“Το κόστος μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων μέσω των θαλάσσιων εμπορικών διαδρομών επταπλασιάστηκε τους 18 μήνες μετά τον Μάρτιο του 2020, ενώ το κόστος αποστολής χύδην εμπορευμάτων αυξήθηκε ακόμη περισσότερο. Ο πληθωριστικός αντίκτυπος αυτών των υψηλότερων δαπανών πρόκειται να συνεχίσει να εντείνεται μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους. Ο πόλεμος στην Ουκρανία πιθανότατα θα επιδεινώσει τον παγκόσμιο πληθωρισμό”, σημειώνει το ΔΝΤ.
“Το κόστος μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων μέσω των θαλάσσιων εμπορικών διαδρομών επταπλασιάστηκε τους 18 μήνες μετά τον Μάρτιο του 2020, ενώ το κόστος αποστολής χύδην εμπορευμάτων αυξήθηκε ακόμη περισσ...
<p>“Το κόστος μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων μέσω των θαλάσσιων εμπορικών διαδρομών επταπλασιάστηκε τους 18 μήνες μετά τον Μάρτιο του 2020, ενώ το κόστος αποστολής χύδην εμπορευμάτων αυξήθηκε ακόμη περισσότερο. Ο πληθωριστικός αντίκτυπος αυτών των υψηλότερων δαπανών πρόκειται να συνεχίσει να εντείνεται μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους. Ο πόλεμος στην Ουκρανία πιθανότατα θα επιδεινώσει τον παγκόσμιο πληθωρισμό”, σημειώνει το ΔΝΤ.</p>