Η Sony θέλει να κυριαρχήσει στην μουσική βιομηχανία εξαγοράζοντας την EMI με 2,3 δισ. δολάρια

Η Sony θέλει να κυριαρχήσει στην μουσική βιομηχανία εξαγοράζοντας την EMI με 2,3 δισ. δολάρια

Το ποσό των 2,3 δισ. δολαρίων προτίθεται να καταβάλει η Sony Corp, για να αποκτήσει τον έλεγχο της EMI, σε μια συμφωνία που θα την καταστήσει παγκόσμιο κυρίαρχο στη μουσική βιομηχανία, έναν τομέα που αναζωογονήθηκε τα τελευταία χρόνια χάρη στις υπηρεσίες streaming.

Σύμφωνα με το Reuters, η εξαγορά με την οποία η Sony θα αποκτήσει έναν κατάλογο με περισσότερα από 2 εκατ. τραγούδια καλλιτεχνών όπως οι Kanye West, Sam Smith και Sia, είναι η μεγαλύτερη μέχρι τώρα για τον νέο CEO της εταιρείας, Κενιτσίρο Γιοσίντα.

Με τη συμφωνία αυτή η Sony επιδιώκει να επωφεληθεί από την ταχεία ανάπτυξη υπηρεσιών streaming μουσικής όπως η Spotify και η Apple Music. Επίσης συνάδει με τον κύριο στόχο του Γιοσίντα, που είναι να σταθεροποιήσει την εισροή εσόδων της εταιρείας από πηγές μεγάλου κέρδους, όπως είναι το περιεχόμενο ψυχαγωγίας και οι αισθητήρες εικόνας, ελαχιστοποιώντας παράλληλα τον αντίκτυπο των ασταθών κύκλων πωλήσεων κονσόλων παιχνιδιών και άλλων ηλεκτρονικών συσκευών.

"Αυτή η επένδυση στην πνευματική ιδιοκτησία περιεχομένου αποτελεί βασικό βήμα για τη μακροπρόθεσμη ανάπτυξη μας", δήλωσε σε συνέντευξη Τύπου. Η EMI ελέγχει σήμερα το 15% της βιομηχανίας εκδόσεων μουσικής, η οποία με την τρέχουσα επιχείρηση Sony ATV θα καταστήσει τον Ιάπωνα γίγαντα της ψυχαγωγίας και της ηλεκτρονικής βιομηχανίας, παγκόσμιο ηγέτη με μερίδιο αγοράς 26%, δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρείας.

Άλλοι σημαντικοί παίκτες είναι η Universal Music Group και η Warner Music Group, αν και τα στοιχεία τους για το μερίδιο αγοράς δεν ήταν άμεσα διαθέσιμα.

Σύμφωνα με τη συμφωνία, η Sony, η οποία ήδη διαχειρίζεται την EMI Music Publishing, θα αυξήσει την κυριότητά της σε περίπου 90% από το 30% επί του παρόντος, αγοράζοντας τη συμμετοχή της Mubadala Investment Company.