Δύο εταιρείες αλλάζουν τον τρόπο που τρώμε στο σπίτι

Δύο εταιρείες αλλάζουν τον τρόπο που τρώμε στο σπίτι

Δύο εταιρείες στην Αμερική έχουν μια πολύ όμορφη ιδέα. Αποφασίζεις τι θες να φας, από μια σειρά γευμάτων που έχουν δημιουργηθεί με μεγάλη επιμέλεια από σεφ, καθορίζεις μια συνδρομή, κυρίως εβδομαδιαία, και οι εταιρείες αναλαμβάνουν να σου παραδώσουν στην πόρτα του σπιτιού σου μια σακούλα που περιέχει όλα τα απαραίτητα υλικά, φωτογραφίες με τις οδηγίες παρασκευής βήμα βήμα και αναλυτικές πληροφορίες για τη θρεπτική αξία του κάθε πιάτου.

Η Hello Fresh και η Blue Apron είναι οι δύο εταιρείες που διεκδικούν την ίδια αγορά στις ΗΠΑ, επιδιώκοντας εκτός από ποιοτικά υλικά να αναβαθμίσουν όλη την εμπειρία του φαγητού στο σπίτι και να γλιτώσουν από κόπο και χρόνο τους κατοίκους των πόλεων. Η μετοχή της Blue Apron βρίσκεται λίγο κάτω από τα 4 δολάρια, με την κεφαλαιοποίηση στα 630 εκατ., όταν η εταιρεία είχε εισαχθεί πριν από λίγους μήνες με τιμή κοντά στα 10 δολάρια.

Στα τελευταία αποτελέσματα ο αριθμός των πελατών φάνηκε να μειώνεται, με την εταιρεία να προσπαθεί να συγκρατήσει τα κόστη μέχρι να σταθεροποιηθεί η κατάσταση. Στην άλλη πλευρά, η Hello Fresh είχε εισαχθεί κοντά στα 10,50 ευρώ και τώρα βρίσκεται λίγο κάτω από τα 10, με την κεφαλαιοποίηση περίπου στα 1,5 δισ. ευρώ. 

Κωστής Μονογιός  

 

Αποποίηση Ευθύνης
Το υλικό αυτό παρέχεται για πληροφοριακούς και μόνο σκοπούς. Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να εκληφθεί ως προσφορά, συμβουλή, ή προτροπή για αγορά ή πώληση των αναφερομένων προϊόντων. Παρόλο που οι πληροφορίες που περιέχονται, βασίζονται σε πηγές που θεωρούνται αξιόπιστες, καμία διασφάλιση δεν δίνεται ότι είναι ακριβείς ή πλήρεις και δεν θα πρέπει να εκλαμβάνονται ως τέτοιες.