«Πράσινα» πακέτα, επιβράβευση πελατών, καταστήματα με διευρυμένο ωράριο

«Πράσινα» πακέτα, επιβράβευση πελατών, καταστήματα με διευρυμένο ωράριο

«Πράσινα» πακέτα ρεύματος, υπηρεσίες επιβράβευσης πιστών και συνεπών πελατών, περισσότερα καταστήματα με διευρυμένο ωράριο λειτουργίας, είναι μερικά από τα βασικά χαρακτηριστικά της νέας εμπορικής πολιτικής της ΔΕΗ.

Σε μια συγκυρία που «τρέχει» το νέο της Green Deal, από την απολιγνιτοποίηση και το κλείσιμο μονάδων, έως την διείσδυση των ΑΠΕ και την ανάπτυξη νέων καινοτόμων δραστηριοτήτων παραγωγής, φιλικότερων στο περιβάλλον στις εκτάσεις των αποκατεστημένων ορυχείων, η επιχείρηση εκσυγχρονίζει ταχύτατα και την εμπορική της πολιτική. Ο τομέας της εμπορίας είναι αυτός άλλωστε που θα κρίνει σε μεγάλο βαθμό και την ανταγωνιστικότητα της ΔΕΗ το επόμενο διάστημα.

Στόχος της είναι να περάσει σε ανταγωνιστικά στοχευμένα τιμολόγια, που έχει αρχίσει να λανσάρει ήδη στην αγορά, και να κτίσει και μια νέα σχέση εμπιστοσύνης με τους πελάτες της.

Τα καταστήματα

Επιδίωξή της είναι να τεθεί γρήγορα τέλος στις εικόνες με τις ουρές στα σημεία λιανικής, γι’ αυτό και ενισχύει τις ψηφιακές υπηρεσίες, έχει καθιερώσει τη δυνατότητα επισκέψεων κατόπιν ραντεβού σε 74 σημεία πώλησης και έχει αρχίσει να εφαρμόζει διευρυμένο ωράριο λειτουργίας σε επιλεγμένα της καταστήματα.

Στο πλαίσιο αυτό, από τις 15 Φεβρουαρίου, τα καταστήματα της ΔΕΗ που δουλεύουν με διευρυμένο ωράριο φτάνουν πλέον τα 33, με προοπτική μέσα στο προσεχές διάστημα να αυξηθούν περαιτέρω.

Εντός του διευρυμένου ωραρίου οι πελάτες μπορούν να εξυπηρετηθούν με ευκολία και ασφάλεια, χωρίς αναμονή για οποιοδήποτε εμπορικό θέμα, όπως αλλαγή ονόματος στο λογαριασμό (υπογραφή συμβολαίου), διακοπή παροχής ρεύματος (διακοπή συμβολαίου), διευκρινήσεις για το λογαριασμό τους, αλλαγή τιμολογίου.

Στα συγκεκριμένα καταστήματα, οι πληρωμές από τις 14:00 μ.μ. έως τις 20:00 μ.μ. γίνονται μόνο με πιστωτικές ή χρεωστικές κάρτες και όχι με μετρητά. Στα ίδια πάντα καταστήματα, οι πελάτες μπορούν να εξυπηρετούνται και με ηλεκτρονικό ραντεβού από τις 8:00 π.μ. έως τις 19:30 μ.μ., με την υπηρεσία να είναι διαθέσιμη μέσω της σελίδας της ΔΕΗ (https://appointment.dei.gr) για συνολικά 75 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα.

Τι είναι τα GreenPass

H έτερη μεγάλη καινοτομία που φέρνει η ΔΕΗ με την νέα της εμπορική πολιτική αφορά τα «πράσινα» πακέτα ρεύματος. Η υπηρεσία που έχει λανσάρει από το Φεβρουάριο, γνωστή ως «GreenPass» εξασφαλίζει ότι όση ποσότητα ενέργειας καταναλώνει κάποιος στο σπίτι του, τόση ποσότητα παράγεται από Ανανεώσιμες Πηγές και δεσμεύεται για την δική του κατανάλωση.

