Mondelez: Μειωμένη κατά 30% η κατανάλωση τσίχλας λόγω κορονοϊου

Mondelez: Μειωμένη κατά 30% η κατανάλωση τσίχλας λόγω κορονοϊου

Η πανδημία έστρεψε πολλούς ανθρώπους στις διαδικτυακές αγορές αντί να πηγαίνουν οι ίδιοι στα καταστήματα όπου τα σνακ και άλλα προϊόντα των λεγόμενων «παρορμητικών αγορών» είναι στρατηγικά τοποθετημένα στους διαδρόμους κοντά στα ταμεία.

Η Mondelez International προέβλεψε τον περασμένο μήνα «ουσιαστική μείωση» στις δραστηριότητες που αφορούν τις τσίχλες, όπως τις Trident και τις Stride, και για τα επόμενο τρίμηνο, λέγοντας ότι η κατηγορία αυτών των προϊόντων είναι από τις πλέον παρορμητικές αγορές. 

«Οι τσίχλες καταναλώνονται περισσότερο όταν οι άνθρωποι βγαίνουν έξω και συχνά οι καταναλωτές τις αγοράζουν σε μικρά καταστήματα και μπακάλικα, πολλά από τα οποία έκλεισαν» δήλωσε αξιωματούχος της Mondelez Λούκα Ζαραμέλα. 

Εν τω μεταξύ, αλλά προϊόντα της Mondelez όπως «τα μπισκότα Oreos and και η σοκολάτα τείνουν να είναι αρκετά ανθεκτικά στην ύφεση τόσο στις ανεπτυγμένες όσο και στις αναδυόμενες αγορές», τόνισε το στέλεχος της εταιρείας.