Τι μπορεί να κρύβει ένας γερμανικός OIKOS;

Τι μπορεί να κρύβει ένας γερμανικός OIKOS;

Mε μεγάλη πρωταγωνίστρια την ανανεωμένη ηλεκτρική BMW iX που πραγματοποίησε αποκλειστική πανελλήνια πρεμιέρα, το BMW Group Hellas διοργάνωσε την εκδηλωση «THE BMW OIKOS» δίνοντας τη δυνατότητα σε ξεχωριστούς προσκεκλημένους, πελάτες, συνεργάτες, αντιπροσώπους και δημοσιογράφους να έρθουν κοντά με όλη της γκάμα της πολυτελούς φίρμας. 

Στην καρδιά της Αθηναϊκής Ριβιέρας και στον υψηλής αισθητικής χώρο του Domus (στα Αστέρια Γλυφάδας), το BMW Group Hellas διοργάνωσε την εκδήλωση «THE BMW OIKOS» παρουσιάζοντας μερικά από τα πιο εντυπωσιακά μοντέλα BMW σε ξεχωριστούς προσκεκλημένους, πελάτες, συνεργάτες, αντιπροσώπους και δημοσιογράφους.

Η μεγάλη πρωταγωνίστρια του «THE BMW OIKOS» ήταν η ανανεωμένη αμιγώς ηλεκτρική BMW iX που πραγματοποίησε αποκλειστική πανελλήνια πρεμιέρα.  Σε συνδυασμό με διακριτικές αισθητικές αλλαγές στην εξωτερική φουτουριστική σχεδίαση και εσωτερική σχεδίαση, η ανανεωμένη BMW iX βελτίωση την αποδοτικότητά της με αυτονομία έως 701 km και εντυπωσιακή ισχύ που αγγίζει τους 659 ίππους για την έκδοση BMW iX M70 xDrive. 

Όλες οι εκδόσεις της νέας BMW iX προσφέρουν τετρακίνηση και προσφέρουν περισσότερη ισχύ με την BMW iX xDrive45 να φτάνει τα 408 άλογα (+82), την BMW iX xDrive60  τα 544 άλογα (+21), ενώ η BMW iX M70 xDrive αποδίδει 659 ίππους και 1.100 Nm ροπής επιταχύνοντας από 0-100 km/h σε 3,5 δευτερόλεπτα. Το πλαίσιο έχει νέες ρυθμίσεις με έμφαση στην ελαχιστοποίηση των τριβών για αυξημένη αποδοτικότητα. Στο εσωτερικό οι αλλαγές αφορούν κυρίως τον πλουσιότερο στάνταρ εξοπλισμό. 

Παράλληλα με τη αναβαθμισμένη BMW iX το ενδιαφέρον των παρευρισκομένων κέντρισαν οι υπερπολυτελείς BMW X7 και BMW Σειρά 7, ενώ η αδρεναλίνη εκτοξεύτηκε με την παρουσία των υψηλών επιδόσεων μοντέλων, BMW XM και της νέας εκρηκτικής BMW M5 των 727 ίππων, που για πρώτη φορά διαθέτει σύστημα M HYBRID.

Σε επίπεδο ηλεκτροκίνησης, οι αμιγώς ηλεκτρικές BMW i4 και i5 έκλεψαν τις εντυπώσεις, ενώ μοντέλα BMW που πρωταγωνιστούν στις πωλήσεις, όπως η δυναμική BMW Σειρά 1 και οι επιβλητικές BMW X1 και X2, ήταν επίσης εκεί. 

Σε μία άκρως ενδιαφέρουσα συζήτηση επί σκηνής, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του BMW Group Hellas, κύριος Christopher Puth, αναφέρθηκε στην επιτυχημένη πορεία του BMW Group Hellas τους πρώτους μήνες της φετινής χρονιάς και στην πελατοκεντρική προσέγγιση που ακολουθεί η εταιρεία στη διαδικασία λήψης επιχειρηματικών αποφάσεων. 

Χαρακτηριστικά επισήμανε: «Επιθυμούμε να επαναπροσδιορίσουμε την έννοια της Premium Κινητικότητας αναβαθμίζοντας τις Εκθέσεις των Επίσημων Εμπόρων μας τους επόμενους μήνες και να τις φέρουμε στο επόμενο επίπεδο μιας ξεχωριστής Εμπειρίας για τους Πελάτες μας». 

 Ακολούθησαν σημαντικές αναφορές στην ολοκληρωμένη προϊοντική γκάμα των μοντέλων BMW που περιλαμβάνει όλα τα συστήματα κίνησης (κινητήρες εσωτερικής καύσης, plug-in υβριδικά και αμιγώς ηλεκτρικά) και σημαντικές στιγμές από την ιστορία της μάρκας που αποτυπώνεται σχεδιαστικά από τη χαρακτηριστική μάσκα νεφρών, προτού ξεκινήσει ένα εντυπωσιακό χορευτικό act από έμπειρους dancers που οδήγησαν τους καλεσμένους στον εξωτερικό χώρο της εκδήλωσης για να παρακολουθήσουν ένα θεαματικό drone show.  

Κατά τη διάρκεια του τετραήμερου event «THE BMW OIKOS», οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν και να οδηγήσουν την πιο πρόσφατη γκάμα μοντέλων BMW, να συμμετάσχουν σε διαδραστικές εκπαιδευτικές εμπειρίες και να ζήσουν από κοντά το πρώτο BMW Fine Art Activation by AKTO. Στο υψηλής αισθητικής περιβάλλον του Domus, μια BMW Σειρά 1 μεταμορφώθηκε in situ σε έργο τέχνης, μέσα από μια εντυπωσιακή 10ωρη live performance.

Η δημιουργική ομάδα του προγράμματος σπουδών BA (Hons) Fine Art & New Media του AKTO εμπνεύστηκε από την πολυχρωμία, τη ροή και την αίσθηση της κίνησης στο αστικό τοπίο και εφάρμοσε masking, σχεδιαστικές σημάνσεις και ακρυλικά χρώματα με απόλυτη ακρίβεια.  

Η εκδήλωση «THE BMW OIKOS» ανέδειξε την δέσμευση του BMW Group Hellas στην καινοτομία. Η λέξη «ΟΙΚΟΣ» που χρησιμοποιείται για να εκφράσει την ιδέα πίσω από την εκδήλωση προέρχεται από την αρχαία ελληνική γλώσσα και ορίζεται ως το «σπίτι» που περιλαμβάνει το σύνολο των αγαθών και των ανθρώπων που το απαρτίζουν. 

Με την αφοσίωση στη βιωσιμότητα και την καινοτομία, η BMW είναι έτοιμη να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις του μέλλοντος και να παραμείνει στην κορυφή της παγκόσμιας αγοράς αυτοκινήτου εφαρμόζοντας την στρατηγική της Τεχνολογικής Δεκτικότητας για να ανταποκριθεί στις ανάγκες των πελατών της.