ΝΔ: Η εκπαίδευση γίνεται αντικείμενο προσωπικών πειραματισμών του κ. Γαβρόγλου

ΝΔ: Η εκπαίδευση γίνεται αντικείμενο προσωπικών πειραματισμών του κ. Γαβρόγλου

Επίθεση στον Υπουργό Παιδείας Κωνσταντίνο Γαβρόγλου εξαπολύει η Νέα Δημοκρατία, δια των αρμοδίων τομεαρχών της, με αφορμή την κυοφορούμενη αλλαγή στο σχολικό ωράριο.

Η Νίκη Κεραμέως από κοινού με τους αναπληρωτές Τομεάρχες, κ. Γιάννη Ανδριανό, βουλευτή Αργολίδας, κ. Μαρία Αντωνίου, βουλευτή Καστοριάς και κ. Χρήστο Κέλλα, βουλευτή Λάρισας καταγγέλλουν ότι ο Υπουργός Παιδείας για μια ακόμη φορά πειραματίζεται, καθώς «πρώτα ανακοινώνει και μετά σκέπτεται αν και πώς μπορούν υλοποιηθούν αυτά που ανακοίνωσε»!

Σύμφωνα με το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης προκύπτουν εύλογα ερωτήματα από τη νέα σπουδή Γαβρόγλου, όπως για παράδειγμα ποια είναι τα κίνητρα πίσω από την εν λόγω εξαγγελία, σε τι θα ωφεληθεί η εκπαιδευτική διαδικασία, πέρα από το «να κοιμούνται τα παιδιά περισσότερο», όπως ισχυρίστηκε ο Υπουργός.

Επίσης οι τομεάρχες της ΝΔ ερωτούν αν το Υπουργείο έχει συζητήσει με τους εμπλεκόμενους φορείς την πρόθεσή του, αν έχει υπόψιν διεθνείς καλές πρακτικές για το θέμα ή αν έχουν εκπονηθεί σχετικές επιστημονικές μελέτες για τις επιπτώσεις στους μαθητές; «Πώς θα αντιμετωπίσει ενδεχόμενες συνέπειες από την αλλαγή αυτή για τους εργαζόμενους γονείς οι οποίοι βρίσκονται από νωρίς στην εργασία τους;  Έχει σκεφτεί πώς θα επιλυθούν πρακτικά ζητήματα μετακίνησης για τους μαθητές που διαμένουν στην περιφέρεια;», ρωτούν, τέλος, από την Νέα Δημοκρατία στην ερώτηση που κατέθεσαν στη Βουλή. 

Ως εκ τούτων, σύμφωνα με τη γαλάζια παράταξη, «για  πολλοστή φορά, η εκπαίδευση γίνεται αντικείμενο των προσωπικών πειραματισμών του κ. Γαβρόγλου. Δυστυχώς, τους πειραματισμούς αυτούς τους πληρώνουν τα παιδιά, οι γονείς τους και οι εκπαιδευτικοί».

Αναλυτικά στην πλήρη δήλωσή της η ΝΔ αναφέρει τα εξής:

«Αφού έλυσε όλα τα άλλα προβλήματα στην Παιδεία, ο κ. Γαβρόγλου αποφάσισε να ασχοληθεί και με το ωράριο στα σχολεία. Ανακοίνωσε, λοιπόν, την πρόθεσή του, από την επόμενη σχολική χρονιά, τα μαθήματα να ξεκινούν στις 09:00, αντί για τις 8:15. Δεν είναι, βέβαια, η πρώτη φορά που ο κ. Υπουργός πρώτα κάνει ανακοινώσεις και μετά σκέπτεται αν και πώς μπορούν υλοποιηθούν αυτά που ανακοίνωσε.

Όπως ήταν αναμενόμενο, και για αυτή την πιθανολογούμενη αλλαγή προκύπτουν σειρά πρακτικών ζητημάτων και πλήθος ερωτημάτων για τον κ. Υπουργό:
 
Ποια είναι τα κίνητρα πίσω από την εν λόγω εξαγγελία;

Σε τι θα ωφεληθεί η εκπαιδευτική διαδικασία, πέρα από το «να κοιμούνται τα παιδιά περισσότερο», όπως ισχυρίστηκε ο Υπουργός;

Δεδομένου ότι η Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδος (ΔΟΕ) δήλωσε αιφνιδιασμένη, έχει συζητήσει με τους εμπλεκόμενους φορείς την πρόθεσή του;   

Έχει υπόψιν διεθνείς καλές πρακτικές για το θέμα; Έχουν εκπονηθεί σχετικές επιστημονικές μελέτες για τις επιπτώσεις στους μαθητές;

Πώς θα αντιμετωπίσει ενδεχόμενες συνέπειες από την αλλαγή αυτή για τους εργαζόμενους γονείς οι οποίοι βρίσκονται από νωρίς στην εργασία τους;

Έχει σκεφτεί πώς θα επιλυθούν πρακτικά ζητήματα μετακίνησης για τους μαθητές που διαμένουν στην περιφέρεια;
 
Για πολλοστή φορά, η εκπαίδευση γίνεται αντικείμενο των προσωπικών πειραματισμών του κ. Γαβρόγλου. Δυστυχώς, τους πειραματισμούς αυτούς τους πληρώνουν τα παιδιά, οι γονείς τους και οι εκπαιδευτικοί».

Αλέξανδρος Διαμάντης