7ος χρόνος, ημέρα 2223η
Πέμπτη, 2 Δεκεμβρίου 2021

Σκλαβενίτης: Θεσσαλονίκη και Πάτρα οι επόμενοι σταθμοί του e-shop

Σκλαβενίτης: Θεσσαλονίκη και Πάτρα οι επόμενοι σταθμοί του e-shop

Σε Θεσσαλονίκη και Πάτρα αναμένεται, εκτός απροόπτου, να επεκταθεί έως το τέλος του έτους το e-shop της Σκλαβενίτης σύμφωνα με πληροφορίες του Liberal Markets. Το ηλεκτρονικό κατάστημα της αλυσίδας ήδη λειτουργεί στη Λάρισα και στοχεύει σε αύξηση του μεριδίου των ηλεκτρονικών πωλήσεων, προκειμένου ο τζίρος της εταιρείας να αυξηθεί περαιτέρω.

Η εταιρεία στοχεύει στον εμπλουτισμό του προϊοντικού της χαρτοφυλακίου με την ένταξη νέων κωδικών, ενώ σήμερα διαθέτει πάνω από 12.000 κωδικούς ειδών ευρείας κατανάλωσης.

Οι τιμές των προϊόντων του eMarket είναι παρόμοιες με αυτές των φυσικών καταστημάτων, ενώ το ηλεκτρονικό κατάστημα στη Λάρισα καλύπτει τις γύρω περιοχές και δέχεται παραγγελίες όλες τις ημέρες και ώρες της εβδομάδας. Η Σκλαβενίτης προσφέρει δωρεάν παραδόσεις για αγορές άνω των 30 ευρώ, ενώ στη Λάρισα η εξυπηρέτηση των πελατών πραγματοποιείται μέσω του hyper καταστήματος.

Ο κύκλος εργασιών του Ομίλου ενισχύθηκε κατά 15% και ανήλθε στα 3,79 δισ. ευρώ το 2020, έναντι 3,28 δισ. ευρώ το 2019. Τα Κέρδη προ Τόκων, Φόρων και Αποσβέσεων εκτοξεύθηκαν σε 263,1 εκατ. ευρώ, από 174,4 εκατ. ευρώ, ενώ εκρηκτική αύξηση σημείωσαν τα συγκρίσιμα κέρδη προ φόρων. Ειδικότερα διαμορφώθηκαν σε 60,3 εκατ. ευρώ, έναντι ζημιών 6,8 εκατ. ευρώ το 2019.

H αναπτυξιακή δυναμική της Σκλαβενίτης αναμένεται να διατηρηθεί και φέτος, ενώ στα εντυπωσιακά οικονομικά μεγέθη του 2020 οδήγησε η ιδιαίτερα αυξημένη καταναλωτική ζήτηση για βασικά αγαθά λόγω της πανδημίας, η ωρίμανση της επένδυσης από την εξαγορά της Μαρινόπουλος το 2017 , το διευρυμένο δίκτυο σούπερ μάρκετ της εταιρείας με 426 Καταστήματα πανελλαδικά και οι ανταγωνιστικές τιμές των προϊόντων που διαθέτει.

Η εταιρεία θέτει στο επίκεντρο του στρατηγικού της σχεδιασμού την επέκταση του ηλεκτρoνικού εμπορίου, ενώ έχει πραγματοποιήσει επενδύσεις ύψους 200 εκατ. ευρώ από το 2017 που επικεντρώθηκαν:

  • στην ανακαίνιση άνω των 300 Καταστημάτων
  • στη δημιουργία 5 νέων Καταστημάτων
  • στην ανάπτυξη νέων τμημάτων στα Hypermarkets πανελλαδικά, για την καλύτερη εξυπηρέτηση των Πελατών της.
  • στον ψηφιακό μετασχηματισμό της ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ μέσω της εισόδου της στο ηλεκτρονικό εμπόριο
  • στην υλοποίηση των απαραίτητων υποδομών, όπως η δημιουργία νέου Κέντρου Διανομής Παραγγελιών στην Πέτρου Ράλλη και η ανακαίνιση του υπάρχοντος στον Γέρακα.
  • στην ενοποίηση βασικών συστημάτων μέσω εγκατάστασης και λειτουργίας ολοκληρωμένου πληροφοριακού συστήματος SAP ERP.