Ο κινεζικός «κολοσσός» του ηλεκτρονικού εμπορίου Pinduoduo σημείωσε αύξηση 94% στα έσοδα του τρίτου τριμήνου, ξεπερνώντας κατά πολύ την Alibaba που σημείωσε 9% αύξηση κατά την ίδια χρονική περίοδο.
Ο κινεζικός «πόλεμος» του e-commerce: Pinduoduo εναντίον Alibaba

Ο κινεζικός «πόλεμος» του e-commerce: Pinduoduo εναντίον Alibaba

Ο κινεζικός «κολοσσός» του ηλεκτρονικού εμπορίου Pinduoduo σημείωσε αύξηση 94% στα έσοδα του τρίτου τριμήνου, ξεπερνώντας κατά πολύ την Alibaba που σημείωσε 9% αύξηση κατά την ίδια χρονική περίοδο.

Ο κινεζικός «κολοσσός» του ηλεκτρονικού εμπορίου Pinduoduo σημείωσε αύξηση 94% στα έσοδα του τρίτου τριμήνου, ξεπερνώντας κατά πολύ την Alibaba που σημείωσε 9% αύξηση κατά την ίδια χρονική περίοδο.

Σύμφωνα με το CNBC, η Pinduoduo, γνωστή για τα προϊόντα της σε τιμές ευκαιρίας, δήλωσε την Τρίτη ότι τα έσοδα τρίτου τριμήνου ήταν ισοδύναμα με 9,44 δισεκατομμύρια δολάρια - ξεπερνώντας τις προβλέψεις για τα έσοδα.

Η Pinduoduo δήλωσε ότι τα έσοδα από συναλλαγές εκτοξεύθηκαν κατά 315% το τρίτο τρίμηνο σε σχεδόν 4 δισεκατομμύρια δολάρια.

Οι μετοχές της Pinduoduo αυξήθηκαν περισσότερο από 18% στις συναλλαγές στις ΗΠΑ την Τρίτη.

Η εταιρεία κατέχει επίσης την Temu, την ταχέως αναπτυσσόμενη παγκόσμια εταιρεία ηλεκτρονικού εμπορίου. Η διοίκηση της Pinduoduo δήλωσε ότι είναι σε θέση να προσεγγίσει καταναλωτές σε περισσότερες από 40 χώρες, αλλά περιέγραψε την παγκόσμια επιχείρησή της ως «ακόμη σε πολύ πρώιμο στάδιο».

Τον Οκτώβριο, η JPMorgan εκτίμησε ότι, παρά τις απώλειες, η Temu φέτος θα δημιουργήσει ακαθάριστο όγκο εμπορευμάτων ύψους 70 δισεκατομμυρίων γιουάν (957 εκατομμύρια δολάρια) - και θα υπερδιπλασιαστεί το 2024.

Ξεκινώντας στις ΗΠΑ τον περασμένο Σεπτέμβριο, η Temu βρήκε γρήγορα μεγάλη απήχηση μεταξύ των καταναλωτών με χαμηλό προϋπολογισμό.

Μέσα σε λίγες μόνο εβδομάδες, το Temu ανέβηκε στην κορυφή των καταστημάτων εφαρμογών και στη συνέχεια επεκτάθηκε γρήγορα σε χώρες όπως η Αυστραλία, η Νέα Ζηλανδία, η Γαλλία, η Ιταλία, η Γερμανία, οι Κάτω Χώρες, η Ισπανία και το Ηνωμένο Βασίλειο.

Η αλματώδης αύξηση των εσόδων της Pinduoduo έρχεται σε αντίθεση με την πολύ πιο αργή ανάπτυξη το τρίτο τρίμηνο για τους κινεζικούς «κολοσσούς» του ηλεκτρονικού εμπορίου Alibaba και JD.com, οι οποίοι τείνουν να πωλούν είδη σε υψηλότερες τιμές και παραμένουν βαριά ονόματα του κλάδου.

Η Alibaba ανέφερε αύξηση 9% σε ετήσια βάση το τρίτο τρίμηνο σε ισοδύναμα περίπου 31 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Ωστόσο, τα καθαρά κέρδη της Alibaba για το τρίτο τρίμηνο δεν ικανοποίησαν τις προσδοκίες.