«Διαζύγιο» Ιντερ και Pirelli έπειτα από 25 χρόνια...

«Διαζύγιο» Ιντερ και Pirelli έπειτα από 25 χρόνια...

Για δεκαετίες, η απόφαση της Μπαρτσελόνα να μη «λερώνει» τη φανέλα της με χορηγό, θεωρούνταν δείγμα περηφάνιας. Μέχρι πριν από δέκα χρόνια, μόνο το λογότυπο της UNICEF είχε χωρέσει στη μέση του κυανέρυθρου υφάσματος, και αυτό για φιλανθρωπικούς λόγους, με προσφορά χρημάτων. Το 2011, ωστόσο, και ο αποκαλούμενος και «κάτι περισσότερο από ένας σύλλογος», έβαλε κάτω τα οικονομικά δεδομένα της εποχής και καλωσόρισε τα 30 εκατομμύρια ευρώ ετησίως του Qatar Foundation.

Υπάρχει, πάντως, και ένας ρομαντισμός «κρυμμένος» ακόμη και σε «ψυχρές» συναλλαγές εταιρειών με μεγάλα κλαμπ. Γι’ αυτό και στο Μιλάνο υποδέχθηκαν με μία δόση μελαγχολίας την ανακοίνωση του εμπορικού «διαζυγίου» της Ιντερ με την Pirelli. Η ιταλική φίρμα ελαστικών είναι σπόνσορας της φανέλας των «νερατζούρι» από το 1995. Διάστημα στο οποίο, σύμφωνα με ΜΜΕ της χώρας, έχει καταβάλλει στην ομάδα περισσότερα από 230 εκατομμύρια ευρώ! 

Ο εκτελεστικός διευθυντής της Pirelli, Μάρκο Τροντέτσι Προβέρα επιβεβαίωσε το τέλος της 25ετους συνεργασίας των δύο πλευρών, μετά το τέλος της τρέχουσας σεζόν. Η τελευταία συμφωνία τους προέβλεπε ποσό 10,5 εκατ. ευρώ ετησίως για να συνεχίσει η Ιντερ να διαφημίζει το λογότυπό της στο μπροστινό μέρος της φανέλας της, μέχρι το καλοκαίρι του 2021. 

Η Pirelli, πάντως, αν και φημολογείται πως θα διατηρήσει ένα είδος εμπορικής συνεργασίας με την ομάδα του Μιλάνου, αποφάσισε να διακόψει τη χορηγία της φανέλας, λόγω της διοικητικής αβεβαιότητας του συλλόγου... Η απόφαση της ιδιοκτήτριας εταιρείας, Suning, να «κλείσει» την πρωταθλήτρια Κίνας Τζιανγκσού και το «θολό» τοπίο στις συζητήσεις με την BC Partners, έχουν δημιουργήσει κλίμα ανησυχίας στην πόλη του ιταλικού βορρά. 

Στη γειτονική χώρα, όμως, αναφέρουν ότι και πριν από την απόφαση της φημισμένης εταιρίας ελαστικών, και η ίδια η Ιντερ είχε εκφράσει την πρόθεσή της για διακοπή της συνεργασίας με την Pirelli. Η διοίκηση της ομάδας, πρωτοπόρου φέτος στη Serie A, θεωρούσε χαμηλό το αντίτιμο των 10,5 εκατ. τον χρόνο. Η Suning εκτιμά πως η πιθανότητα του 19ου τίτλου στο Καμπιονάτο – πρώτου μετά το 2010 - μπορεί να εξασφαλίσει μία χορηγία φανέλας ακόμη και αντί 30 εκατ. ετησίως!