Dacia Jogger: το πολυεργαλείο με το ασυναγώνιστο value for money

Dacia Jogger: το πολυεργαλείο με το ασυναγώνιστο value for money

Έχοντας ήδη γράψει και παρουσιάσει τα βασικά χαρακτηριστικά του νέου Dacia Jogger μπορεί κανείς δικαίως να αναρωτηθεί γιατί επανερχόμαστε στο θέμα. Θα μπορούσαμε λοιπόν να πούμε πως και μόνο η - πρακτική - διαπίστωση ότι η περίφημη τρίτη σειρά καθισμάτων του μεγαλύτερου σε μέγεθος επιβατικού μοντέλου της Dacia δεν είναι διακοσμητική, αρκεί!

Προσέξτε, λοιπόν, στη σημερινή επίσημη δημοσιογραφική παρουσίαση στα γραφεία της ελληνικής αντιπροσωπείας στη Λεωφόρο Κηφισού είχαμε τη δυνατότητα να πραγματοποιήσουμε το μεγάλο πείραμα: να βάλουμε στη θέση οδηγού έναν ενήλικα άνω του 1,87, να βάλουμε ένα αντίστοιχου ύψους επιβάτη στη δεύτερη σειρά καθισμάτων και μετά να επιτρέψουμε σε έναν όχι κοντό, ύψους περίπου 1,80 ακόμα συνάδελφο να δοκιμάσει την τύχη του σε ένα από τα καθίσματα της τρίτης σειράς. Το αποτέλεσμα ήταν ότι ο φίλος μας όχι μόνο χώρεσε, αλλά είχε αρκετό αέρα και για το κεφάλι του, και για τα πόδια του. Πρόκειται για κάτι ομολογουμένως εντυπωσιακό, αφού επανειλημμένως έχουμε διαπιστώσει ότι σε μεγαλύτερου όγκου (και ακριβότερα…) αυτοκίνητα, η τρίτη σειρά καθισμάτων προορίζεται συνήθως για παιδιά.

Βεβαίως οι εκπλήξεις δεν τελειώνουν εδώ. Γιατί άλλο να λες κάτι και άλλο να το βλέπεις. Στη συγκεκριμένη περίπτωση αυτό που είδαμε ήταν το πορτμπαγκάζ της πενταθέσιας έκδοσης, του οποίου η χωρητικότητα - δεν πρέπει να ξεχνάμε - ξεπερνά τα 700 λίτρα! Και αν μας πείτε τι καινούργιο λέμε, θα πούμε ότι άλλο να μιλάς για μεγάλο χώρο αποσκευών και άλλο να βλέπεις με τα μάτια μία πραγματική… σπηλιά - που μπορεί να χρησιμοποιηθεί ακόμα και για μετακόμιση, ενώ σίγουρα είναι ότι καλύτερο για τον λάτρη του κάμπινγκ και των μεγάλων ταξιδίων.

Εξαντλείται άραγε το νέο Dacia Jogger στους χώρους; Όχι βέβαια… Η αλήθεια είναι ότι το Jogger δανείζεται μία σειρά στοιχεία από το δημοφιλές Sandero, τα οποία όμως σε καμία περίπτωση δεν ενοχλούν, κάθε άλλο μάλιστα, αφού τόσο η αισθητική του εμπρός μέρους όσο και το ταμπλό που είναι ξεκάθαρα δάνειο από το μικρότερο σε μέγεθος μοντέλο της εταιρείας, δείχνουν να ταιριάζουν μία χαρά στα μέτρα του νέου μοντέλου. Ενός οχήματος του οποίου τα πλεονεκτήματα δεν σταματούν στη σχέση μεταφορικών δυνατοτήτων ανά ευρώ.

Το value for money που ενσωματώνει το νέο Dacia έχει να κάνει και με την κατανάλωση καυσίμου, και με την απόδοση. Εδώ, λοιπόν, πέραν του νέου turbo τρικύλινδρου κινητήρα άμεσου ψεκασμού του 1,0 λίτρου και των 110 ίππων, η μεγάλη πρόκληση είναι ο επίσης «χιλιάρης», τρικύλινδρος, υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας διπλού καυσίμου 100 ίππων με τον οποίο προσφέρεται το Jogger. Το αυτοκίνητο με την εργοστασιακή εγκατάσταση LPG που καλύπτεται από πλήρη εγγύηση, διαθέτοντας 2 ρεζερβουάρ (ένα βενζίνης και ένα LPG) προσφέρει και ασυναγώνιστη αυτονομία, που ξεπερνά τα 1000 χιλιόμετρα, αλλά και απαράμιλλη οικονομία, με το κόστος κίνησης να είναι κατά 30-40% μειωμένο σε σχέση με τη βενζίνη.

Κάπου εδώ έχει ήδη γίνει κατανοητό το γιατί η Dacia χρησιμοποιεί όρους όπως «ελβετικός σουγιάς» και «πολυεργαλείο». Πρέπει δε να σημειώσουμε ότι όλα αυτά προσφέρονται υπό τη σκέπη μιας ποιότητας που δεν έχει σε τίποτα να φοβηθεί τον καθιερωμένο ανταγωνισμό και ενός πακέτου εξοπλισμού που είναι πλήρως ανταγωνιστικό, εξασφαλίζοντας την καθημερινή άνεση, αλλά και την ασφάλεια που έχουν ανάγκη οδηγός και επιβαίνοντες.

Κλείνουμε με μία σημαντική είδηση που προέκυψε από την αντίστοιχη εύλογη ερώτηση που έθεσε δημοσιογράφος κατά τη σημερινή παρουσίαση: το νέο Jogger, λοιπόν, σε πρώτη τουλάχιστον φάση μπορεί να χαρακτηριστεί σχετικά ετοιμοπαράδοτο αφού όποιος το παραγγείλει τώρα θα το παραλάβει - σύμφωνα τουλάχιστον με την υπόσχεση που μας δίνουν οι άνθρωποι της αντιπροσωπείας - τον Αύγουστο.

Περισσότερα για το νέο Dacia Jogger μπορείτε να διαβάσετε κάνοντας κλικ εδώ καθώς επίσης και εδώ