«Τα τρένα είναι ασφαλή όταν τηρούνται ευλαβικά τα μέτρα ασφαλείας. Το 2026 τελειώνουν τα έργα αποκατάστασης στη Θεσσαλία. Όλη η γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη θα έχει τα ευρωπαϊκά συστήματα, σηματοδότηση, τηλεδιοίκηση και το αυτόματο σύστημα πέδησης», τόνισε σε δηλώσεις του ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών, Κώστας Κυρανάκης.
«Στα Τέμπη παραβιάστηκαν πολλές φορές οι κανόνες. Θέλουμε να αναβαθμίσουμε το επίπεδο ασφάλειας, θέλουμε να φέρουμε κι άλλες δικλείδες συστημάτων και ανθρώπινες. Έρχεται το railway.gov.gr, το οποίο θα δίνει μία ακρίβεια 5 εκατοστών στον γεωεντοπισμό τρένων και θα βλέπουμε την πραγματική θέση των τρένων. Κάθε εβδομάδα το επόμενο διάστημα θα γίνεται η εγκατάσταση των πομπών στα τρένα προκειμένου να εντοπίζονται».
Για τον ΟΠΕΚΕΠΕ: Το πρόστιμο για τις εικονικές δηλώσεις δεν έχει έρθει ακόμα
«Το βασικό θέμα είναι να επιστρέψουν οι απατεώνες τα λεφτά», σχολίασε ο Κωνσταντίνος Κυρανάκης σχετικά με το σκάνδαλο του ΟΠΕΚΕΠΕ, με τις συνεχείς αποκαλύψεις να προκαλούν κλυδωνισμούς στο Μέγαρο Μαξίμου.
«Καλά κάνει η Ευρωπαϊκή Εισαγγελία που ερευνά, διότι οι ευρωπαϊκοί πόροι δεν πρέπει να σπαταλώνται. Είναι μία ιστορία που συμβαίνει στην Ελλάδα εδώ και δεκαετίες. Έχουμε ευθύνη και η κύρια ευθύνη μας είναι να διορθώσουμε το πρόβλημα που διήρκεσε και αρκετά χρόνια της δικής μας διακυβέρνησης».
«Όταν προσπάθησε το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης να φέρει μία σειρά από μέτρα για δορυφορικές εικόνες και κόπηκαν κάποιες επιδοτήσεις, το 2023 όταν γυρνούσαμε την Ελλάδα για περιοδείες για τις Ευρωεκλογές, δεχόμασταν πολλά παράπονα από δικαιούχους. Μας έλεγαν ‘μας κόψατε τις επιδοτήσεις’ και ‘θα δείτε τι θα πάθετε στην κάλπη’».
«Όταν κάναμε τεράστια προσπάθεια να ολοκληρώσουμε το κτηματολόγιο, που είναι ο βασικός ελεγκτικός τρόπος για να δεις ότι λέει την αλήθεια ένας αγρότης, οι βουλευτές της αντιπολίτευσης ζητούσαν διαρκώς παρατάσεις».
Όπως ξεκαθάρισε ο αναπληρωτής υπουργός, το πρόστιμο για τις εικονικές δηλώσεις του ΟΠΕΚΕΠΕ δεν έχουν έρθει ακόμα.
Παράλληλα, αναφέρθηκε στο χθεσινό τροχαίο δύο λεωφορείων στη Βούλα, το οποίο είχε ως αποτέλεσμα να τραυματιστούν 47 άτομα, εκ των οποίων οι 12 είναι ανήλικοι.
«Τα στοιχεία τηλεματικής δείχνουν ότι το λεωφορείο πήγαινε σταθερά κάτω από το όριο ταχύτητας και δεν προκύπτει μεγαλύτερη ταχύτητα στα προηγούμενα μέτρα, ούτε προκύπτει φρενάρισμα. Επίσης, προκύπτει ότι και το μπροστινό λεωφορείο πήγαινε με επίσημη ταχύτητα κάτω του ορίου. Τα λεωφορεία ήταν καινούργια, φρένα, λάστιχα, κλιματισμός, όλα αυτά ήταν κανονικά σε λειτουργία».
Για την 24ωρη λειτουργία του μετρό, εκτίμησε πως από τον Σεπτέμβριο θα υπάρχει 24ωρη λειτουργία στα ΜΜΜ.
«Το μέτρο στοχεύει κυρίως στο να σώσει ζωές στον δρόμο», τόνισε.