Τι απαιτείται για την αναβάθμιση του εκθεσιακού προϊόντος της Θεσσαλονίκης;
Κ. Ποζρικίδης

Τι απαιτείται για την αναβάθμιση του εκθεσιακού προϊόντος της Θεσσαλονίκης;

Ένα αναβαθμισμένο εκθεσιακό προϊόν για τη Θεσσαλονίκη δεν μπορεί να ταυτίζεται αποκλειστικά και μόνο με τις νέες εκθεσιακές υποδομές.

Το μέλλον της ΔΕΘ-HELEXPO απαιτεί ένα πολυεπίπεδο όραμα που ταυτίζεται με τη στρατηγική της ίδιας της Θεσσαλονίκης, θα μπορεί να απαντά στις προκλήσεις της εποχής και θα κεφαλαιοποιεί τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της πόλης.

Διαβάστε περισσότερα στα makedonikanea.gr