Easy Go: Η ψηφιακή πλατφόρμα που εξυπηρετεί πολλαπλές ανάγκες των τουριστών στη Σανγκάη
AP / Eugene Hoshiko, File
AP / Eugene Hoshiko, File

Easy Go: Η ψηφιακή πλατφόρμα που εξυπηρετεί πολλαπλές ανάγκες των τουριστών στη Σανγκάη

Η Σανγκάη ενεργοποίησε στις 2 Ιουλίου την πλατφόρμα ψηφιακών υπηρεσιών «Easy Go» για τους ξένους επισκέπτες της κινεζικής μητρόπολης, εκμεταλλευόμενη τα πλεονεκτήματα της διευρυμένης διαχείρισης βίζας από το Πεκίνο, αλλά και την άμεση επιστροφή φόρων από την αγορά προϊόντων.

Συγκεκριμένα, η πλατφόρμα αυτή αναπτύχθηκε από το Γραφείο Διεθνών Θεμάτων της Δημοτικής Λαϊκής Κυβέρνησης της Σανγκάης, το γραφείο διοίκησης της Λαϊκής Τράπεζας της Κίνας στη Σανγκάη, αλλά και με τη συνδρομή κι άλλων υπηρεσιών της κινεζικής μητρόπολης.

Η ίδια πλατφόρμα ενσωματώνει τις υπηρεσίες εξυπηρέτησης καταναλωτή με τουριστικές πληροφορίες στη διεθνή έκδοση της εφαρμογής ηλεκτρονικών πληρωμών Alipay, μειώνοντας την ανάγκη πρόσβασης και χρήσης πολλαπλών εφαρμογών, ενώ αντιμετωπίζονται και προηγούμενα προβλήματα σχετικά με την κατανόηση της κινεζικής γλώσσας.

Οι ξένοι χρήστες μπορούν να εγγραφούν με ένα κλικ, έχοντας πρόσβαση σε 30 υποπρογράμματα σε τέσσερις σημαντικούς τομείς, όπως οι υπηρεσίες εστίασης, οι μεταφορές, η ξενάγηση στη Σανγκάη, αλλά και οι αγορές προϊόντων από καταστήματα.

Στις πιο σημαντικές λειτουργίες συμπεριλαμβάνονται η διανομή φαγητού, η αποθήκευση αποσκευών, αλλά και τα σημεία επιστροφής φόρου.

Η πλατφόρμα λειτουργεί κυρίως στην αγγλική γλώσσα, ενώ προσφέρει τη δυνατότητα μετάφρασης πολλών γλωσσών σε πραγματικό χρόνο.