Η Bugatti του… μέσου εργαζόμενου πάτησε Αμερική

Η Bugatti του… μέσου εργαζόμενου πάτησε Αμερική

Πρόκειται για την πρώτη εμφάνιση της Bugatti Baby II – ενός μοντέλου που από το λανσάρισμά του, είχε συγκεντρώσει τη διεθνή προσοχή λόγω του μοναδικού συνδυασμού της εξαιρετικά σύγχρονης τεχνολογίας που ενσωματώνει, με την αυθεντική σχεδίαση της Type 35 στην οποία βασίζεται - στη Βόρεια Αμερική.

Η Bugatti Baby II απευθύνεται σε συλλέκτες και λάτρεις του αυτοκινήτου. Σχεδιάστηκε για να οδηγείται, όπως και ο πρόγονος της του 1926, κυρίως από παιδιά – όχι όμως μόνον από αυτά. Εδώ δεν έχουμε να κάνουμε με κάποιο πλαστικό παιχνίδι, αλλά με ένα «κανονικό» ηλεκτρικό αυτοκίνητο που είναι μεγαλύτερο από το πρώτο εκείνο «παιδικό» μοντέλο, το οποίο έφτανε σε μέγεθος το 50% μεγέθους της αρχικής αγωνιστικής Bugatti Type 35 του 1920. Η Bugatti Baby II, που δημιουργήθηκε με την ευκαιρία της συμπλήρωσης των 110 χρόνων της εταιρίας  φτάνει σε μέγεθος τα τρία τέταρτα της Type 35 και έχει άλλες δυνατότητες.

Στην «παιδική» λειτουργία, ο κινητήρας παράγει ένα ίππο και η Baby II μπορεί να αναπτύξει ταχύτητα έως 20 km/h, αλλά στη λειτουργία ενηλίκων η διαθέσιμη ισχύς φτάνει τους 5,4 ίππους και η μέγιστη ταχύτητα 45 km/h. Ενώ μια έξτρα αναβάθμιση ξεκλειδώνει 13 ίππους και αφαιρεί τον περιοριστή ταχύτητας!

Πρόκειται για ένα πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο με κίνηση στους πίσω τροχούς, το οποίο προσφέρεται με τη δυνατότητα επιλογής μπαταρίας, μικρής και μεγάλης χωρητικότητας. Η μέγιστη αυτονομία φτάνει τα 50 χιλιόμετρα περίπου, ανάλογα με το στυλ οδήγησης.

Οι ιδιοκτήτες της Bugatti Baby II θα έχουν στη διάθεσή τους τον συνδυασμό του αυθεντικού «στησίματος» της Type 35 και σύγχρονων τεχνολογικών στοιχείων, όπως η αναγεννητική πέδηση (ανάκτηση ενέργειας κατά το φρενάρισμα), τα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ, αλλά και το Bugatti Speed Key, που δίνει τη δυνατότητα να φτάσει κανείς την τελική ταχύτητα των 67 km/h.

Η Bugatti σκοπεύει να παράγει, σε συνεργασία με την εταιρεία Little Car Company, μόλις 500 «κομμάτια», μικρό μέρος των οποίων έχει δεσμευτεί για πελάτες της Bugatti και θα διατεθεί βάσει προτεραιότητας.

Η Bugatti Baby II προσφέρεται σε τρεις εκδόσεις με τη “Base” να κοστίζει 36.600 δολάρια, τη “Vitesse” να ανεβαίνει στα 53.000 και την Pur Sang, η οποία εκτός των άλλων διαθέτει και χειροποίητο αμάξωμα από αλουμίνιο, να φτάνει στα 71.400 δολάρια, να κοστίζει δηλαδή σχεδόν τα διπλά σε σχέση με τη βασική έκδοση.

Το μοντέλο Base διατίθεται σε χρώμα French Racing Blue με μαύρο δερμάτινο εσωτερικό, ενώ το Vitesse και το Pur Sang προσφέρονται σε μια σειρά από χρώματα εποχής που παραπέμπουν στην αξιομνημόνευτη αγωνιστική παράδοση και στους οδηγούς της Bugatti. Επίσης διατίθεται για αυτά τα δύο μοντέλα και μια σύγχρονη παλέτα με χρώματα που προσφέρονται για τη Chiron.

Ενδιαφέρον παρουσιάζει, τέλος, το γεγονός ότι η Bugatti δεν προσφέρει απλώς ένα μικρό ηλεκτρικό αυτοκίνητο στους πελάτες της. Στους ιδιοκτήτες της Bugatti Baby II θα προσφέρεται αυτόματα μια συνδρομή στο διάσημο Bugatti Owner's Club και το Little Car Club, κάτι που συνεπάγεται και τη δυνατότητα της οδήγησης της Bugatti Baby II σε μερικές από τις πιο διάσημες πίστες αγώνων αυτοκινήτου στον κόσμο.