7ος χρόνος, ημέρα 2093η
Κυριακή, 25 Ιουλίου 2021

Gold βραβείο για τα παιδικά χωριά SOS στα Content Marketing Awards

Gold βραβείο για τα παιδικά χωριά SOS στα Content Marketing Awards

Τα Παιδικά Χωριά SOS απέσπασαν το Gold βραβείο “Best Content Marketing Program | NGO” στα Content Marketing Awards της BOUSSIAS, για την digital καμπάνια «Στην πιο γλυκιά μαμά του κόσμου» που πραγματοποιήθηκε με αφορμή τη Γιορτή της Μητέρας το 2020. Η τελετή απονομής έγινε την Τετάρτη 14 Ιουλίου σε μια ξεχωριστή εκδήλωση στο House 124, τηρώντας όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας.

Με όχημα την καμπάνια, τα Παιδικά Χωριά SOS ανέδειξαν με διάθεση αλληλεγγύης και ενότητας τον σπουδαίο ρόλο της μητέρας στο ευρύ κοινό, σε μια ιδιαίτερη περίοδο που χαρακτηριζόταν από συνεχείς προκλήσεις και αντιξοότητες. Συγκεκριμένα, με την πολύτιμη αρωγή της Σίσσυς Χρηστίδου διοργανώθηκαν δύο συναντήσεις με πρωταγωνίστριες εργαζόμενες μαμάδες που προέρχονταν από διαφορετικούς κλάδους και συζήτησαν για το πώς βιώνουν τον ρόλο της μητέρας στην καθημερινότητά τους, αλλά και για τις δυσκολίες που προέκυψαν με την πανδημία. Το κοινό είχε την ευκαιρία να τις παρακολουθήσει μέσα από το YouTube κανάλι της Σίσσυς Χρηστίδου και από ένα Instagram live από τον προσωπικό της λογαριασμό αντίστοιχα.

Η ενέργεια είχε παράλληλα διαδραστικό χαρακτήρα, αφού το κοινό είχε τη δυνατότητα να ενισχύσει το έργο του Οργανισμού, στέλνοντας ο καθένας με sms την πιο γλυκιά ευχή του στη δική του μαμά, χρησιμοποιώντας τον 5ψήφιο αριθμό 19820 των Παιδικών Χωριών SOS, την οποία είχε τη δυνατότητα να κατεβάσει ως έτοιμη ευχετήρια κάρτα από την ιστοσελίδα του Οργανισμού και να της την στείλει.

Τη δράση προώθησαν μέσα από τα social media τους πληθώρα Influencers, αυξάνοντας σημαντικά την ανταπόκριση του κοινού, αλλά και τα αποτελέσματα της καμπάνιας συνολικά, επιτυγχάνοντας πολύ υψηλό reach και engagement.

Την καμπάνια σχεδίασε, υλοποίησε και υποστήριξε πλήρως η εταιρεία The Kompany, ενώ η Enjoin και η δifferentiate ανέλαβαν τον σχεδιασμό του δημιουργικού και τη διαχείριση του υλικού στην ιστοσελίδα των Παιδικών Χωριών SOS αντίστοιχα.

Με αφορμή τη βράβευση, η Διευθύντρια Επικοινωνίας & Εύρεσης Πόρων των Παιδικών Χωριών SOS, Έλσα Σταθοπούλου, δήλωσε σχετικά: «Είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι και χαρούμενοι για το Gold βραβείο που λάβαμε στα Content Marketing Awards. Η καμπάνια μας «Στην πιο γλυκιά μαμά του κόσμου» υλοποιήθηκε σε μια ιδιαίτερα δύσκολη περίοδο για όλους εξαιτίας της πανδημίας και δικός μας στόχος ήταν να καταφέρουμε να έρθουμε πιο «κοντά» και να αναδείξουμε αξίες που έχουν πραγματικά σημασία, όπως η οικογένεια και η αναγνώριση των σημαντικών ανθρώπων στη ζωή μας.

Ευχαριστούμε πολύ όσους συνεργάστηκαν μαζί μας και μας βοήθησαν να λάβουμε αυτή τη διάκριση, καθώς και όλους όσους ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμά μας και έγιναν κοινωνοί αυτής της καμπάνιας, στηρίζοντας παράλληλα το έργο μας».

#stinpioglikiamama #sosvillagesgr #nochildalone

Λίγα λόγια για τα Παιδικά Χωριά SOS

Με εκτενή δράση σε 136 χώρες και 70 χρόνια εμπειρίας σε προγράμματα πρόληψης, οικογενειακής φροντίδας εναλλακτικού τύπου και υποστηριζόμενης ανεξάρτητης διαβίωσης, τα Παιδικά Χωριά SOS είναι ηγετικός φορέας προστασίας των δικαιωμάτων των παιδιών παγκοσμίως, με έμφαση στα παιδιά που έχουν χάσει ή κινδυνεύουν να χάσουν την οικογένειά τους. Στην Ελλάδα, τα Παιδικά Χωριά SOS ιδρύθηκαν το 1975. Έχοντας ως στόχο κάθε παιδί να μεγαλώνει σε μια οικογένεια υλοποιούν προγράμματα και δράσεις σε τρεις άξονες: (α) Ενδυνάμωση Οικογένειας, με 9 Κέντρα Στήριξης Παιδιού και Οικογένειας και 6 Κέντρα Μαθησιακής και Παιδαγωγικής Υποστήριξης σε όλη την Ελλάδα και στόχο την αποκατάσταση των δυσλειτουργιών στο εσωτερικό της οικογένειας και την αποτροπή του κινδύνου απομάκρυνσης των παιδιών από το πλαίσιό της, (β) Προώθηση της Αναδοχής, σε συνεργασία με 5 Περιφέρειες στην Ελλάδα, και (γ) Εναλλακτική Φροντίδα με 4 Παιδικά Χωριά SOS, 2 Στέγες Νέων και τον Ξενώνα Βρεφών SOS για παιδιά που δεν έχουν τη δυνατότητα να μεγαλώσουν με τη βιολογική οικογένειά τους. Η Διεθνής Ένωση των Παιδικών Χωριών SOS είναι σταθερός συνομιλητής και εταίρος, σε διεθνές και εθνικό επίπεδο, τόσο στην Ευρωπαϊκή Ένωση και κράτη μέλη της, όσο και σε διεθνείς πρωτοβουλίες και συνεργασίες όπως η καμπάνια Opening Doors for Europe.