Νέα εποχή για την COSMOTE: Η ένωση με την TELEKOM και η παγκόσμια δυναμική
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Νέα εποχή για την COSMOTE: Η ένωση με την TELEKOM και η παγκόσμια δυναμική

Το τοπίο του ανταγωνισμού στο ψηφιακό περιβάλλον έχει αλλάξει ριζικά. Οι εταιρείες τηλεπικοινωνιών πλέον δεν ανταγωνίζονται μόνο μεταξύ τους, αλλά καλούνται να συνυπάρξουν —και σε πολλές περιπτώσεις να ανταγωνιστούν— με παγκόσμιους τεχνολογικούς κολοσσούς. Εταιρείες όπως η Meta και η Google, παρά το γεγονός ότι δεν διαθέτουν ιδιόκτητες τηλεπικοινωνιακές υποδομές, διαμορφώνουν σε μεγάλο βαθμό τον τρόπο με τον οποίο προσλαμβάνονται, καταναλώνονται και αξιοποιούνται οι υπηρεσίες του κλάδου, επηρεάζοντας καθοριστικά τόσο την αξία όσο και τα έσοδα των παρόχων.

Μέσα σε αυτή τη νέα πραγματικότητα, η COSMOTE, με διαδρομή 27 ετών και εδραιωμένη ηγετική θέση στην ελληνική αγορά, κάνει ένα αποφασιστικό στρατηγικό βήμα: ενώνει τις δυνάμεις της με τον παγκόσμιο όμιλο τηλεπικοινωνιών, TELEKOM.  Η COSMOTE TELEKOM, δηλαδή η νέα εμπορική ταυτότητα που προκύπτει, έρχεται να ενισχύσει περαιτέρω τη θέση της εταιρείας στο σύγχρονο, διεθνοποιημένο ψηφιακό οικοσύστημα.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η TELEKOM είναι ένας από τους κορυφαίους ομίλους τηλεπικοινωνιών παγκοσμίως, με πάνω από 261 εκατομμύρια πελάτες κινητής τηλεφωνίας. Ως παγκόσμια εταιρεία, έχει περίπου 200.000 εργαζομένους σε όλον τον κόσμο και παρουσία σε περισσότερες από 50 χώρες. Ιδιαίτερα ισχυρή είναι η παρουσία της στις ΗΠΑ με την T-Mobile US, ενώ καταγράφει δυναμικές επιδόσεις στις χώρες της Ευρώπης όπου δραστηριοποιείται. Παράλληλα, το brand TELEKOM αποτελεί το Νο1 brand τηλεπικοινωνιών παγκοσμίως, το κορυφαίο brand στην Ευρώπη ανεξαρτήτως industry και ένα από τα κορυφαία στον κόσμο. Έτσι, μέσα από αυτή την ένωση δυνάμεων, η COSMOTE,  αποκτά νέο χαρακτήρα με διεθνές αποτύπωμα και παγκόσμια δυναμική. 

 «Με την ένταξή μας στο οικοσύστημα του παγκόσμιου brand TELEKOM, εδραιώνουμε τη θέση μας ως μέλος ενός παγκόσμιου τηλεπικοινωνιακού Ομίλου, που έχει κυρίαρχη παρουσία στην Ευρώπη κι έχει μεγάλη δύναμη και οικονομίες κλίμακας. Παράλληλα, αποκτάμε διεθνές αποτύπωμα που δημιουργεί πρόσθετη αξία για τους πελάτες μας, τους ανθρώπους μας, αλλά και όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη, και μας διαφοροποιεί ακόμα περισσότερο από τον ανταγωνισμό.», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος Ομίλου ΟΤΕ, κ. Κώστας Νεμπής


Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος Ομίλου ΟΤΕ, Κώστας Νεμπής

Με την τεχνογνωσία, τις καινοτομίες και τις διεθνείς συνεργασίες της TELEKOM, όπως αυτή με το Netflix, η COSMOTE ενισχύει την υπόσχεσή της να φέρνει στους πελάτες της ακόμα πιο εξελιγμένες, αξιόπιστες και ανταγωνιστικές υπηρεσίες, νέες digital πλατφόρμες, αλλά και εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης, που θα κάνουν καλύτερη την καθημερινότητα ιδιωτών και επιχειρήσεων, και θα ενισχύσουν τις προοπτικές ανάπτυξης της χώρας. Στόχος της εταιρείας, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, είναι όχι μόνο να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις της ψηφιακής εποχής, αλλά να τις ξεπεράσει.

