Η Βολιβία ονόμασε νέο πρεσβευτή στις ΗΠΑ, μετά από 11 χρόνια
Η μεταβατική κυβέρνηση της Βολιβίας ονόμασε χθες Τρίτη νέο πρεσβευτή στις ΗΠΑ, ένδεκα χρόνια μετά την αμοιβαία απέλαση των επικεφαλής των διπλωματικών αποστολών της Λα Πας και της Ουάσινγκτον εν μέσω μιας σοβαρής κρίσης στις σχέσεις των δύο κρατών, γνωστοποίησε η μεταβατική υπουργός Εξωτερικών Κάρεν Λονγκαρίτς.\r\n\r\n