Επενδύοντας στην εμπειρία των πελατών

Επενδύοντας στην εμπειρία των πελατών

Η ΑΒ δίνει νέα διάσταση στην αγοραστική εμπειρία των καταναλωτών με τα πιο σύγχρονα καταστήματα στην Ελλάδα!

Στο λιανεμπόριο, υπάρχει ένας όμιλος που επενδύει διαρκώς τόσο στην ποιότητα των προϊόντων του όσο και στην εμπειρία που προσφέρει στους πελάτες του. Και αυτός δεν είναι άλλος από την ΑΒ Βασιλόπουλος. Κι αν τα αγαθά που βρίσκονται στα ράφια της, είναι εδώ και δεκαετίες συνώνυμο της ποιότητας και της προσεκτικής επιλογής, το τελευταίο διάστημα δεν διαφεύγει της προσοχής ο τρόπος με τον οποίο εστιάζει στην ικανοποίηση των καταναλωτών, αλλά και τις καλύτερες τιμές. Επενδύοντας σε μία νέου τύπου αγοραστική εμπειρία που περιλαμβάνει την επέκταση του δικτύου της αλλά και την ανακαίνιση και δημιουργία καταστημάτων που αναβαθμίζουν τον τρόπο με τον οποίο γνωρίζαμε να κάνουμε τα καθημερινά μας ψώνια.

Η επενδυτική κοινότητα, σαφώς και παρατήρησε την επένδυση των 60 εκατ. ευρώ, που έκανε η ΑΒ Βασιλόπουλος μέσα στο 2022 για την προσθήκη νέων καταστημάτων στο δίκτυό της, την ανακαίνιση υφιστάμενων, την ψηφιοποίηση των συστημάτων και τη βελτίωση των υποδομών της εφοδιαστικής αλυσίδας. Πρόκειται για μία επένδυση που είχε σαν αποτέλεσμα να ανοίξουν 50 νέα καταστήματα, εταιρικά και franchise (ΑΒ Shop & Go). Για το 2023, ο αντίστοιχος σχεδιασμός θα αγγίξει τα 60 καταστήματα, συμβάλλοντας στη διαμόρφωση ενός δικτύου που ξεπερνά τα 600 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα.

Τα καταστήματα, όμως, δεν είναι μόνο αριθμοί ή σημεία κάλυψης ενός πανελλαδικού δικτύου. Διαμορφώνουν και τον τρόπο, τη φιλοσοφία αν θέλετε, με την οποία ένας εμπορικός όμιλος αντιμετωπίζει τον πελάτη και την κάλυψη των αναγκών του. Και σε αυτό το επίπεδο η ΑΒ Βασιλόπουλος καινοτομεί! 

Ανακαινίζει συνεχώς τα καταστήματά της, επενδύοντας σε νέες τεχνολογίες, αλλά και βέλτιστους τρόπους εξυπηρέτησης με σκοπό να εξυπηρετήσει τις συνεχώς μεταβαλλόμενες ανάγκες των σύγχρονων καταναλωτών. Με τον τρόπο αυτό, η αγοραστική εμπειρία των πελατών της συνεχώς βελτιώνεται, προσφέροντάς τους εύκολη πρόσβαση, άνεση και ταχύτητα στα ψώνια τους, κάνοντας την καθημερινότητά τους πιο εύκολη.

Όσοι έχουν επισκεφθεί ένα από τα νέα υπερσύγχρονα καταστήματα της ΑΒ, μιλούν ήδη γι’ αυτό. Κι όσοι δεν το έχουν κάνει ακόμη, είναι βέβαιο ότι θα αποκτήσουν μια ξεχωριστή εμπειρία με γεύση από το μέλλον!

Ας δούμε για παράδειγμα, τι προσφέρουν τα καταστήματα της ΑΒ στο Χαλάνδρι και την οδό Πειραιώς, τα οποία είναι και αυτά που άνοιξαν πιο πρόσφατα. 

Το κατάστημα Χαλανδρίου, αναπτύσσεται σε εμβαδόν 1.400 τ.μ. με 2 επίπεδα. Στον 1ο όροφο, συναντάμε το οπωροπωλείο, το κρεοπωλείο και το ιχθυοπωλείο με εξαιρετικής ποιότητας προϊόντα. Επίσης, μπορούμε να επισκεφθούμε το τμήμα για τυριά και αλλαντικά με μεγάλη ποικιλία και ιδιαίτερες delicatessen γεύσεις, ενώ στο τμήμα Ψωμί & Γλυκίσματα βρίσκουμε ζεστό ψωμί και ζαχαροπλαστικές λιχουδιές. Στον 2ο όροφο, βλέπουμε τον ειδικά διαμορφωμένο χώρο κάβας, με κρασιά και ποτά για κάθε γούστο, αλλά και το τμήμα Armonia που προσφέρει προϊόντα για ισορροπημένη διατροφή, Φροντίδα & Ομορφιά για προσωπική περιποίηση. Το κατάστημα Χαλανδρίου διαθέτει ακόμα 3 Self check out ταμεία για να ολοκληρώσουμε με ταχύτητα τις αγορές μας, αλλά και 38 θέσεις Parking.

