Το βράδυ της Δευτέρας 29 Ιουνίου, στην 51ηεκλογο-απολογιστική τακτική γενική συνέλευση του ΣΕΒΕ, ολοκληρώνεται η προεδρία Σίμου Διαμαντίδη στο τιμόνι του μεγάλου εξαγωγικού φορέα και, ανοίγει η επόμενη διοικητική περίοδος, με επικεφαλής τον επιχειρηματία Θέμη Σαρασίδη.
Πράγματι, τα Μακεδονικά Νέα, βιάζονται λίγο να προλάβουν τις εξελίξεις, αλλά ο λόγος είναι ένας και μόνος: να κάνουν τη δική τους αποτίμηση των δύο θητειών (2022-2026) της διοίκησης Διαμαντίδη στον ΣΕΒΕ, πριν την ειδησεογραφική καταγραφή των όσων θα λάβουν χώρα στη μεγάλη εκδήλωση της 29ης τρέχοντος- τόσο στο κλειστό, όσο και στο ανοικτό μέρος της Συνέλευσης.
