Το NFL αντέχει το «χτύπημα» της απώλειας... 4 δισ. δολαρίων!

Το NFL αντέχει το «χτύπημα» της απώλειας... 4 δισ. δολαρίων!

Τα ποσά προκαλούν ζαλάδα, αλλά οι παράγοντες του πρωταθλήματος αμερικανικού φούτμπολ παραμένουν νηφάλιοι και αισιόδοξοι, παρά τη μεγάλη χασούρα, λόγω κορονοϊού. Ο συνιδιοκτήτης των Νιου Γιορκ Τζάϊαντς, Τζον Μάρα, μιλώντας ουσιαστικά εξ ονόματος όλου της λίγκας, παραδέχθηκε μεν ότι οι οικονομικές απώλειες από την πανδημία είναι τεράστιες, ωστόσο επιμένει πως είναι και διαχειρίσιμες. Απαραίτητη προϋπόθεση η επόμενη σεζόν να μην επηρεαστεί και να επιτραπεί η παρουσία του 100% των θεατών στις εξέδρες.

Ο ιδρυτής της εταιρίας Sportscop και σύμβουλος πολλών ιδιοκτητών ομάδων NFL, Μαρκ Γκάνις, ανέλυσε τα αποτελέσματα της έρευνάς του, η οποία έδειξε πως τα έσοδα του πρωταθλήματος δέχτηκαν ένα «χτύπημα» ύψους 3 έως 4 δισεκατομμυρίων δολαρίων... Παράλληλα, κάθε μία από τις 32 ομάδες είδε τα έσοδά της να μειώνονται τουλάχιστον κατά 100 εκατομμύρια.

Τις μεγαλύτερες απώλειες φαίνεται ότι θα έχουν οι Ντάλας Καουμπόις, οι οποίοι αν και είχαν την υψηλότερη παρουσία κόσμου, στα επιτρεπόμενα όρια (μ.ο. περίπου 30.000 θεατών), αντιμετώπισαν μείωση εσόδων από τις λειτουργίες και τις υπηρεσίες του γηπέδου τους. Είναι χαρακτηριστικό πως το 2018 τα κέρδη από την έδρα τους ξεπέρασαν τα 620 εκατ. δολάρια!  

Ο κ. Γκάνις, με ιδιαιτέρως ψυχρή λογική και οπτική, τόνισε πως «κανένας δεν θα κλάψει για οργανισμούς οι οποίοι έχουν αξία δύο δισ.. Ούτε εγώ θα δακρύσω για ακριβοπληρωμένους παίκτες οι οποίοι ενδεχομένως να υποστούν απλώς μικρές μειώσεις μισθών και αμοιβών την επόμενη διετία». 

Ο ίδιος επιμένει ότι η κατάσταση είναι ελεγχόμενη, καθώς μπορεί η τηλεθέαση να μειώθηκε κατά 7%, αλλά οι ομάδες έχουν υψηλά τοπικά τηλεοπτικά συμβόλαια. Εκτιμά, επίσης, ότι η επόμενη συμφωνία κεντρικής διαχείρισης για παναμερικανικές μεταδόσεις θα αρχίσει από το ποσό των 10 δισεκατομμυρίων! Ο τηλεοπτικός χρόνος παραμένει «χρυσός» για το NFL, καθώς και στον επερχόμενο (τα ξημερώματα της ερχόμενης Δευτέρας, 8/2) τελικό του Super Bowl, οι διαφημίσεις 20 ως 30 δευτερολέπτων θα κοστίζουν περισσότερα από 5 εκατ. δολάρια.