε ο υπουργός Ανάπτυξης, Κώστας Σκρέκας.
H πλατφόρμα θα δίνει τη δυνατότητα στους καταναλωτές να φτιάχνουν και συνδυαστικά καλάθια. Το e-katanalotis θα τους παρέχει ενημέρωση για τα κοντινά καταστήματα που μπορούν να επισκεφθούν για να αγοράσουν κάθε προϊόν στη χαμηλότερη δυνατή τιμή.
Οι καταναλωτές υπό την πίεση του πληθωρισμού επιδίδονται σε σαφάρι προκειμένου να εντοπίσουν τις προσφορές και τις χαμηλότερες τιμές. Σύμφωνα με έρευνα της Focus Bari, περίπου 3 στους 10 καταναλωτές κάνουν σύγκριση τιμών τόσο διαδικτυακά όσο και στα φυσικά καταστήματα.
Μετά την αναβάθμιση της εφαρμογής e-katanalotis, θα ξεκινήσει και διαφημιστική εκστρατεία ώστε να ενημερωθούν οι καταναλωτές για τα οφέλη που μπορούν να έχουν από την αξιοποίηση της.