Η Tencent ανακοίνωσε αύξηση των κερδών της στο πρώτο τρίμηνο που ξεπέρασαν κατά πολύ τις εκτιμήσεις των αναλυτών, λαμβάνοντας ώθηση από την αύξηση των χρηστών στα βιντεοπαιχνίδια της στην εγχώρια αγορά της Κίνας καθώς και σε άλλες αγορές παγκοσμίως.
Ειδικότερα, η μεγαλύτερη εταιρεία βιντεοπαιχνιδιών βάσει εσόδων, ανακοίνωσε πως τα κέρδη της πραγματοποίησαν άλμα κατά 65% στα 47,77 δισ. γουάν (7,42 δισ. δολάρια), ξεπερνώντας έτσι με ευκολία τις εκτιμήσεις των αναλυτών για 35,45 δισ. γουάν.
Τα συνολικά της έσοδα αυξήθηκαν κατά 25% στα 135,3 δισ. γουάν, ποσό ελαφρώς μεγαλύτερο από τα 134,39 δισ. γουάν που ανέμεναν οι αναλυτές, ενώ τα έσοδα της μόνο από βιντεοπαιχνίδια αυξήθηκαν κατά 17%.
Τα αποτελέσματα του κινέζικου κολοσσού έρχονται σε μία στιγμή που οι τεχνολογικές εταιρείες της Κίνας γενικότερα αντιμετωπίζουν αντιμονοπωλιακά μέτρα, με τις ρυθμιστικές αρχές της χώρας να έχουν ήδη επιβάλει πρόστιμο 2,75 δισ. δολαρίων στην ανταγωνιστική της Tencent, Alibaba.
Σημειώνεται ότι η Tencent αντιμετωπίζει επίσης αυξημένο ανταγωνισμό στον κλάδο των βιντεοπαιχνιδιών από τη μητρική του μέσου κοινωνικής δικτύωσης TikTok, την Bytedance, καθώς και από άλλες παρόμοιες πλατφόρμες που κάνουν την είσοδό τους σε αυτή την αγορά.
Βάσει των ισχυρών αποδόσεων η Tencent, της οποίας το 32% των εσόδων προέρχονται από βιντεοπαιχνίδια, αποκάλυψε πως αναπτύσει 60 νέους τίτλους βιντεοπαιχνιδιών σε συνέδριο της προηγούμενης εβδομάδας.
«Αυξάνουμε τις επενδύσεις μας για την ανάπτυξη βιντεοπαιχνιδιών, και εστιάζουμε ιδιαίτερα σε παιχνίδια μεγάλης κλίμακας που μπορούν να προσελκύσουν τους χρήστες παγκοσμίως», δήλωσε η εταιρεία.