Στο ΣΥΡΙΖΑ τρίβονται ξανά στη γκλίτσα των δημοσκοπήσεων

Κανονικά στον ΣΥΡΙΖΑ θα έπρεπε μόνο και μόνο ακούγοντας τη λέξη δημοσκόπηση να κρύβονται. Όχι, επειδή αυτές αποτυπώνουν την τεράστια αδυναμία της αξιωματικής αντιπολίτευσης να συνδεθεί ξανά με την κοινωνία και εμφανίζουν τον Κυριάκο Μητσοτάκη να ισοπεδώνει τα «τείχη» ανάμεσα στους πολιτικούς χώρους και να τον πιστεύει ένας στους 4 ψηφοφόρους του ΣΥΡΙΖΑ. Αλλά επειδή και προσωπικά ο Αλέξης Τσίπρας έχει υποστεί τεράστια ζημιά, από την γκεμπελική προσπάθεια να απαξιωθούν και να δαιμονοποιηθούν οι δημοσκοπήσεις και οι εταιρίες που τις διενεργούν.

Δεν είναι ευρέως γνωστό αλλά ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ λίγο μετά τις εκλογές που έχασε τον Ιούλιο του 2019, ζήτησε συγγνώμη από τον Δημήτρη Μαύρο της MRB και πρόεδρο του Συλλόγου Εταιρειών Δημοσκόπησης και Έρευνας Αγοράς για όσα περί στημένων δημοσκοπήσεων και «δημοσκοπήσεων της συμφοράς» έλεγε.

Ο κ. Μαύρος πρέπει να είναι ο μοναδικός ‘Έλληνας που άκουσε συγγνώμη από τον πρώην πρωθυπουργό. Έστω και με sms! Για το μήνυμα που είχε λάβει στο κινητό του ο κ.Μαύρος είχε πει στην τηλεόραση: «Θα ήθελα να το έχει πει δημοσίως, αλλά και πάλι τον τιμά. Μου ζήτησε συγγνώμη για όλο το προηγούμενο διάστημα».

Ένα συγνώμη στα κρυφά είπε δεν υπέγραψε και συμβόλαιο. Και μετά από μια περίοδο αυτοσυγκράτησης λόγω των «παθημάτων» πιάνουν πάλι το παλιό τροπάρι με τις δημοσκοπήσεις. Τόσες δημοσκοπήσεις έχουν βγει και τους μπήκε στο μάτι η δημοσκόπηση της Οpinion Poll. Βγάζει μάτι ότι είναι πλήρως εναρμονισμένη με τα πιο τρελά όνειρα του επικοινωνιακού επιτελείου του Μαξίμου λένε πηγές του ΣΥΡΙΖΑ! 

Για να το αποκαλύψουν ζητάνε να συνεδριάσει η επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής και να πάει η εταιρεία αποδείξεις και ονόματα. Θέλουν να φέρουν τον επικεφαλής του ΕΣΡ στην Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας και τα πρωτογενή δεδομένα (raw data) της δημοσκόπησης και τη μέθοδο στάθμισης.

Με δεδομένο ότι ο ειδικός επ' αυτών, Χριστόφορος Βερναρδάκης, που έφαγε «ξύλο» από τους συντρόφους για τις «μαντεψιές» πριν από το διπλό κάζο σε ευρωεκλογές και εκλογές του 2019, δεν περιλαμβάνεται στον κύκλο όσων συμβουλεύουν τον κ. Τσίπρα, το ερώτημα είναι ποιος τα σκέφτηκε όλα αυτά.

Μήπως είναι… διευθύνων ιδρυτής εκείνης της εταιρίας δημοσκοπήσεων με τον ευρωπαϊκό αέρα και το όνομα Βridging Europe; Εταιρεία που έδινε δημοσκοπήσεις μόνο στα φιλοσυριζαϊκά μέσα και αδίκως έψαχναν από τον σύλλογο να τη βρουν και να την εγγράψουν στο μητρώο. Διεύθυνση δε βρήκαν γιατί ήταν σε… μετάβαση, ενώ όταν έγινε γνωστός ποιος είναι ο διευθύνων σύμβουλος της Bridging Europe μάθαμε ότι άλλη δουλειά έκανε στο διαδίκτυο για να ενισχύσει τον ΣΥΡΙΖΑ.

Και εν μια νυκτί ο κ. Ραπίδης από διευθύνων έγινε ιδρυτής και μετά κάπου κόπηκαν οι…γέφυρες και η εταιρεία χάθηκε από το δημοσκοπικό τοπίο. Αλλά κάπου θα υπάρχουν τα raw data της…