Reddit: «Άλμα» στα έσοδά της από διαφημίσεις και νέες λειτουργείες Τεχνητής Νοημοσύνης
Shutterstock
Shutterstock

Reddit: «Άλμα» στα έσοδά της από διαφημίσεις και νέες λειτουργείες Τεχνητής Νοημοσύνης

Η Reddit ανακοίνωσε τα οικονομικά της αποτελέσματα για το δεύτερο τρίμηνο την Πέμπτη, και είναι σαφές ότι η εταιρεία έχει αυξήσει σημαντικά την εστίασή της στην Τεχνητή Νοημοσύνη.

Σύμφωνα με το TechCrunch, ένας σημαντικός τομέας επένδυσης είναι η ανάπτυξη της διαφημιστικής της δραστηριότητας, που υποστηρίζεται από τα εργαλεία μάρκετινγκ με AI.

Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι η πλειονότητα των εσόδων της Reddit προέρχεται από διαφημίσεις, οι οποίες έφεραν 465 εκατομμύρια δολάρια, αντιστοιχώντας στο 93% των συνολικών εσόδων της εταιρείας.

Τον προηγούμενο μήνα, η Reddit λάνσαρε δύο νέες λειτουργίες για διαφημιστές: Το Reddit Insights, ένα εργαλείο που αξιοποιεί τα δισεκατομμύρια αναρτήσεων και σχολίων στην πλατφόρμα για να εντοπίζει τάσεις και να προσφέρει πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο για στρατηγικές καμπάνιας, και τα Conversation Summary Add-ons, που επιτρέπουν στους διαφημιστές να ενσωματώνουν συζητήσεις χρηστών Reddit απευθείας στις διαφημίσεις, δείχνοντας τη δημόσια γνώμη για προϊόντα ή μάρκες.

Η εταιρεία κατέγραψε επίσης αύξηση στην κατηγορία «άλλα έσοδα», που περιλαμβάνει την επιχειρηματική δραστηριότητα αδειοδότησης δεδομένων — δηλαδή τις συμφωνίες της με παρόχους AI για πρόσβαση στα δεδομένα της. Η Reddit ανέφερε ότι αυτή η κατηγορία αυξήθηκε κατά 24% σε ετήσια βάση, φτάνοντας τα 35 εκατομμύρια δολάρια, από 28,1 εκατομμύρια το ίδιο διάστημα πέρυσι.

Η Reddit έχει ήδη συνάψει συμφωνίες αδειοδότησης περιεχομένου με μεγάλους παίκτες στον χώρο της AI, όπως η Google και η OpenAI. Αν και αυτές οι συμφωνίες είναι ακόμη νέες, τα αποτελέσματα του δεύτερου τριμήνου δείχνουν μια σταθερή πηγή εσόδων με σημαντικό μακροπρόθεσμο δυναμικό.

Μια ακόμη βασική λειτουργία με Τεχνητή Νοημοσύνη είναι το εργαλείο Reddit Answers, που λανσαρίστηκε τον Δεκέμβριο. Το εργαλείο αυτό, που προσφέρει απαντήσεις με τη μορφή συνομιλίας, έχει προσελκύσει 6 εκατομμύρια εβδομαδιαίους χρήστες, αριθμός που αυξήθηκε σημαντικά από το 1 εκατομμύριο του προηγούμενου τριμήνου.