1.000 χιλιόμετρα με μια φόρτιση από την κινεζική NIO

1.000 χιλιόμετρα με μια φόρτιση από την κινεζική NIO

Τη νέα της μπαταρία Ultra Long Range παρουσίασε η NIO η οποία προσφέρει αυτονομία άνω των 1.000 χιλιομέτρων με μία μόνο φόρτιση -επιστρατεύοντας μάλιστα για τη σχετική επίδειξη τον ίδιο της τον ιδρυτή, Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλό της, William Li, που στο τιμόνι ενός NIO ET7, κατάφερε να ολοκληρώσει ένα ταξίδι 1.044 χιλιομέτρων χρησιμοποιώντας το 97% της χωρητικότητας της μπαταρίας.

Στις 17 Δεκεμβρίου, ο ιδρυτής, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της NIO William Li έθεσε ένα νέο ορόσημο για την ανερχόμενη κινεζική εταιρεία κατασκευής πλήρως ηλεκτρικών οχημάτων οδηγώντας ένα NIO ET7 για πάνω από 1.000 χιλιόμετρα με μία μόνο φόρτιση μπαταρίας. Επρόκειτο για ένα ταξίδι 14 ωρών που ξεκίνησε από τη Σαγκάη με και κατέληξε στην Xiamen, μια πόλη στη νοτιοανατολική ακτή της Κίνας αποδεικνύοντας τις τεράστιες δυνατότητες του τελευταίου πακέτου μπαταριών Ultra Long Range χωρητικότητας 150 kWh της NIO. Τον William Li συνόδευαν ο Dr. Fei Shen, Ανώτερος Αντιπρόεδρος της NIO Power, και ο Chenxia Huang, Γενικός Διευθυντής της Tencent News.

Μετά από μια σύντομη στάση και αλλαγή οδηγού, το NIO ET7 έφτασε στο Xiamen έχοντας χρησιμοποιήσει το 97% της αποθηκευμένης στην μπαταρία του ενέργειας κατά τη διάρκεια του ταξιδιού των 1.044 χιλιομέτρων, παρά τις ιδιαίτερα χαμηλές θερμοκρασίες – παράγοντας που συνήθως σχετίζεται με μειωμένη απόδοση και αυτονομία μπαταρίας ηλεκτρικών οχημάτων.

Η μπαταρία εξαιρετικά μεγάλης εμβέλειας 150 kWh της NIO είναι συμβατή με ολόκληρη τη γκάμα των «ευφυών» ηλεκτρικών οχημάτων της εταιρίας και είναι προς το παρόν διαθέσιμη για τους χρήστες του συνδρομητικού μοντέλου Battery as Service που επιτρέπει στους οδηγούς να κλιμακώνουν με ευελιξία* τη χωρητικότητα της μπαταρίας κατά τη διάρκεια κάθε στάσης για να ανταποκρίνονται στις μεταβαλλόμενες απαιτήσεις.

Το νέο πακέτο μπαταριών εξαιρετικά μεγάλης εμβέλειας 150 kWh της NIO είναι το πρώτο πακέτο κυψελών CTP σε μορφή θήκης στον κόσμο χωρίς σχεδιασμό θερμικής διάδοσης, με ενεργειακή πυκνότητα κυψέλης έως και 360 Wh/kg – και αυτά τα δεδομένα σηματοδοτούν την υψηλότερη χωρητικότητα και ενεργειακή πυκνότητα για πακέτα μπαταριών αυτοκινήτων μαζικής παραγωγής σε Κίνα.

Ο William Li, Ιδρυτής, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της NIO δήλωσε: «Η ολοκλήρωση αυτής της δοκιμής αυτονομίας σηματοδοτεί την αυτονομία των έξυπνων EV που ξεπερνά τα 1.000 χιλιόμετρα, γεγονός που θα προωθήσει περαιτέρω τον μετασχηματισμό της αυτοκινητοβιομηχανίας από την κατανάλωση βενζίνης στην ηλεκτρική ενέργεια».

Η νέα μπαταρία 150 kWh Ultra Long Range είναι συμβατή με όλα τα ηλεκτρικά οχήματα NIO μέσω του συστήματος παροχής ενέργειας που φορτίζεται, αναβαθμίζεται και μπορεί να εναλλάσσεται και οι χρήστες NIO θα έχουν ευέλικτες επιλογές για την αναβάθμιση των μπαταριών όταν χρειαστεί.

Σημειώστε ότι από τις 19 Δεκεμβρίου 2023, η NIO διαθέτει 2.322 σταθμούς ανταλλαγής/αντικατάστασης μπαταριών παγκοσμίως: 2.289 στην Κίνα και 33 στην Ευρώπη, με το τελευταίο εγκαίνια να αφορούν σταθμό ανταλλαγής στις 18 Δεκεμβρίου στο Άμστερνταμ. Στις 16 Δεκεμβρίου, η NIO πραγματοποίησε επίσης την 34 εκατομμυριοστή λειτουργία αλλαγής μπαταρίας - κάτι που ισοδυναμεί με μία αλλαγή κάθε 1,4 δευτερόλεπτα.

Το παραπάνω επίτευγμα είναι ενδεικτικό της δυναμικότητας της Nio, η οποία φαίνεται ότι γίνεται πόλος προσέλκυσης επενυτών. Ήδη η CYVN Holdings που υποστηρίζεται από το Άμπου Ντάμπι δήλωσε ότι θα επενδύσει 2,2 δισ. δολάρια ΗΠΑ, ενώ όταν ολοκληρωθεί η συμφωνία, η CYVN θα κατέχει το 20,1% της Nio, έχοντας εγγραφεί για 294 εκατομμύρια νεοεκδοθέντες μετοχές, και θα έχει το δικαίωμα να προτείνει δύο διευθυντές στο διοικητικό συμβούλιο του κατασκευαστή ηλετκρικών οχημάτων. Σημειώστε ότι η CYVN είχε επενδύσει προηγουμένως 738,5 εκατομμύρια δολάρια στη Nio τον Ιούλιο και αργότερα απέκτησε μετοχές από μια θυγατρική της Tencent Holdings για 350 εκατομμύρια δολάρια.