«Συνδέουμε τον κόσμο σου», η υπογραφή της COSMOTE TELEKOM

Η νέα μάρκα COSMOTE TELEKOM συνοδεύεται από τη νέα υπογραφή «Συνδέουμε τον κόσμο σου». Απευθύνεται σε κάθε άνθρωπο, σε κάθε πελάτη ξεχωριστά, με την υπόσχεση να του προσφέρει ακόμα πιο ισχυρές συνδέσεις, που θα τον φέρουν πιο κοντά σε όποιον ή ό,τι έχει σημασία για εκείνον. 

«Οι συνδέσεις είναι στο DNA μας. Με τις υποδομές μας FTTH και 5G, δημιουργούμε μια συνδεδεμένη Ελλάδα και φέρνουμε τους ανθρώπους πιο κοντά. Με τις προηγμένες λύσεις τεχνολογίας που προσφέρουμε, συνδέουμε τους πελάτες μας με τον ψηφιακό κόσμο και τις ευκαιρίες που προσφέρει. Με τις υπηρεσίες μας, συνδέουμε τα θέλω των πελατών μας με τις πραγματικές ανάγκες της καθημερινότητας. Με το σύνολο των δράσεών μας, συνδέουμε τη χώρα, την κοινωνία και την επιχειρηματικότητα, με το μέλλον. Αυτό ακριβώς έρχεται να αποτυπώσει το νέο μας tagline, “Συνδέουμε τον κόσμο σου”.», σχολίασε ο κ. Παναγιώτης Γαβριηλίδης, Chief Commercial Officer Consumer Segment Ομίλου ΟΤΕ.


Η Λιάνα Μόσχου - Marketing Communications Strategy Director Ομίλου ΟΤΕ & ο Παναγιώτης Γαβριηλίδης - Chief Commercial Officer Consumer Segment Ομίλου ΟΤΕ

Η νέα υπογραφή ευθυγραμμίζεται με το παγκόσμιο brand claim της TELEKOM, “Connecting your world”. Επίσης, συνδέεται άμεσα και με το νέο όραμα της εταιρείας να εξελιχθεί από κορυφαίος τηλεπικοινωνιακός πάροχος στην Ελλάδα σήμερα, στον κορυφαίο ψηφιακό τηλεπικοινωνιακό πάροχο στην Ευρώπη, οδηγώντας παράλληλα και την Ελλάδα προς τις κορυφαίες θέσεις ψηφιακοποίησης στην Ευρώπη. 

Magenta, ένα χρώμα συνώνυμο με το brand TELEKOM

Στο νέο λογότυπο της εταιρείας εμφανίζεται πλέον, και το χρώμα Μagenta. Το Magenta για την TELEKOM είναι κάτι παραπάνω από ένα απλό χρώμα. Αποτελεί την ταυτότητα του brand παγκοσμίως. Η TELEKOM είναι μια από τις λίγες διεθνείς μάρκες που αναγνωρίζονται από το εταιρικό τους χρώμα. Εκτός από τη χρήση του ως χρώμα στο brand identity, το Magenta παίζει σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη του portfolio των υπηρεσιών και των προϊόντων της εταιρείας. Χάρη και στη μοναδική της ταυτότητα, η TELEKOM έχει αναγνωριστεί επανειλημμένα από τη μελέτη “Brand Finance Global 500” ως το πιο πολύτιμο brand τηλεπικοινωνιών στον κόσμο και ως το κορυφαίο brand στην Ευρώπη, με την τρέχουσα αξία του να ανέρχεται στα 85,3 δισεκατομμύρια δολάρια.