«Εκτιμώ ότι η ασφαλιστική αγορά ως το τέλος της δεκαετίας θα έχει φθάσει σε ένα στάδιο ωριμότητας, μετά από τις ανακατατάξεις, λόγω εξαγορών και συγχωνεύσεων της προηγούμενης τριετίας».
Αυτό επεσήμανε ο διευθύνων σύμβουλος της Εθνικής Ασφαλιστικής κ. Robert Gauci απαντώντας σε σχετική ερώτηση του Liberal σχετικά με την πορεία του ασφαλιστικού κλάδου μετά τις ανακατατάξεις και την τάση συγκέντρωσης της αγοράς σε λίγους και μεγάλους «παίκτες», κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου στην οποία παρουσιάστηκε η νέα ταυτότητα της εταιρείας.
Όπως πρόσθεσε ο ίδιος «οι ανακατατάξεις θα συνεχιστούν. Όμως η διαδικασία αυτή δεν αφορά το μέγεθος των εταιρειών. Υπάρχουν πολλοί ποιοτικοί μικροί «παίκτες» στην ασφαλιστική αγορά και αυτοί θα καθορίσουν σε μεγάλο βαθμό τις περαιτέρω εξελίξεις. Άλλωστε αυτό που έχει μεγαλύτερη σημασία από το «τι πουλάς» είναι το «πώς το πουλάς».
Σε ό,τι αφορά τον τομέα των ασφαλιστικών καλύψεων που έχουν να κάνουν με την κλιματική κρίση, όπως megafires, πλημμύρες, ακραία καιρικά φαινόμενα και άλλες φυσικές καταστροφές ο κ. Gauci απαντώντας στο Liberal ανέφερε ότι από τα εννέα νέα προϊόντα που θα λανσάρει μέσα στο τρέχον έτος κινούνται προς την κατεύθυνση της κάλυψης από ζημιές που οφείλονται στην κλιματική κρίση.
Κάνοντας μια ανασκόπηση των αλλαγών που έχουν ολοκληρωθεί στην εταιρεία καθώς και των στόχων της για το 2024 ο κ. Gauci ανέφερε ότι η Εθνική Ασφαλιστική εισέρχεται από σήμερα σε μια νέα εποχή, μια εποχή, στον πυρήνα της οποίας βρίσκεται ο μοναδικός συγκερασμός της ιστορικής κληρονομιάς και της αξιοπιστίας που μπορεί να εκπροσωπήσει η Εθνική Ασφαλιστική χάρη στην πολυετή πορεία και την έμπρακτη στήριξή της στις πιο κρίσιμες στιγμές της ελληνικής κοινωνίας από το 1891.
Παράλληλα η κυρία Χρυσούλα Αθανασοπούλου, Marketing Director Εθνικής Ασφαλιστικής παρουσίσε το νέο λογότυπο της Εθνικής Ασφαλιστικής, ενώ αναφέρθηκε και στο νέο site της εταιρείας το οποίο επενασχεδιάστηκε ώστε να μπορεί να είναι πιο φιλικό και εύχρηστο για τους χρήστες και τους ασφαλισμένους.
Ο κ. Gauci επανέλαβε ακόμη τον βασικό στρατηγικό στόχο για παραγωγή ασφαλίστρων 1 δισ.ευρώ το 2027 και παρουσίασε στοιχεία από την πορεία της Εθνικής Ασφαλιστικής το 2023 τα οποία συνοψίζονται:
• Οι πελάτες της εταιρείας άγγιξαν τα 1,72 εκ, αφού προστέθηκαν 133.000 νέοι ασφαλισμένοι στο πελατολόγιο της σε σχέση με το 2022, με τονδείκτη cross selling να αγγίζει τα 1,2 συμβόλαια ανά πελάτη.
• Η αύξηση σε όρους νέου χαρτοφυλακίου για το 2023 πλησίασε το 19,3% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά, με τα συνολικά ασφάλιστρα που προέρχονται από νέους πελάτες να αγγίζουν τα €508 εκ.
• Εξίσου δυναμικά ξεκίνησε και η νέα χρονιά, με τα ασφάλιστρα νέου χαρτοφυλακίου τον Ιανουάριο του 2024 να είναι αυξημένα, σε σύγκριση με τον Ιανουάριο του 2023, κατά 48,1%, αγγίζοντας τα €65 εκατ.
• Την τελευταία δεκαετία (2013 – 2023), η Εθνική Ασφαλιστική έχει προχωρήσει σε αποζημιώσεις ύψους €3,8 δισ., ενώ μόνο το 2023, οι αποζημιώσεις ξεπέρασαν τα €247 εκατ., ικανοποιώντας περισσότερα από 459.000 περιστατικά.
Παράλληλα, ο κ. Gauci παρουσίασε τους πέντε στρατηγικούς στόχους της για το 2024 που είναι:
1. Εξισορρόπηση του product mix με ταυτόχρονη ενδυνάμωση των νέων κερδοφόρων προϊόντων της
2. Ανάπτυξη νέων τεχνικών μοντέλων βασισμένων σε εξειδικευμένα μοντέλα ανάλυσης δεδομένων
3. Απλοποίηση διαδικασιών και πιο αποτελεσματικές λειτουργίες.
4. Δημιουργία ευέλικτης οργάνωσης και ανάπτυξη κουλτούρας απόδοσης.
5. Ανάπτυξη ολιστικής εικόνας του πελάτη και ενίσχυση της παραγωγικότητας του δικτύου μέσω cross -selling.
«Το επίπεδο της συνεργασίας που διατηρούμε με τα παραγωγικά μας δίκτυα και το εξειδικευμένο ανθρώπινο δυναμικό μας, διασφαλίζουν την επίτευξη των στόχων μας και εγγυώνται τα θετικά αποτελέσματα που αναμένουμε» τόνισε στο κλείσιμο της ομιλίας του ο Robert Gauci, επιβεβαιώνοντας για μία ακόμη φορά ότι οι άνθρωποι της εταιρείας παραμένουν στο κέντρο της στρατηγικής της.