Υπερδιπλασιάστηκαν τα έσοδα της Hermes International, ξεπερνώντας τα προ πανδημίας επίπεδα, καθώς ο γαλλικός οίκος, συνέχισε να δελεάζει τους καταναλωτές να προτιμούν τα προϊόντα του.
Αναλυτικότερα, τα έσοδά της αυξήθηκαν κατά 127% σε σταθερές ισοτιμίες στο β' τρίμηνο, ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις των αναλυτών και ήταν 33% υψηλότερα σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2019. Τα δερμάτινα είδη και τα ready-to-wear συνέβαλαν στην ισχυρή απόδοση.
Η ισχυρή απόδοση ακολουθεί αυτή της LHMV, ιδιοκτήτριας του brand Louis Vuitton, η οποία νωρίτερα αυτή την εβδομάδα ανακοίνωσε αύξηση εσόδων 40% στο τμήμα μόδας και δερμάτινων ειδών. Οι ανά τον κόσμο καταναλωτές σπεύδουν να αποκτήσουν τσάντες πολυτελείας, κοσμήματα και ρούχα με τις αποταμιεύσεις που συγκέντρωσαν στη διάρκεια των lockdowns.