ΓΔ: 898,63 -6,68 (-0,74 %)

Τζίρος: 98,36 εκατ. €   RT

7ος χρόνος, ημέρα 1994η
Σάββατο, 17 Απριλίου 2021

ΓΔ: 898,63 -6,68 (-0,74 %)

Τζίρος: 98,36 εκατ. €   RT

Ο ΟΠΑΠ σε επιχειρηματική στρατηγική ... Fast Forward

Ο ΟΠΑΠ σε επιχειρηματική στρατηγική ... Fast Forward

Το στίγμα της στρατηγικής «Fast Forward» που θα ακολουθήσει ο ΟΠΑΠ την «επόμενη μέρα» έδωσε στους αναλυτές ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Γιαν Κάρας δηλώνοντας αισιόδοξος ότι ο ΟΠΑΠ παρά τις προκλήσεις θα επιστρέψει σύντομα σε τροχιά ανάκαμψης. Η νέα στρατηγική έχει έξι πυλώνες προτεραιότητας και εδράζεται στον σχεδιασμό της εταιρείας να προσφέρει στους πελάτες της παγκοσμίου φήμης τυχερά παιχνίδια τόσο μέσω του δικτύου των καταστημάτων της, όσο και μέσω του διαδικτύου όπου οι δραστηριότητες γνωρίζουν σημαντική ανάπτυξη.

Όπως είπε χαρακτηριστικά ο Γιάν Κάρας στο πλαίσιο παρουσίασης των αποτελεσμάτων του 2020 και των σχεδίων της εταιρείας «Παρά τις προκλήσεις του περιβάλλοντος και τις δυσκολίες που έχει διαμορφώσει η πανδημία του κορoνοϊού, πιστεύω ακράδαντα ότι ο ΟΠΑΠ μπορεί γρήγορα να εισέλθει ξανά σε τροχιά ανάπτυξης και να συνεχίσει να ανταποκρίνεται στη διαρκή δέσμευσή του για δημιουργία αξίας για τους μετόχους, τους συνεργάτες, τους εργαζόμενους και τους κοινωνικούς εταίρους του».

Οι έξι στρατηγικοί πυλώνες της νέας επιχειρηματικής στρατηγικής του ΟΠΑΠ που αποτυπώνουν τις προτεραιότητες για το μέλλον είναι:

- Τοποθέτηση του πελάτη στο επίκεντρο κάθε δραστηριότητας της εταιρείας

- Διατήρηση της ισχυρής θέσης του δικτύου καταστημάτων του ΟΠΑΠ, με αναβαθμισμένες εμπειρίες και ψηφιακές δυνατότητες για τους πελάτες

- Εξέλιξη και ενίσχυση του brand, με κορυφαίες ψηφιακές εμπειρίες

- Καθιέρωση του ΟΠΑΠ ως κορυφαίου παίκτη στη διαδικτυακή αγορά και εξέλιξη του online σε ισχυρό επιχειρησιακό πυλώνα για την εταιρεία

- Αξιοποίηση υπαρχουσών και νέων τεχνολογιών, με γνώμονα τη διάθεση καλύτερων λύσεων και τη βελτίωση της παραγωγικότητας και αποδοτικότητας της εταιρείας

- Ενίσχυση της δέσμευσης των ανθρώπων, ώστε να εξελιχθεί η εταιρική κουλτούρα, οι αξίες και ο τρόπος εργασίας, βάσει του ευρύτερου επιχειρησιακού σχεδιασμού.

Αναφερόμενος στις επιδόσεις του 2020, ο CEO του ΟΠΑΠ σημείωσε ότι η ανάπτυξη των διαδικτυακών δραστηριοτήτων συνεισέφερε σημαντικά στα συνολικά έσοδα της εταιρείας, καθώς τόσο τα έσοδα από διαδικτυακά παίγνια, όσο και η βάση των πελατών, ανήλθαν σε ιστορικά υψηλά επίπεδα, ενώ παράλληλα ολοκληρώθηκε η επένδυση μας στην Kaizen Gaming».

Το δίκτυο συνεργατών 

Κατά την παρουσίαση στους αναλυτές, ο κ. Κάρας αναφέρθηκε εκτενώς στις πλέον πρόσφατες επιχειρησιακές εξελίξεις και στάθηκε ιδιαίτερα στις νέες πρωτοβουλίες του ΟΠΑΠ για τη στήριξης του δικτύου των συνεργατών του – που, όπως είπε, αποτελούν τη ραχοκοκαλιά των δραστηριοτήτων της εταιρείας – από τις επιπτώσεις της πανδημίας.

Τα νέα μέτρα στήριξης του ΟΠΑΠ για το δίκτυο του εστιάζουν στην ελάφρυνση υποχρεώσεων και λειτουργικών εξόδων, καθώς και την ενίσχυση των χρηματοοικονομικών ροών των καταστημάτων. Μεταξύ άλλων, στα μέτρα αυτά περιλαμβάνεται ολοκληρωμένο και μακροχρόνιο πλάνο για την αποπληρωμή υποχρεώσεων με μηνιαίες δόσεις, οικονομική ενίσχυση για την πληρωμή λογαριασμών τηλεπικοινωνιών κ.ά. Οι νέες πρωτοβουλίες έρχονται σε συνέχεια των ενεργειών που ήδη πραγματοποιήσει ο ΟΠΑΠ, ήδη από τα πρώτα στάδια της πανδημίας, για την έμπρακτη στήριξη  του δικτύου του (π.χ. άμεση απόδοση προμηθειών, αναστολή βραχυπρόθεσμων πληρωμών, μέτρα περιορισμού λειτουργικού κόστους, κλπ.).