Το Κατάστημα ΑΒ Πειραιώς, μεγαλύτερο σε έκταση, αναπτύσσεται σε 2.807 τ.μ., με καθαρό χώρο πώλησης 1.910 τ.μ. Βρίσκεται στο εμπορικό κέντρο Πειραιώς 86, στη συμβολή Λεωφ. Κηφισού & Πειραιώς. Πρόκειται για έναν ανανεωμένο χώρο, φιλικό, σύγχρονο και άνετο, με 86 θέσεις parking, και απευθύνεται σε όσους θέλουμε να κάνουμε τις αγορές μας εύκολα, γρήγορα και με ασφάλεια. Φυσικά διαθέτει τμήμα οπωροπωλείου, τμήμα τυριών και αλλαντικών με διαλεχτά προϊόντα από Έλληνες και ξένους παραγωγούς, κρεοπωλείο με εκλεκτά κρεατικά από ελληνικές φάρμες, αλλά και ιχθυοπωλείο, με φρέσκα ψάρια και θαλασσινά. Βεβαίως συναντάμε και το τμήμα Grab & Go για απολαυστικές λύσεις, ενώ στο τμήμα Armonia βρίσκουμε προϊόντα χωρίς ζάχαρη, γλουτένη, λακτόζη και άλλα στοιχεία για καλύτερες διατροφικές συνήθειες και απορρυπαντικά ή προϊόντα προσωπικής περιποίησης που σέβονται το περιβάλλον. 

Το κατάστημα αυτό ενσωματώνει και όλες τις νέες τεχνολογίες που «φέρνει» η ΑΒ Βασιλόπουλος για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών. Και γι΄ αυτό αξίζει να σταθούμε λίγο σε αυτές, μιας και θα τις συναντήσουμε σε όλα τα «νέας φιλοσοφίας» καταστήματα του δικτύου ΑΒ. 

Νέες τεχνολογίες για καλύτερη εξυπηρέτηση

Οι νέες τεχνολογίες που «επιστρατεύει» η ΑΒ Βασιλόπουλος για να προσφέρει μια μοναδική εμπειρία αγορών στους πελάτες της περιλαμβάνουν:

  • Digital οθόνες στο κατάστημα για την προβολή προσφορών και μηνυμάτων αλλά και προτάσεις και επιλογές για τα προϊόντα
  • Info kiosks στα τμήματα Κάβας και Armonia, στα οποία ο πελάτης της ΑΒ, σκανάροντας το προϊόν που έχει στα χέρια του, μπορεί να λάβει extra πληροφορίες για αυτό που έχει επιλέξει 
  • Stand προτεραιότητας τα οποία βοηθούν ώστε ο πελάτης να παίρνει αριθμό προτεραιότητας για τις αγορές από τα τμήματα φρέσκων αγαθών, με τη δυνατότητα να μπορεί να δει πότε φτάνει η σειρά του μέσα από τις οθόνες τους καταστήματος
  • AB Touchpoint στο σημείο αυτό οι πελάτες μπορούν να εκτυπώσουν τα ειδικά κουπόνια για να κερδίσουν ακόμα πιο γρήγορα την επόμενη 6€ επιταγή έκπτωσης 
  • Self check out ταμεία. Σε αυτά, ο πελάτης μπορεί να σκανάρει μόνος του τα προϊόντα από τα ταμεία, πληρώνοντας με κάρτα και κερδίζοντας χρόνο στις αγορές του.
  • Και τέλος στο τμήμα Grab & Go θα βρει επιλογές που ταιριάζουν σε κάθε στιγμή της ημέρας: Σνακ, σάντουιτς, παγωτό μηχανής, καφές, φυσικοί χυμοί, smoothies και φρουτοσαλάτες.

Στο ερώτημα «πόσο έχουν αναπτυχθεί» οι νέες τεχνολογίες υπηρεσιών που προσφέρει η ΑΒ στους πελάτες της, τα δεδομένα μιλούν από μόνα τους, καταγράφοντας και την υλοποίηση του εγχειρήματος του ομίλου για ένα total customer satisfaction. Ήδη: 

  • 36 καταστήματα του δικτύου διαθέτουν τμήμα Αρμονία.
  • 83 καταστήματα του δικτύου διαθέτουν τμήμα self check out ταμεία (digital queueing) με 194 ταμεία.
  • 25 καταστήματα του δικτύου διαθέτουν ειδικό τμήμα με εκλεκτά τυριά (la fromagerie).
  • 10 καταστήματα του δικτύου διαθέτουν ειδικό τμήμα grab & go.
  • Όλα τα καταστήματα διαθέτουν ESL (Ηλεκτρονικά Καρτελάκια).
  • 25 καταστήματα διαθέτουν stand προτεραιότητας. 

Δεν είναι, όμως, μόνο η τεχνολογία, που έχει σημασία. Το εξειδικευμένο προσωπικό της ΑΒ είναι πάντα στη διάθεσή των πελατών, δίνοντάς τους ακόμη και ιδέες και προτάσεις για τρόπους μαγειρικής των πρώτων υλών, όπως στο τμήμα του κρεοπωλείου και του ιχθυοπωλείου. 

Η ΑΒ βρίσκεται σε κάθε γωνιά της Ελλάδας, πάντα δίπλα στους 2,2 εκατομμύρια πελάτες μετατρέποντας την αγοραστική εμπειρία σε ένα συναρπαστικό ταξίδι σε μοντέρνους και φιλικούς χώρους που σέβονται τον χρόνο και θέτουν σε προτεραιότητα τις ιδιαίτερες ανάγκες του σύγχρονου ανθρώπου.