field_kentriki_fotografia

Όμιλος SOFTONE: Στρατηγική συνεργασία με τη webhotelier|primalres, κορυφαία εταιρεία διάθεσης ξενοδοχειακών λύσεων

Ο Όμιλος SOFTONE, ο μεγαλύτερος πάροχος cloud-based λύσεων λογισμικού, ανακοινώνει τη σύναψη στρατηγικής συνεργασίας με τη webhotelier|primalres, ηγέτιδα εταιρεία ανάπτυξης και παροχής καινοτόμων και αξιόπιστων λύσεων ταξιδιωτικής τεχνολογίας, με περισσότερες από 16.000 εγκαταστάσεις σε 9.000+ ξενοδοχεία σε 38 χώρες.

 Η συνεργασία αυτή θα εστιάσει στην προώθηση του Hotelizer Cloud PMS μέσα από το δίκτυο συνεργατών της SOFTONE και θα καλύπτει τις αγορές της Ελλάδας, Ρουμανίας και Βουλγαρίας. Η σύμπραξη των δυο εταιρειών, η διασύνδεση και η από κοινού προώθηση των λύσεων τους, θα καλύψει τις πλήρεις ανάγκες μηχανογράφησης ξενοδοχειακών επιχειρήσεων με τις πιο σύγχρονες και best in class λύσεις, από την ηλεκτρονική διανομή, τη διαχείριση κρατήσεων και τη λειτουργία του front-desk έως την πλήρη υποστήριξη των back-office διαδικασιών.

 Το Hotelizer Cloud PMS της webhotelier|primalres είναι ένα νέο, αμιγώς ελληνικό, καινοτόμο σύστημα διαχείρισης καταλυμάτων (Property Management System) που αξιοποιεί τεχνολογίες αιχμής και -μέσα από ένα ιδιαίτερα εύχρηστο και φιλικό περιβάλλον- καλύπτει ολοκληρωμένα τις ανάγκες κάθε ξενοδοχείου, ανεξαρτήτως μεγέθους. Ως μέρος της οικογένειας εφαρμογών του Ομίλου webhotelier|primalres, είναι αυτόματα διασυνδεδεμένο και πλήρως συμβατό με τις εφαρμογές primalRES channel manager και WebHotelier booking engine, ενεργοποιείται εύκολα και είναι άμεσα έτοιμο για χρήση. Ιδιοκτήτες και διαχειριστές ξενοδοχείων κάνουν την καθημερινή δουλειά τους πιο εύκολη και αποτελεσματική, αφού μέσα από μια ενοποιημένη πλατφόρμα χρησιμοποιούν τόσο το σύστημα της WebHotelier -το αδιαμφισβήτητα καλύτερο booking engine για απευθείας κρατήσεις- αλλά και τη βέλτιστη λύση διαχείρισης καναλιών primalRES.

 Μέσα από τη διασύνδεση του Hotelizer Cloud PMS με κορυφαίες λύσεις του Ομίλου SOFTONE όπως το SoftCloud ERP, η λογιστική σουίτα PBS ONE, η υπηρεσία EINVOICING και η λύση ταμείου λιανικής GO Retail on Cloud, κάθε ξενοδοχειακή επιχείρηση αυτοματοποιεί πλήρως όλες τις πτυχές της εμπορικής διαχείρισης (συμπεριλαμβανομένων του κυκλώματος Food & Beverage και απαιτήσεων ταμείων λιανικής) καθώς και τη διαχείριση λογιστηρίου και μισθοδοσίας, επιτυγχάνοντας παράλληλα την έκδοση πιστοποιημένων ηλεκτρονικών τιμολογίων και την κάλυψη απαιτήσεων όπως τα myDATA και η Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας.