Η πανδημία και η έλλειψη τίτλων δεν επηρέασαν το brand της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ

Η πανδημία και η έλλειψη τίτλων δεν επηρέασαν το brand της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ

Στην Ιταλία, η πτώση των χρημάτων που δίνουν οι σπόνσορες στις ποδοσφαιρικές ομάδες υπολογίζεται κοντά στο 15%. Στην Ισπανία, το τοποθετούν κοντά στο 18%. Πρόσφατα, η Μπαρτσελόνα ανανέωσε με σπόνσορα και θα λαμβάνει τα μισά χρήματα από όσα προηγουμένως. Στη Γερμανία, επίσης υπάρχει σημαντική πτώση. Στη Γαλλία, το ίδιο. Στην Αγγλία, δεν διαφέρουν. Αυτή η πτώση οφείλεται στην οικονομική κρίση λόγω της πανδημίας του κορονοϊού. Ωστόσο, η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ δείχνει τη δύναμή της. Η συμφωνία με την τεχνολογική εταιρία TeamViewer για να γίνει η βασική χορηγός της φανέλας της από την επόμενη αγωνιστική περίοδο και για πέντε χρόνια, το αποδεικνύει.

Οι «κόκκινοι διάβολοι» θα πάρουν περί τα 55 εκατομμύρια ευρώ σταθερά ετησίως, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες των αγγλικών ΜΜΕ με τα μπόνους μπορεί να φτάσει και στα 58 εκατομμύρια για κάθε χρόνο της συμφωνίας. Το κλαμπ έπαιρνε 74,4 εκατομμύρια κατά μέσο όρο τον χρόνο από το 2014 που είχε σπόνσορα την Chevrolet, όχι μόνο στη φανέλα της, αλλά και ως αποκλειστικό συνέταιρο από τη βιομηχανία του αυτοκινήτου. Τη διαφορά, αυτά τα περίπου 20 εκατομμύρια τον χρόνο, στη Γιουνάιτεντ εκτιμούν πως θα τ' ανακτήσουν με νέα συμφωνία με άλλον automobile partner.

Αν μη τι άλλο είναι μια ανάσα στα οικονομικά του κλαμπ που δέχθηκαν ισχυρό «χτύπημα» από τον Covid-19, αλλά υπογραμμίζει πως μια ομάδα του βεληνεκούς της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ δεν χρειάζεται αθλητικές επιτυχίες για να πετύχει τόσο μεγάλες συμφωνίες. Μάλιστα, οι «The Times» αποκάλυψαν πως ο σύλλογος είχε επαφές με δέκα εταιρίες και κάποιες από αυτές έδιναν περισσότερα χρήματα! Τί κι αν η Γιουνάιτεντ δεν έχει πάρει το πρωτάθλημα από το 2013 και η τελευταία της μεγάλη επιτυχία ήταν η κατάκτηση του Europa League το 2017, η παγκόσμια απήχησή της την κάνει ένα ελκυστικό brand name.

Η συμφωνία είναι η μεγαλύτερη του είδους στην Premier League και μέσα στις πέντε μεγαλύτερες μεταξύ του ευρωπαϊκού BIG-5 των πρωταθλημάτων. Παράλληλα, το κλαμπ βρίσκεται σε συζητήσεις και με άλλες εταιρίες όσον αφορά στο ενδεχόμενο να γίνουν σπόνσορες της στο όνομα του προπονητικού κέντρου και στις φανέλες των προπονήσεων. Η συμφωνία με την εταιρία ΑΟΝ που συνεργάζεται τώρα ολοκληρώνεται στο τέλος της σεζόν. Αυτά τα έσοδα θα επιτρέψουν στη διοίκηση να ενισχύσει την ομάδα στο βαθμό που θέλει ο προπονητής Ολε Γκούναρ Σόλσκιερ ώστε να γίνει και πάλι διεκδικήτρια των σημαντικότερων τροπαίων.