“Το κόστος μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων μέσω των θαλάσσιων εμπορικών διαδρομών επταπλασιάστηκε τους 18 μήνες μετά τον Μάρτιο του 2020, ενώ το κόστος αποστολής χύδην εμπορευμάτων αυξήθηκε ακόμη περισσ...

<p>&ldquo;Το κόστος μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων μέσω των θαλάσσιων εμπορικών διαδρομών επταπλασιάστηκε τους 18 μήνες μετά τον Μάρτιο του 2020, ενώ το κόστος αποστολής χύδην εμπορευμάτων αυξήθηκε ακόμη περισσότερο. Ο πληθωριστικός αντίκτυπος αυτών των υψηλότερων δαπανών πρόκειται να συνεχίσει να εντείνεται μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους. Ο πόλεμος στην Ουκρανία πιθανότατα θα επιδεινώσει τον παγκόσμιο πληθωρισμό&rdquo;, σημειώνει το ΔΝΤ.</p>

“Το κόστος μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων μέσω των θαλάσσιων εμπορικών διαδρομών επταπλασιάστηκε τους 18 μήνες μετά τον Μάρτιο του 2020, ενώ το κόστος αποστολής χύδην εμπορευμάτων αυξήθηκε ακόμη περισσότερο. Ο πληθωριστικός αντίκτυπος αυτών των υψηλότερων δαπανών πρόκειται να συνεχίσει να εντείνεται μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους. Ο πόλεμος στην Ουκρανία πιθανότατα θα επιδεινώσει τον παγκόσμιο πληθωρισμό”, σημειώνει το ΔΝΤ.