Η Brigitte, το χρώμα «ρευματί», η μπλε πολυκατοικία και… η λογική!

Η Brigitte, το χρώμα «ρευματί», η μπλε πολυκατοικία και… η λογική!

Ή αλλιώς, η ιστορία που κρύβεται πίσω από την ιστορία των γυρισμάτων της νέας καμπάνιας της nrg, που πραγματοποιήθηκαν στα τέλη Φεβρουαρίου του 2020, με τίτλο «Πολυκατοικία».

Η ιστορία της Μπλε Πολυκατοικίας ξεκινά το 1933. Κατασκευάστηκε για λογαριασμό της οικογένειας Αντωνόπουλου από τον αρχιτέκτονα Κυριάκο Παναγιωτάκο και τον ζωγράφο Σπύρο Παπαλουκά, που έδωσε το αστραφτερό μπλε στον κύριο όγκο της πολυκατοικίας και, παράλληλα, με τερακότα, λευκό και εσοχές, τζαμαρίες και χρώματα κατάφερε να «σπάσει» τον τεράστιο και επιβλητικό όγκο της.

Μια γειτονιά από μόνη της -αλλά καθ' ύψος. Τριαντατέσσερα διαμερίσματα-οικογένειες, μαγαζιά στο ισόγειο, τεράστια υπόγεια, αίθουσα εκδηλώσεων και συναθροίσεων στο δώμα, πλυντήρια για όλους και πολλά ακόμη, απίστευτα και πρωτοποριακά για την εποχή.

Η Μπλε Πολυκατοικία αποτέλεσε στέγη σημαντικών προσωπικοτήτων της νεότερης ιστορίας μας. Σε διαφορετικές εποχές, υπήρξαν ενοικιαστές άνθρωποι της τέχνης, της πολιτικής, δημοσιογράφοι, κοσμικοί της Αθήνας και άλλοι.

Το έργο αυτό, για την εποχή του, ήταν πρωτοποριακό και αποτελεί χαρακτηριστικό δείγμα του μοντερνισμού της δεκαετίας του '30. Το υπέγραψε ακόμη και ο γνωστός αρχιτέκτονας και διακοσμητής  Le Corbusier, πρωτοπόρος του Bauhaus και του Μοντερνισμού γράφοντας «C' est tres beau» εντυπωσιασμένος στην είσοδό της.

Σήμερα η πολυκατοικία είναι βαμμένη με λευκό χρώμα και στο εξωτερικό της δεν θυμίζει σε τίποτα τη μεγάλη αίγλη που είχε κάποτε. Το εσωτερικό της, όμως, κυρίως λόγω της εξαιρετικής αρχιτεκτονικής, αποτελεί πηγή έμπνευσης μέχρι και σήμερα, για την πραγματοποίηση γυρισμάτων τηλεοπτικών σειρών αλλά και διαφημίσεων, όπως είναι η νέα τηλεοπτική καμπάνια της nrg που έκανε πρεμιέρα τον Μάρτιο του 2020.

Μικρές καθημερινές ιστορίες που δεν διαρκούν παρά μόνο κάποια δευτερόλεπτα, οι τηλεοπτικές διαφημίσεις της nrg διαδραματίζονται με έναν ρεαλισμό, κάνοντας τον θεατή να νιώθει σαν να μπήκε μόλις στην είσοδο της πολυκατοικίας του.

«Παίζοντας» με κώδικες κωμωδίας και χιούμορ, η νέα καμπάνια της nrg μάς συστήνει τους ενοίκους μιας πολυκατοικίας, δίνοντάς μας την αίσθηση ότι έχουμε γίνει μάρτυρες μιας συνομιλίας στη γειτονιά μας, με κλασικούς ήρωες της δικής μας καθημερινότητας.

NRG

Η καλοβαλμένη κυρία του ρετιρέ με το εντυπωσιακό Afghan Hound, τη γνωστή «Brigitte» που «τρώει περισσότερο» από τη λάμπα και το αμάξι, η περίεργη κυρία με τους Benjamin και τις ασυνήθιστες επιλογές της στο «χρώμα του ρεύματος» και πολλοί άλλοι, που δεν έχουμε δει ακόμα!

Δεν πρέπει να ξεχνάμε, βέβαια, και τον πρωταγωνιστή μας, από την οικογένεια στον 4ο όροφο, που «έχει βάλει nrg στο ηλεκτρικό» για οικονομία, αλλά και για να έχει το κεφάλι του ήσυχο!

Έτσι, από τη μια πλευρά βλέπουμε τους ενοίκους της πολυκατοικίας μας να επιστρατεύουν κάθε λογής επιχείρημα για να υποστηρίξουν τη στάση τους να παραμείνουν αμετακίνητοι ως προς τον πάροχο ενέργειας. Τα επιχειρήματά τους αυτά μάλιστα, εκτός από διασκεδαστικά, φαίνεται να αγγίζουν άλλοτε τα όρια της υπερβολής και άλλοτε τα όρια του παραλόγου.

NRG

Από την άλλη πλευρά, απέναντί τους, προβάλει ο πρωταγωνιστής μας, ο οποίος επιλέγει να μη μιλήσει καν. Δεν μπαίνει στον κόπο να υπερασπιστεί την επιλογή του, καθώς σιωπηλό σύμμαχό του σε αυτό έχει τη λογική.

Αρκεί ένα νεύμα του στον φακό για να μας μεταδώσει τη βεβαιότητά του για την σωστή επιλογή.

Και όπως αποδεικνύεται μέσα από τις προϊοντικές προσφορές αλλά και τις εταιρικές αξίες της nrg, ό,τι και να πουν οι άλλοι… η λογική θα λέει πάντα nrg.

Ο σκηνοθέτης των τηλεοπτικών διαφημίσεων, Αργύρης Παπαδημητρόπουλος, αναφέρει χαρακτηριστικά:

«Δημιουργήσαμε μια καμπάνια με τρομερή ενέργεια, ποιότητα και απολαυστικές σκηνές, γυρισμένες με χιούμορ που θα χαρίσουν στο κοινό μας, μεταξύ άλλων, και ένα ευχάριστο διάλειμμα».

Σε αναμονή λοιπόν για τα επόμενα «επεισόδια» της «Πολυκατοικίας» της nrg!

Πηγές για την ιστορία της Μπλε Πολυκατοικίας:

https://bit.ly/2JyzWJH

https://bit.ly/2R8zPIV