Η Google εγκαινιάζει λειτουργίες διαφημιστών με Τεχνητή Νοημοσύνη
AP
AP

Η Google εγκαινιάζει λειτουργίες διαφημιστών με Τεχνητή Νοημοσύνη

Η Google ανακοίνωσε την Τετάρτη ότι εγκαινιάζει δύο νέα «εργαλεία» τεχνητής νοημοσύνης στον κλάδο της διαφήμισης με σκοπό να διασφαλιστεί η δυνατότητα οι χρήστες να εντοπίζουν αυτόματα τις καλύτερες δυνατές τοποθετήσεις για τα προϊόντα τους.

Η Τεχνητή Νοημοσύνη έχει κυριαρχήσει στην τεχνολογική βιομηχανία τους τελευταίους μήνες, καθώς η Google και άλλες εταιρείες έχουν αναπτύξει, μεταξύ άλλων, καινοτόμα chatbots που απαντούν στους χρήστες σε συνομιλίες. Η τεχνητή νοημοσύνη αναπτύσσεται επίσης ολοένα περισσότερο για διαφημιστικούς σκοπούς, συμβάλλοντας στην αύξηση των εσόδων των εταιρειών.

Η Google έχει παρουσιάσει στο παρελθόν εργαλεία AI για τους διαφημιζόμενους και πλέον χρησιμοποιεί τη συγκεκριμένη τεχνολογία για να βοηθήσει τις εταιρείες να «πιάσουν» τους στόχους τους.

Μία από τις νέες λειτουργίες που αποκαλείται Demand Gen θα χρησιμοποιεί την AI για να τοποθετεί διαφημιστικό υλικό, φωτογραφίες και βίντεο, σε Gmail, feed του YouTube και Shorts -ο ανταγωνιστής του YouTube στη δημοφιλή εφαρμογή βίντεο μικρής διάρκειας TikTok.

Μεγιστοποίηση προβολών

Η τεχνητή νοημοσύνη διευκολύνει τους διαφημιστές, καθώς πλέον δεν θα πρέπει να σκέφτονται οι ίδιοι πού θα πρέπει να τοποθετούν τις διαφημίσεις τους και η τεχνολογία θα επικεντρώνεται στην αναζήτηση «λαμπερών και καθηλωτικών» τοποθετήσεων, δήλωσε ο Βίντια Σρινιβάσαν, αντιπρόεδρος και γενικός διευθυντής διαφήμισης της Google.

Η δεύτερη νέα λειτουργία θα χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη για να βρίσκει τις καλύτερες τοποθετήσεις διαφημίσεων με στόχο τη μεγιστοποίηση των προβολών των διαφημιστικών βίντεο, σύμφωνα με την Google.

Οι πρώτες δοκιμές δείχνουν ότι οι εταιρείες κατά μέσο όρο έχουν τη δυνατότητα να αυξήσουν σε ποσοστό 40% τις προβολές των βίντεο χρησιμοποιώντας το νέο εργαλείο, δήλωσε ο Σρινιβάσαν.

Με τη χρήση της AI για την αφαίρεση μέρους της «δουλειάς» από τους διαφημιζόμενους, οι εταιρείες αποκτούν τη δυνατότητα να επικεντρωθούν περισσότερο στη στρατηγική μάρκετινγκ και την αφήγηση ιστοριών, πρόσθεσε ο ίδιος.