Το τελευταίο (τόσο) μεγάλο συμβόλαιο του Χάμιλτον

Το τελευταίο (τόσο) μεγάλο συμβόλαιο του Χάμιλτον

Η Mercedes – AMG Petronas F1 Team ανακοίνωσε πως θα παρουσιάσει το νέο της μονοθέσιο στις 2 Μαρτίου. Το μοντέλο με όνομα F1W12 θα «κυνηγήσει» τον 8ο συνεχόμενο τίτλο στους κατασκευαστές. Το ερώτημα είναι αν ο Λιούις Χάμιλτον θα τη βοηθήσει να φτάσει στον στόχο της. Ολα δείχνουν πως ναι.

Την τελευταία εβδομάδα, ο 36χρονος Αγγλος πιλότος και η ομάδα έχουν έρθει πιο κοντά στις διαπραγματεύσεις για το νέο του συμβόλαιο. Οι αριθμοί, όπως συνήθως συμβαίνει στις ανανεώσεις των high profile αθλητών, «χορεύουν». Η πλευρά του Χάμιλτον ήθελε για τις υπηρεσίες του για δύο χρόνια κοντά στα 125 εκατομμύρια ευρώ. Η Daimler, ιδιοκτήτρια της ομάδας κατά 1/3 – τα υπόλοιπα, ο μάνατζερ της ομάδας, Τότο Βολφ και η εταιρία Ineos – δεν ήθελε ν' ανέβει πάνω από τα 80 έχοντας κατά νου και τον Τζορτζ Ράσελ της Williams.

Φαίνεται πως έγινε αυτό που ήθελε η Daimler και ο Χάμιλτον τελικά θα λάβει 40 εκατομμύρια για 1+1 χρόνο για να συνεχίσει με τα «ασημένια βέλη». Αυτό, δε, ίσως είναι το τελευταίο τόσο μεγάλο συμβόλαιο του Χάμιλτον μια και οι ομάδες και οι διοργανωτές θέλουν από το 2023 να επιβάλλουν salary cap στους οδηγούς με «ταβάνι» τα 25 εκατομμύρια ευρώ καθώς η ιδέα τους είναι να δημιουργήσουν ένα σπορ όπου όλες οι ομάδες θα είναι κερδοφόρες.

Ο Χάμιλτον θα είναι εκεί στην παρουσίαση, αναφέρουν οι πληροφορίες. Αλλωστε, πρόσφατα ενημέρωσε πως ήδη έκανε προετοιμασία στο σπίτι που έχει στο Κολοράντο των Η.Π.Α. Κι ο ίδιος, όμως, μίλησε για το μέλλον σαν να μην υπάρχει πρόβλημα στην παραμονή του στην ομάδα και πως θα διεκδικήσει τον 8ο τίτλο της καριέρας του στους οδηγούς. Αν τον πάρει, που είναι και πάλι το πιθανότερο, αφού το μονοθέσιο αναμένεται και πάλι να είναι το καλύτερο, θα ξεπεράσει την αντίστοιχη επίδοση του Μίκαελ Σουμάχερ.

«Το 8ο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα είναι κάτι τεράστιο, μόνο και μόνο λέγοντας το νούμερο γίνεται αντιληπτό το μέγεθος. Γι' αυτόν τον στόχο, όμως, θα συγκεντρώσω όλες μου τις δυνάμεις μαζί με το εξαιρετικό γκρουπ ανθρώπων με τους οποίους δουλεύω. Μας περιμένει μια δύσκολη σεζόν γιατί οι Red Bull απέδειξαν στους τελευταίους αγώνες πέρυσι πως είναι πολύ δυνατές», δήλωσε στο περιοδικό Sportweek της ιταλικής εφημερίδας Gazzetta dello Sport. Πέραν των Red Bull, όμως, υπάρχουν βάσιμα επιχειρήματα πως γενικά ο ανταγωνισμός θα είναι υψηλότερος αυτή την σεζόν με τη Ferrari, την Aston Martin, την Alpine και τη McLaren να αισιοδοξούν για καλύτερα αποτελέσματα.

Η Formula 1 επίσης έχει ανάγκη τον μεγάλο της σταρ. Γι' αυτό και οι παράγοντές της ήταν σίγουροι πως η Mercedes και ο πιλότος θα έβρισκαν τη «χρυσή» τομή και θα παρέμενε στη θέση του, παρόλο που ο ίδιος παραδέχεται πως κάθε χρόνο, κι όσο πλησιάζει το τέλος της εξαιρετικής του καριέρας, είναι δύσκολο να συνεχίζει στο peak των δυνάμεών του και της συγκέντρωσής του. Παλεύοντας, ωστόσο, για μια καλύτερη κοινωνία χωρίς ρατσισμό και προκαταλήψεις ο Χάμιλτον βρίσκει το κίνητρο: να επηρεάσει όσους περισσότερους μπορεί κάνοντας αυτό που ξέρει καλύτερα, να οδηγάει ταχύτερα από όλους τους ανταγωνιστές του.