Ελπίζει ότι το περιεχόμενο θα προσελκύσει κόσμο στη συσκευή VR που σχεδιάζει να λανσάρει το επόμενο έτος και η οποία θα ανταγωνίζεται το Vision Pro της Apple.
WSJ: Η Meta θέλει να φέρει το... Χόλυγουντ στο νέο VR headset της 
AP Photo/Kirsty Wigglesworth
AP Photo/Kirsty Wigglesworth

WSJ: Η Meta θέλει να φέρει το... Χόλυγουντ στο νέο VR headset της 

Ελπίζει ότι το περιεχόμενο θα προσελκύσει κόσμο στη συσκευή VR που σχεδιάζει να λανσάρει το επόμενο έτος και η οποία θα ανταγωνίζεται το Vision Pro της Apple.

Η Meta βρίσκεται σε επαφές με το «σύμπαν» του Χόλιγουντ προς αναζήτηση αποκλειστικού περιεχομένου για ένα premium headset εικονικής πραγματικότητας που σχεδιάζει να κυκλοφορήσει το 2026, μετέδωσε την Τετάρτη (04/06) η Wall Street Journal.

Το δημοσίευμα αναφέρει πως η μητρική του Facebook και του Instagram έχει έρθει σε επαφές με μεγέθη όπως η Disney και η A24, καθώς και με μικρότερες εταιρείες παραγωγής, σύμφωνα με άτομα που γνωρίζουν το θέμα. 

Προσφέρει εκατομμύρια δολάρια για επεισοδιακά και αυτόνομα immersive βίντεο που βασίζονται σε γνωστή πνευματική ιδιοκτησία. Η Meta ελπίζει ότι το περιεχόμενο θα προσελκύσει κόσμο στη συσκευή VR που σχεδιάζει να λανσάρει το επόμενο έτος και η οποία θα ανταγωνίζεται το Vision Pro της Apple.

Η νέα συσκευή, γνωστή εσωτερικά ως «Loma», είναι πιο ισχυρή από τα ακουστικά Meta Quest VR που είναι τώρα διαθέσιμα, με βίντεο υψηλότερης πιστότητας. 

Ο σχεδιασμός της μοιάζει με ένα μεγάλο ζευγάρι γυαλιά - περισσότερο με τα γυαλιά Τεχνητής Νοημοσύνης Ray-Ban της Meta παρά με τα γυαλιά που χρησιμοποιούν τα Quest και Vision Pro- συνδεδεμένα με ένα puck που οι χρήστες μπορούν να βάλουν στην τσέπη τους.

Η Meta σχεδιάζει να χρεώσει λιγότερα από 1.000 δολάρια για τη συσκευή - περισσότερα από την αρχική τιμή των 300 δολαρίων για ένα Quest, αλλά λιγότερα από τη βασική τιμή των 3.500 δολαρίων ενός Vision Pro, σύμφωνα με ορισμένους από τους ανθρώπους.

Ένας εκπρόσωπος της Meta αναφέρθηκε σε σχόλια του Chief Technology Officer της Meta, Άντριου Μποσγουόρθ, σχετικά με το ότι η εταιρεία εργάζεται σε πολλά πρωτότυπα, τα οποία δεν μπαίνουν όλα στην παραγωγή.

Η Meta συνεργάζεται με τη Lightstorm Entertainment του σκηνοθέτη του «Avatar» Τζέιμς Κάμερον για αποκλειστικό περιεχόμενο VR. Οι δύο εταιρείες ανακοίνωσαν τη συνεργασία τους πέρυσι.

Η Disney αναπτύσσει επί του παρόντος μια εμπειρία Star Wars για το Meta Quest.

Οι συνομιλίες της Meta με εταιρείες ψυχαγωγίας περιλαμβάνουν τη δημιουργία νέου περιεχομένου και την αδειοδότηση υφιστάμενων εκπομπών και ταινιών που έχουν τροποποιηθεί για να λειτουργούν στη συσκευή VR, δήλωσαν οι άνθρωποι που γνωρίζουν το θέμα.