Η Burberry θα περικόψει 1.700 θέσεις εργασίας εν μέσω προσπαθειών ανάκαμψης
Shutterstock
Shutterstock
CNBC

Η Burberry θα περικόψει 1.700 θέσεις εργασίας εν μέσω προσπαθειών ανάκαμψης

Ένα πλήθος οργανωτικών αλλαγών ανακοίνωσε την Τετάρτη (14/05) η Burberry, εν μέσω των συνεχιζόμενων προσπαθειών ανάκαμψης του «πληγωμένου» οίκου πολυτελείας.

Όπως αναφέρει το CNBC, η εταιρεία δήλωσε ότι τα μέτρα θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε «μείωση του κόστους που σχετίζεται με το ανθρώπινο δυναμικό, η οποία θα μπορούσε να επηρεάσει περίπου 1.700 θέσεις εργασίας παγκοσμίως» κατά τη διάρκεια του προγράμματος, το οποίο θα ολοκληρωθεί το 2027.

Ειδικότερα, οι κινήσεις - οι οποίες περιλαμβάνουν περικοπές κόστους σε όλους τους τομείς των προμηθειών και της ακίνητης περιουσίας - εκτιμάται ότι θα οδηγήσουν σε εξοικονόμηση κόστους ύψους 60 εκατομμυρίων λιρών (79,9 εκατ. δολαρίων) και σηματοδοτούν την τελευταία φάση της στρατηγικής του διευθύνοντος συμβούλου Τζόσουα Σούλμαν για τη βελτίωση της πορείας της Burberry.

Ακολουθούν μέτρα μείωσης του κόστους ύψους 40 εκατομμυρίων λιρών που ανακοινώθηκαν τον Νοέμβριο, με αποτέλεσμα η συνολική εκτιμώμενη εξοικονόμηση κόστους να ανέλθει σε 100 εκατομμύρια λίρες.

Οι περικοπές θέσεων εργασίας θα επηρεάσουν περίπου το 20% του συνολικού προσωπικού της Burberry, με την πλειονότητα των θέσεων εργασίας να αφορά ρόλους στα γραφεία, καθώς και στα καταστήματα και στο εργοστάσιό της στο Castleford της Αγγλίας.

Σημειώνεται ότι, οι μετοχή της σημείωσε άλμα 15% μέχρι τις 12:31 μ.μ. ώρα Λονδίνου.

Οι πωλήσεις της Burberry μειώθηκαν ελαφρώς λιγότερο από ό,τι αναμενόταν κατά το τέταρτο τρίμηνο, μειωμένες κατά 6% τους τρεις μήνες έως τον Μάρτιο. Οι αναλυτές ανέμεναν πτώση 7% σε μια εκτίμηση συναίνεσης που συνέταξε η εταιρεία.

Για το οικονομικό έτος, οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 12% έναντι της αναμενόμενης μείωσης 13%. Τα συνολικά έσοδα για το έτος ανήλθαν σε 2,461 δισ. στερλίνες (3,273 δισ. δολάρια), ελαφρώς υψηλότερα από τα εκτιμώμενα 2,451 δισ. στερλίνες.

Οι πωλήσεις μειώθηκαν σε όλες τις περιοχές κατά τη διάρκεια του έτους και του τριμήνου, με ιδιαίτερη αδυναμία να εμφανίζεται στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού.

Οι πωλήσεις στην αμερικανική ήπειρο - η οποία αποτελούσε «φωτεινό σημείο» θετικών επιδόσεων το τρίτο τρίμηνο - σημείωσαν απώλειες κατά 4% τους τρεις μήνες μέχρι το τέλος του οικονομικού έτους.

«Παρόλο που λειτουργούμε σε ένα δύσκολο μακροοικονομικό περιβάλλον και βρισκόμαστε ακόμη στα πρώτα στάδια της ανάκαμψης, είμαι πιο αισιόδοξος από ποτέ ότι οι καλύτερες μέρες της Burberry είναι μπροστά μας και ότι θα επιτύχουμε βιώσιμη κερδοφόρα ανάπτυξη με την πάροδο του χρόνου», ανέφερε ο Σούλμαν σε δήλωσή του.

Με τη σειρά της, η οικονομική διευθύντρια της Burberry, Κέιτ Φέρι, δήλωσε ότι ο αντίκτυπος των δασμών είναι επί του παρόντος «πολύ δυναμικός» και ότι η εταιρεία δεν θα ήθελε να αναφερθεί σε ακριβή στοιχεία.

«Είμαστε μια καλά διαφοροποιημένη επιχείρηση. Οι ΗΠΑ είναι πραγματικά σημαντικές, αλλά αποτελούν το 19% της επιχείρησής μας. Όπου και αν καταλήξουν οι δασμοί, θα είμαστε σε θέση να ανταποκριθούμε», δήλωσε η Φέρι.