Γιατί η Skroutz εξαγοράζει το 25% της εταιρείας ηλεκτρονικών συναλλαγών EveryPay

Γιατί η Skroutz εξαγοράζει το 25% της εταιρείας ηλεκτρονικών συναλλαγών EveryPay

Σε μια περίοδο που το ηλεκτρονικό εμπόριο και οι ηλεκτρονικές συναλλαγές αυξάνονται ραγδαία, αλλάζοντας συνολικά το «χάρτη» σ’ όλη την αγορά, η πλατφόρμα Skroutz προχωρά στην εξαγορά του 25% της εταιρείας ηλεκτρονικών συναλλαγών EveryPay.

Μέσω της συμφωνίας αυτής, η πλατφόρμα Skroutz κάνει μια στρατηγική κίνηση στην προσπάθεια για παροχή καθετοποιημένων υπηρεσιών σε όλο το φάσμα των συναλλαγών της με τους πελάτες της, θωρακίζοντας παράλληλα και όλη τη «διαδρομή» αυτών των συναλλαγών.

Οι δύο εταιρείες συνεργάζονται ήδη εδώ και καιρό στο πλαίσιο πληρωμών των αγορών μέσω του Skroutz, όμως τώρα η δεύτερη αποκτά μετοχικό ποσοστό στην EveryPay, μπαίνοντας σε μια αγορά που έως τώρα δεν είχε παρουσία. Η EveryPay είναι πάροχος σύγχρονων συστημάτων ηλεκτρονικών πληρωμών, ενώ μέσω αυτής η Skroutz επενδύει στην ασφάλεια και αξιοπιστία των online συναλλαγών.

Στόχος της συμφωνίας είναι η εμπειρία και η υψηλή τεχνογνωσία της ομάδας της Skroutz, να «μπολιάσει» με νέα συστήματα και περαιτέρω εξέλιξη τις ηλεκτρονικές συναλλαγές που ήδη διαθέτει η EveryPay. Παράλληλα, στόχος είναι ο εμπλουτισμός των υπηρεσιών, καθώς θα ενεργοποιηθούν νέοι τρόποι πληρωμής το επόμενο διάστημα, που περιλαμβάνουν την αντικαταβολή και τη δυνατότητα πληρωμής μέσω δόσεων με πιστωτική κάρτα.

Ποια είναι η Everypay

Η EveryPay έχει έδρα την Αθήνα και αποτελεί ένα αδειοδοτημένο ίδρυμα πληρωμών από την Τράπεζα της Ελλάδος, διαθέτοντας ένα συνεχώς αυξανόμενο πελατολόγιο το οποίο απαριθμεί ήδη 500+ ενεργούς πελάτες που περιλαμβάνουν τόσο μεγάλες επιχειρήσεις όσο και start ups.

Ως «paytech», αναπτύσσει έξυπνα, γρήγορα, χρηστικά και απολύτως ασφαλή συστήματα πληρωμών (PCI DSS Level 1 service provider). Επίσης, μέσω του μοναδικού στην Ελλάδα Everypay Marketplace API, που είναι πλήρως συμβατό με την PSD2 (Payment Services Directive 2), οι υπηρεσίες της χρησιμοποιούνται σε περισσότερες από 8.000 εταιρίες στην Ελλάδα και σε ευρωπαϊκές αγορές. Αξίζει να αναφερθεί ότι το Payment Gateway (PGW) της EveryPay αποτελεί το πιο προηγμένο σύστημα πληρωμών στην Ελλάδα και ένα από τα ταχύτερα αναπτυσσόμενα στην Ευρώπη.

Ποια είναι η Skroutz

H Skroutz είναι διαδικτυακή πλατφόρμα στον τομέα της σύγκρισης τιμών και των λιανικών πωλήσεων. Ιδρύθηκε το 2005 και έκτοτε έχει κάνει σημαντική πορεία, αποτελώντας την πιο αναγνωρίσιμη πλατφόρμα στο ελληνικό διαδίκτυο, σ’ ό,τι αφορά λιανικές πωλήσεις και εμπόριο. Τα τελευταία χρόνια έχει επεκταθεί και στο εξωτερικό και στις αγορές της Μ. Βρετανίας και της Τουρκίας.

Η Skroutz Α.Ε., απασχολεί 300 εργαζόμενους και δραστηριοποιείται στην ανάπτυξη υπηρεσιών τεχνολογίας, δημιουργώντας πρωτοποριακές πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου.

Η είσοδος της CVC Capital Partners

Θυμίζουμε πως τον Μάιο του 2020 το μεγάλο αμερικανικό fund CVC Capital Partners, μετά τα εντυπωσιακά «χτυπήματα» στο χώρο της υγείας, το άνοιγμα στις μαρίνες και την πρόταση για την εξαγορά της Εθνικής Ασφαλιστικής, επένδυσε και στην πλατφόρμα Skroutz, εξαγοράζοντας με μειοψηφικό ποσοστό.

Το τίμημα της εξαγοράς αλλά και το ποσοστό που πήρε το CVC Capital δεν έγιναν γνωστά, όμως, κάποιοι… συνειρμοί μπορούν να γίνουν, αρκεί να τονιστεί ότι για το 50% της πλατφόρμας Skroutz, οι ιδρυτές και κύριοι μέτοχοι έδωσαν στη Dionic (και στη Eurobank που ήταν το ενέχυρο) 10 εκατ. ευρώ το Φεβρουάριο του 2018, ήτοι πριν περίπου δύο χρόνια. Στόχος είναι μέσω των νέων κεφαλαίων που θα μπουν στην πλατφόρμα να αναπτυχθούν νέες υπηρεσίες ανάπτυξης και καινοτομίας, που θα εμπλουτίσουν τις δυνατότητες της εταιρείας.

Πρόκειται για μια κίνηση ουσίας αλλά και σημειολογίας, που μαρτυρά ξεκάθαρα τις προοπτικές που διαμορφώνονται στο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου και των πωλήσεων μέσω διαδικτύου, που ειδικά το τελευταίο 8μηνο με την εξάπλωση της πανδημίας και των επακόλουθων lockdown, έχουν πολλαπλασιάσει τις εργασίες τους.

Οι τζίροι του ηλεκτρονικού εμπορίου και των πωλήσεων μέσω διαδικτύου στην Ελλάδα παραμένουν – συγκριτικά με άλλα ευρωπαϊκά κράτη – σε εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα, κυρίως στο χώρο του λιανικού εμπορίου. Αυτό όμως τείνει να αλλάξει ραγδαία με το ξέσπασμα της κρίσης του κορονοϊού, ο οποίος νομοτελειακά διαφοροποιεί κουλτούρες και σταθερές δεκαετιών, στρέφοντας ολοένα και περισσότερα νοικοκυριά προς αυτή την κατεύθυνση. Μια κοσμογονία που θα λάβει ακόμη μεγαλύτερες διαστάσεις τα επόμενα χρόνια, ασχέτως με την πορεία του ιού, ο οποίος απλώς επιταχύνει κάποιες εξελίξεις που ήδη είχαν πάρει το δρόμο τους.