Είναι το νέο εμπορικό προϊόν της ΔΕΗ, η εμπορική ονομασία των εγγυήσεων προέλευσης ηλεκτρικής ενέργειας που έχει παραχθεί από Ανανεώσιμες Πηγές και την οποία διαθέτει η ΔΕΗ. Στην πράξη μέσω του «GreenPass» δεσμεύεται μέσω των εγγυήσεων προέλευσης ΑΠΕ ισόποση ηλεκτρική ενέργεια με εκείνη που καταναλώνει το νοικοκυριό από την παραγωγή των σταθμών Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας (ΑΠΕ) της ΔΕΗ. Η υπηρεσία προστίθεται εύκολα σε κάθε προϊόν ηλεκτρικού ρεύματος, με σταθερή χρέωση 0,80 ευρώ τον μήνα και δωρεάν τους 3 πρώτους μήνες (στην τιμή δεν περιλαμβάνεται ΦΠΑ 6%).

Στο ερώτημα πολλών καταναλωτών, κατά πόσο η ηλεκτρική ενέργεια που αγοράζει κανείς μέσα από την συγκεκριμένη υπηρεσία είναι «πράσινη», η απάντηση είναι η εξής : Αγοράζοντας το GreenPass, ουσιαστικά αγοράζουμε «πράσινα χαρακτηριστικά» για την «γκρι» ηλεκτρική ενέργεια που καταναλώνουμε στο σπίτι μας, δηλαδή αυτήν που παράγεται με όλους τους τρόπους (π.χ. λιγνίτη, φυσικό αέριο, υδροηλεκτρική παραγωγή, κτλ.). Στην πράξη με αυτό τον τρόπο τα νοικοκυριά μειώνουν το ενεργειακό τους αποτύπωμα, δηλαδή τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (CO2) και ταυτόχρονα στηρίζουν την υλοποίηση επενδύσεων σε Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας.

Ένα τρίτο στοιχείο της νέας εμπορικής πολιτικής της ΔΕΗ αφορά την επιβράβευση των πιστών και συνεπών της πελατών. «Κλειδί», ένα νέο λογισμικό, όπου συγκεντρώνονται και προβάλλονται προσφορές από τις οποίες θα μπορούν να επωφεληθούν οι πιστοί και συνεπείς πελάτες της, προκειμένου αυτή να τους επιβραβεύει. Οι προσφερόμενες υπηρεσίες θα απευθύνονται σε ομάδες πελατών (π.χ στους συνεπείς πελάτες στην εξόφληση των λογαριασμών τους), που θα προκύπτουν από διάφορα κριτήρια πιστότητας (loyalty) και ανάλυσης της πελατειακής βάσης της ΔΕΗ.

Στόχος της επιχείρησης είναι:

  • Η ανάπτυξη προσωποποιημένης εφαρμογής προνομίων η οποία θα υποστηρίζεται από την ιστοσελίδα της ΔΕΗ και smartphones (iOS, Android), μέσω της υπηρεσίας e-bill. Η εφαρμογή θα γίνει σταδιακά μέρος του e-bill των πελατών καθώς και της logged-in περιοχής του ΔΕΗ mobile app.
  • Η δημιουργία πλατφόρμας διαχείρισης, παρακολούθησης και εξαργύρωσης προσφορών και προνομίων. Η πλατφόρμα θα παρέχει ολοκληρωμένες δυνατότητες υλοποίησης και αποστολής καμπανιών στα κανάλια των κινητών συσκευών και του email.
  • Η δημιουργία πλατφόρμας συνεργατών στην οποία ο εκάστοτε συνεργάτης θα μπορεί να διαχειρίζεται το περιεχόμενο προσφορών του, να έχει πρόσβαση σε συγκεντρωτικές αναφορές και να εκτελεί συγκεκριμένες διαδικασίες κατά την εξαργύρωση.
  • Η τροφοδότηση από το μηχανογραφικό σύστημα πελατών με τα απαραίτητα δεδομένα και δημιουργία scoring αλγορίθμου (θα μπορεί να δεχτεί διάφορες παραμέτρους) για την κατηγοριοποίηση του πελατολογίου σε σχέση με τα ενδιαφέροντα, την καταναλωτική συμπεριφορά και άλλα στοιχεία ανάλυσης της πελατειακής βάσης που διαθέτει η ΔΕΗ.
  • Η υποστήριξη της εφαρμογής και του προγράμματος προνομίων, η διαχείριση προνομίων και επικοινωνία τους στο πελατολόγιο του οργανισμού με στοχευμένες καμπάνιες. Η εν λόγω υλοποίηση θα εναρμονίζεται και θα συμμορφώνεται πλήρως με τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό για την Προστασία των Προσωπικών Δεδομένων (General Data Protection Regulation - GDPR).